חברת אנימציה עסקית צריכה לשים דגש על תוצאות עסקיות!
תוכן העניינים
Toggleבחירה בחברת אנימציה נכונה, כזו שתבין אתכם ואת המטרות העסקיות שלכם תוביל לכך שהעסק שלכם יפרח!
שימוש נכון באנימציות יגדיל את המכירות וישדרג את תהליכי השיווק והמכירה של העסק שלכם, יחסוך לכם המון זמן וכסף וייעל את העסק שלכם.
בחירה בחברת אנימציה לא נכונה תוביל לנזקים כספיים! במקרה ה-"טוב" תשלמו יותר על פרסום עקב יחסי המרה נמוכים ובמקרה הרע הקמפיינים הפרסומיים שלכם לא ימירו ואף יגרמו לנזק תדמיתי לעסק שלכם!
במאמר זה נסביר לכם איך לבחור חברת אנימציה, אז בואו נתחיל…
אם לא בא לכם לקרוא, ניתן לצפות בסרטון זה:
למה לשים לב כשאתם בוחרים חברת אנימציה?
- איכות האנימציה – לדוגמה, אנימציה תלת מימדית נחשבת ליותר איכותית מאנימציה דו מימדית.
- איכות הסרטון בהיבט השיווקי – לדוגמה, בעת צפיה בסרטון האם המסרים בסרטון יהיו ברורים ללקוחות פוטנציאליים או שלא.
כשאתם בוחרים חברת אנימציה אתם קודם כל צריכים להגיע לאיזון בין איכות האנימציה לבין איכות הסרטון בהיבט השיווקי, זכרו המטרה של הסרטונים שתפיקו היא להגדיל את יחסי ההמרה ובשורה התחתונה להגדיל את המכירות שלכם, לכן אל תתפשרו על איכות אנימציה ירודה, אבל גם אל תשתוללו ואל תמהרו להשקיע באנימציה מהסוג היקר ביותר כי המטרה שלכם היא לא לזכות באוסקר אלא להגדיל מכירות.
לרוב עדיף שתשקיעו כסף בכמות, לדוגמא, לרוב עדיף לכם ליצור כמה סרטונים דו מימדיים(2D) מאשר להשקיע את אותו הכסף באנימציה אחת תלת מימדית(3D) שלא תצדיק את ההשקעה אם הייתם יכולים להגיע לאותם יחסי ההמרה בקמפיין השיווקי עם אנימציה דו מימדית.
אם תפיקו כמה סרטונים דו מימדיים שיעלו לכם במצטבר את אותו המחיר שהייתם משלמים על סרטון תלת מימדי אחד, תקבלו החזר השקעה גבוה בהרבה על אותו סכום השקעה, פשוט כי עם כמה סרטונים דו מימדיים תוכלו ליצור כמה קמפיינים שיווקיים, בין אם מדובר על לקדם את הסרטונים האלה קידום אורגני ביוטיוב ובגוגל לבין אם מדובר בהקמת קמפיינים ממומנים ביוטיוב ובפייסבוק.
בחברת אנימציה עסקית חייב להיות מומחה בשיווק דיגיטלי שידע לכוון אתכם איך לעשות את השימוש הנכון ביותר בתקציב שיעדתם להפקת סרטוני אנימציה, יועץ שמבין היטב את עולם השיווק הדיגיטלי, שידע להבין איזה שימוש תעשו בסרטונים ויראה את התמונה השיווקית המלאה.
זכרו, כל הסרטונים שתפיקו בסטודיו לאנימציה, גם אם מדובר בסרטוני הדרכה והסברה, הם בסופו של דבר סרטונים שיווקיים ולכן חשוב שהפקת סרטונים תנוהל על ידי מומחה שיווק באינטרנט!
למה אתם צריכים לשים לב כשאתם צופים בדוגמאות הפקה של חברת האנימציה?
כשאתם צופים בדוגמאות הפקה של חברת הפקות אנימציה, כמובן שחשוב שתשימו לב איך נראים הסרטונים, אך אל תשימו את עיקר המיקוד באפקטים המגניבים של האנימציה אלא שימו לב האם המסרים בסרטון ברורים לכם או לא?
זכרו, המטרה הכי חשובה של הסרטונים שלכם היא להפיל אסימון, כלומר שהלקוחות הפוטנציאליים שיצפו בסרטון יבינו בדיוק את מה שתכננתם מראש שהם אמורים להבין!
ושוב אנחנו חוזרים על חשיבות ניהול ההפקה על ידי איש מקצוע שהוא גם מומחה בהפקת סרטוני אנימציה וגם מומחה בשיווק דיגיטלי.
למה את צריכים לשים לב כשאתם בוחרים את התסריטאי?
לב ליבו של סרטון אנימציה איכותי הוא התסריט, התסריטאי אחראי על מה שיראו בסרטון ולטקסט שישמעו בסרטון.
- תסריטאי איכותי אמור לכתוב מתוך הבנה ואמור לתחקר את מזמין הסרטון.
- תסריטאי איכותי אמור לדעת לעשות אופטימיזציה לטקסט ולמתרחש בסצינות כדי להקטין את כמות המאמץ המחשבתי שהצופה יצטרך להשקיע כדי להבין את המסרים בסרטון, למשל הוא חייב לדעת איפה לקצר במילים ואיפה חשוב להרחיב.
- תסריטאי איכותי אמור לדעת להשתמש במושגים שבוודאות יהיו ברורים לקהל היעד שהולך לצפות בסרטון, לדוגמא: אם קהל היעד של הסרטון שלכם הם דייגים, ניתן לעשות שימוש במושגים מעולם הדיג ואין צורך לפרש אותם ועדיין התסריטאי אמור לחדד ולוודא מולכם האם קהל היעד הם למשל דייגים מתחילים או דייגים ותיקים? אם קהל היעד הם דייגים מתחילים סביר להניח שהם לא מכירים מושגים שדייגים ותיקים כן מכירים והוא אמור לקחת את זה בחשבון בעת כתיבת התסריט.
- תסריטאי איכותי אמור להבין לעומק את עולם השיווק הדיגיטלי והוא אמור להבין את סוג הקמפיין השיווקי שבו אתם מתכננים לעשות שימוש בסרטון ואת הדקויות שבו.
- תסריטאי איכותי אמור לשאול אתכם באיזה שלב במשפך השיווקי אתם מתכננים לעשות שימוש בסרטון ואמורה להיות לו היכולת להבין את כל השלבים של המשפך השיווקי שלכם.
האם עדיף שחברת אנימציה תתמחה גם בשיווק באמצעות סרטונים?
חד משמעית כן, יותר מזה, עדיף שלחברת האנימציה שתבחרו יהיה נסיון עשיר בשיווק באמצעות סרטונים. הרבה פעמים אנשים מפרידים בין חברת אנימציה לחברה שעושה עבורם את השיווק הדיגיטלי, וחשוב שתדעו שאם תעשו שיווק באמצעות סרטונים בחברה שגם מפיקה את הסרטונים עבורכם ויש לחברה זו נסיון עשיר בשיווק באמצעות וידאו, אתם הולכים לקבל את הלידים האיכותיים ביותר וליצור פאר שלמתחרים שלכם יהיה קשה מאוד לסגור.
מהם הסוגים העיקריים של אנימציה?
סרטוני אנימציה מתחלקים לשני סוגים עיקריים, סרטונים דו מימדיים(2D) וסרטונים תלת מימדיים(3D).
אילו סוגים של סרטונים חברת אנימציה יכולה להפיק לעסקים?
- סרטוני תדמית
- סרטונים שיווקיים
- סרטוני מוצר
- סרטוני הסברה
- סרטוני הדרכה
- סרטוני פרסומת
- ועוד…
מהו תהליך הפקת סרטון אנימציה שאמור להיות בחברת אנימציה?
חברת אנימציה עוברת יחד איתכם תהליך המתחיל בבריף, הבנת והגדרת המטרות והמסרים, פילוח קהל היעד הרלוונטי וזה עוד לפני שהגענו לחלק של הפקת הסרטון.
תהליך הפקת סרטון אנימציה דו מימדית(2D) כולל:
- כתיבת תסריט
- יצירת סטוריבורד
- הקלטת קריינות או דיבוב
- הוספת אפקטים קוליים
- יצירת האנימציה
- איבוד מוזיקלי או התאמת מנגינה ממאגר עם זכויות שימוש מלאות
תהליך הפקת סרטון אנימציית תלת מימדית(3D) מורכב יותר ונסביר עליו לעומק במאמר אחר.
לסיכום
- חברת אנימציה אמורה לכוון אתכם לאיזון נכון בין איכות הסרטון למחיר הסרטון.
- צפו בדוגמאות הפקה של חברת אנימציה ושימו לב האם המסרים בסרטונים ברורים לכם או לא.
- בחרו בחברת אנימציה עם תסריטאי איכותי שכותב מתוך הבנה עמוקה בעסקים ובשיווק ומתחקר אתכם לפני שהוא מתחיל לכתוב את התסריט.
אז לאחר שהבנתם את כל זה, הגיע הזמן להכיר לכם את חברת האנימציה האידיאלית עבורכם – שיווקנט.
הפקת הסרטון שלכם בשיווקנט תנוהל על ידי מומחה שיווק באינטרנט עם וותק של 19 שנים, ארתור קלנדרוב שבנוסף לנסיון העשיר שלו בשיווק דיגיטלי הפיק מאות סרטונים לעסקים בישראל בשבע השנים האחרונות.
שיווקנט מתמחה בהפקת סרטוני אנימציה ושיווק עסקים באמצעות וידאו, קידום סרטונים אורגני בגוגל וביוטיוב, קידום ממומן בוידאו וקידום אתרים באמצעות סרטונים!
שימו לב, בניגוד לכל מה שסיפרו לכם עד היום על קידום אורגני, אנחנו יודעים לתת לכם תוצאות קידום אורגני באופן מיידי!
לתאום שיחת ייעוץ ללא עלות עם מומחה שיווק באינטרנט ארתור קלנדרוב, לחצו כאן >>