סרטון תדמית של משרד רואה חשבון – אביה פרחי + רטוריקה | הופק בשיווקנט

הרטוריקה של סרטון תדמית שהפקנו עבור אביה פרחי - משרד רואה חשבון

תוכן עניינים

בעלי עסקים ומנהלי שיווק בתחום ראיית חשבון,

בדף הזה, שנוצר במיוחד עבור עסקים בתחום החשבונאות, אנו מציגים סרטון שהפקנו עבור חברת אביה פרחי – משרד רואה חשבון. באמצעות הסרטון הזה, אנו שואפים להמחיש את הפוטנציאל העצום שיש להפקת סרטון שיווקי גם לחברת מצלמות האבטחה\אבטחה שלך. אנו נציג את הסרטון, נסביר על רטוריקה שלו, ונסביר על יתרונות השיווק באמצעות וידאו לעסקים לעסקים בתחום ראיית חשבון והייעוץ הפיננסי.

צפו בסרטון שהפקנו עבור משרד רואה חשבון – אביה פרחי

 

הרטוריקה של סרטון תדמית שהפקנו עבור אביה פרחי – משרד רואה חשבון

הרטוריקה של הסרטון מתמקדת בהצגת אביה פרחי – משרד רואה חשבון כמשרד אמין ומיומן שמבין את האתגרים שעומדים בפני אנשים המעוניינים לפתוח עסק חדש. הסרטון מדגיש את המומחיות שלהם בפתיחת עסקים חדשים, השירות המותאם אישית והתהליכים המזורזים, זאת כדי לעודד את הצופים לפנות את הקהל לפנות אליהם לקבלת שירות פתיחת תיק ברשויות המס. בסרטון מוצג גם היתרון הטכנולוגי של משרד רואה חשבון – אביה פרחי המציע ללקוחותיו אפליקציה חכמה עם פיצ’רים שיחסכו לאנשים הרבה כאב ראש בהמשך דרכם כבעלי עסקים.

4 ציטוטים מהסרטון ותאור הרטוריקה(אומנות השכנוע)

  1. פתיח שגורם לצופים לרצות להמשיך לראות את הסרטון: “עוסק פטור, עוסק מורשה, אולי חברה בע”מ??? אני לא יודע מה נכון עבורי…”. הדמות הראשית בסרטון מעוניינת לפתוח עסק חדש. הסרטון מתחיל עם הצגת הצהרה מרתקת מצד הדמות הראשית, המביעה חוסר ביטחון לגבי המבנה העסקי המתאים לה(עוסק פטור, עוסק מורשה, חברה בע”מ). הסיבה לכך שפתחנו כך את הסרטון היא כי רצינו ליצור הזדהות של הצופים שגם הם עומדים לפתוח עסק ועומדים מול אותה הדילמה: “עוסק פטור, עוסק מורשה או אולי חברה בע”מ?”.
  2. גישת בעיה-פתרון: נגיד שהחלטת… מה עכשיו… תלך למע”מ, ביטוח לאומי ומס הכנסה? תמתין בתור? … ולא תדע מה למלא בטפסים?הסרטון מדגיש את האתגרים שמתגלים בעת התחלת עסק חדש, כמו התמודדות עם התחייבויות מס, ביטוח לאומי ומס הכנסה. לאחר מכן, הוא מציג שירות פתיחת עסק של אביה פרחי – משרד רואה חשבון. הפתרון הכולל: ליווי מקצועי וטיפול מהיר ויעיל בכל הניירת והבירוקרטיה ההכרחית לפתיחת התיק.
  3. ייעוץ אישי ותהליך מזורז: “תן לנו לעזור לך, אביה פרחי – משרד רואה חשבון, נייעץ לך בסבלנות ונפתח עבורך את תיק העוסק המתאים ביותר עבורך בהליך מזורז ומסודר.הסרטון מדגיש את הגישה האישית שהמשרד של אביה פרחי מציע. הוא מבטיח לצופים שצרכיהם העסקיים המיוחדים יובנו ויטופלו, ומדגיש את היתרונות של שירות מותאם אישית. הסרטון מדגיש כי אביה פרחי – משרד רואה חשבון מאפשר לאנשים המעוניינים לפתוח עסק חדש לחסוך בזמן המתנה בתורים ובחוסר ודאות במילוי טפסים. מסר זה מסיר חששות ומעניק הרגשת ביטחון שיש מישהו מקצועי שיחסוך להם כאב ראש ויעשה את הכל כמו שצריך.
  4. אפליקציה ייחודית: “וגם מאפליקציה ייחודית המרכזת את כל המידע על העסק שלך ומאפשרת בין היתר: הפקת חשבוניות, צילום הוצאות וסליקת אשראי.” הסרטון מציג גם את האפליקציה הייחודית של משרד רואה חשבון אביה פרחי  המרכזת את כל המידע העסקי, מאפשרת ליצור חשבוניות, לצלם הוצאות ולקלוט תשלומים באשראי מלקוחות. זה מדגיש את היתרון הטכנולוגי והנוחות המוצעת ללקוחות על ידי משרד רוא חשבון זה.
נושא תיאור
פתיח שגורם לצופים לרצות להמשיך לראות את הסרטון הדמות הראשית בסרטון מעוניינת לפתוח עסק חדש, כמו הצופים, והיא מביעה חוסר ביטחון וחשש מהבירוקרטיה והדרישות המקצועיות. היא יוצרת חיבור אמוצי ומעודדתם להמשיך לצפות בסרטון כדי לקבל פתרון לשאלותיהם.
גישת בעיה-פתרון הסרטון מציג את האתגרים המתגלים בעת פתיחת עסק חדש ומציע פתרון יעיל במסגרת השירות של אביה פרחי – משרד רואה חשבון. זה מספק להם ליווי מקצועי וטיפול מהיר ויעיל בכל הניירת והבירוקרטיה הנדרשת לפתיחת התיק.
ייעוץ אישי הסרטון מדגיש את הגישה האישית של משרד רואה חשבון אביה פרחי, שמבטיח ללקוחות שצרכיהם העסקיים המיוחדים יובנו ויטופלו, ומדגיש את היתרונות של שירות מותאם אישית.
תהליך מזורז הסרטון מדגיש את היכולת של אביה פרחי – משרד רואה חשבון לספק תהליך מזורז לפתיחת עסקים חדשים, המאפשר להם לחסוך בזמן המתנה בתורים ובחוסר ודאות במילוי טפסים.
אפליקציה ייחודית הסרטון מציג את האפליקציה הייחודית של משרד רואה חשבון אביה פרחי, המרכזת את כל המידע העסקי ומאפשרת יצירת חשבוניות, צילום הוצאות וקבלת תשלומים באשראי מלקוחות.

 

שיווקנט – השותפה שלכם בהפקת סרטונים בתחום ראיית חשבון ושיווק משרדי רואה חשבון באמצעות וידאו

למה שיווקנט היתרונות של הפקת סרטונים עם שיווקנט
ייעוץ אישי אנחנו מציעים ייעוץ ללא עלות כדי לעזור לכם להבין איך הפקת סרטון יכולה לשפר את הפעילות השיווקית שלכם ולהגיע לקהל הלקוחות הנכון. נשמע מעניין? לחצו על הקישור כדי לקבל ייעוץ אישי חינם.
איכות אנו מבטיחים סרטונים איכותיים ומקצועיים המותאמים אישית לעסק שלכם. נשתמש בטכניקות ויזואליות מתקדמות ובאנימציה מרהיבה כדי להעביר את המסרים שלכם בצורה מובנת ומרשימה. אנו ניתן לכם את הכלים הנכונים כדי להתקדם ולהביא את העסק שלכם לרמה הבאה.
ייעוץ אסטרטגי אנו מכירים את תחום החשבונאות והשיווק המשרדי בצורה מקצועית ואנחנו יכולים להציע לכם ייעוץ אסטרטגי מקיף. אנו נעזור לכם ליצור את תכנית השיווק המתאימה ביותר לעסק שלכם ונשמח להיות השותפים שלכם בהפקת סרטונים ושיווק בוידאו.
יעילות השימוש בסרטון יכול להקל על ההסברים המורכבים והמסובכים ולהעביר את המסרים החשובים ללקוחותיכם בצורה ברורה ומובנת. סרטון מקצועי יעזור לכם להציג מידע בצורה ידידותית ומובנת ללקוחות שלכם, ויאפשר לכם להגיע לקהל יעד בצורה מרהיבה ולהשפיע עליהם.
זמינות הסרטון שנפיק יהיה זמין בכל זמן ובכל מקום. תוכלו לשתף אותו באתר האינטרנט שלכם, ברשתות החברתיות, בדואר האלקטרוני ועוד. כמו כן, תוכלו להשתמש בו במפגשים עם לקוחות פוטנציאליים ובמסיבות מקצועיות. הסרטון יעמוד לרשותכם כלי חשוב לשיווק והצגת העסק שלכם.
השקעה בשיווקנט, אנחנו נעזור לכם להפיק סרטונים איכותיים ומותאמים אישית לעסק שלכם. נשמח לעבוד יחד וליצור סרטונים שיעזרו לכם להגיע ללקוחות חדשים, להקל על ההבנה והזיכרון של הלקוחות שלכם, ולחזק את העסק שלכם דרך שיווק מותאם לתחום החשבונאות.

 

פנייה אישית של ארתור קלנדרוב לעסקים בתחום ראיית חשבון:

“שלום לכם, יזמים ועסקים בתחום החשבונאות! ברצוני להתייחס היום לאותה המומחיות שאנו בשיווקנט מביאים לעולם הפקת סרטונים ושיווק בוידאו. אנחנו מתמחים ביצירת סרטונים לעסקים בתחום ראיית חשבון והייעוץ הפיננסי.

אתם, בעלי המומחיות והניסיון בתחום החשבונאות, יודעים עד כמה התקשורת היעילה והמוצלחת היא חלק חשוב ביותר מהעסק שלכם. הוספת סרטון מקצועי לארסנל השיווק שלכם יכולה להקל על ההסברים המורכבים והמסובכים ולהעביר בצורה ברורה ומובנת את המסרים החשובים ללקוחותיכם. זוהי הסיבה המרכזית לכך שאנו ממליצים לכם בחום להשקיע בהפקת סרטונים ופרסום ושיווק באמצעות סרטונים בשיווקנט.

בסרטון שהפקנו עבור אביה פרחי – משרד רואה חשבון, השקענו זמן ומאמץ בכתיבת תסריט מקפיץ ומעורר השראה, שמסביר בצורה ייחודית ומותאמת אישית את השירותים והיתרונות של העסק הזה בתחום הנהלת חשבונות. אנחנו משתמשים בטכניקות ויזואליות מתקדמות ובאנימציה מרהיבה כדי להעביר את המסר בצורה יעילה. השימוש בשפת הוידאו מאפשר לכם להציג את המידע בצורה ידידותית ומובנת ללקוחות שלכם.

אנחנו מבינים שבתחום ראיית חשבון, אתם צריכים להציג מומחיות ואמינות. עם סרטון מקצועי שנוצר על ידינו, תוכלו לחבר את המסרים האמינים והמקצועיים שלכם לאמצעים החדשניים והמרשימים של הוידאו. שירותי הוידאו היעילים שלנו יעזרו לכם להגיע לקהל יעד בצורה מרהיבה ולהקל על ההבנה של השירותים והיתרונות שאתם מציעים.

הסרטון שנפיק עבורכם יעמוד לרשותכם בכל זמן ובכל מקום. אתם תוכלו לשתף אותו באתר האינטרנט שלכם, ברשתות החברתיות, בדואר האלקטרוני ועוד… בנוסף, תוכלו להשתמש בו במפגשים עם לקוחות פוטנציאליים ובמסיבות מקצועיות.

לכן, אני מזמין אתכם, בעלי המומחיות בתחום החשבונאות, להתחיל לחשוב על הפעילות השיווקית שלכם באמצעות סרטונים. בשיווקנט, אנחנו נשמח לסייע לכם ליצור סרטונים איכותיים ומותאמים אישית שיעזרו לכם להגיע ללקוחות חדשים, להעביר את המסרים שלכם בצורה מרהיבה ולהקל על ההבנה והזיכרון של הלקוחות שלכם, הזיכרון של העסק שלכם מצפייה בסרטונים שלכם.

אל תהססו ליצור איתנו קשר עוד היום ונשמח להפיק סרטון מותאם אישית לעסק שלכם שיחזק אותו ויעזור לכם להשפיע על קהל הלקוחות שלכם.

לפרטים נוספים ולייעוץ ללא עלות איתי, לחצו על הקישור >>

 

בברכה,

ארתור קלנדרוב

מנהל ומייסד שיווקנט”

*לשיחת ייעוץ ללא עלות עם מומחה שיווק בוידאו עם נסיון של 20 שנה בשיווק דיגיטלי, ארתור קלנדרוב, צור קשר עכשיו:

📲 [קליק לווטסאפ]

📞 טלפון: 0542383789

📜 לצפייה במחירון הפקת סרטון תדמית\הסברה\שיווקי אנימציה לעסק: לחצו כאן

📺 דוגמאות לסרטוני תדמית\הסברה\שיווק אנימציה שהפקנו: צפו בפורטפוליו שלנו

📋 טופס בקשה להצעת מחיר: מלאו את הטופס כאן

🎥 הפקת סרטון אנימציה לעסק: לקבלת מידע נוסף

📽️ הפקת סרטון תדמית לעסק: לקבלת מידע נוסף

📢 הפקת סרטון שיווקי לעסק: לקבלת מידע נוסף

🔍 הפקת סרטון הסברה לעסק: לקבלת מידע נוסף

🎓 הפקת סרטון הדרכה לעסק: לקבלת מידע נוסף

שאלות ותשובות

כמה שיותר יותר טוב! אבל גם אם יש לכם רק סרטון אחד אתם יכולים להשתמש בו למשלוח בווטסאפ, להעלאה ליוטיוב, לקמפיין ממומן ביוטיוב ולקמפיין ממומן בפייסבוק, להטמעה באתר ועוד הרבה שימושים שיעזרו לכם לייעל את שיווק העסק שלכם פלאים. ההמלצה שלנו היא לעשות שימוש בסרטון בכל דף באתר האינטרנט שלכם, ואם לא בכל דף אז בכמה שיותר דפים. תשאלו אותנו על חבילות וידאו לקידום אורגני, אנו יודעים לתת פתרונות הפקת סרטונים לכל צורך ולכל כיס.

כמובן שהנראות של העסק שלכם תהיה טובה יותר אם סרטונים שהופקו בהפקה מקצועית, אך אין זה צריך לעצור אתכם מיצירת תוכן וידאו באופן עצמאי, אך חשוב שהתוכן יהיה בעל ערך לצופים שלכם שיהיו מוכנים להתפשר על איכות הסרטון בגלל הערך שהם מקבלים.

אם אתם לא רוצים להיחשף למצלמה ולא יודעים ליצור סרטוני אנימציה או לערוך סרטונים בכל דרך אחרת באופן עצמאי, דברו איתנו ואנו ניתן לכם הצעה שתתאים לצורך ולתקציב שלכם.

אם ההפקה שלכם מורכבת מצריכה שימוש בצוות של אנשים שאין לכם ותצטרכו לשלם לכל המשתתפים בהפקה ואם יש צורך בהשכרת ציוד יקר למימוש הפקת הוידאו שלכם ואין לכם תקציב אז כמובן שהפקת סרטון אנימציה עדיפה במקרה זה. ואם אתם מעוניינים ליצור סדרה של סרטונים ותקציבכם נמוך, כאן לרוב יהיה זול יותר לצלם כמה סרטונים ביום צילום אחד למרות שבשיווקנט יש לנו אפשרות גם להפיק סרטוני אנימציה במחירים זולים יותר מהמחירים המופיעים במחירון סרטוני אנימציה באתר שלנו. אנו יודעים להפיק את הסרטון הכי טוב לכל תקציב.

שתפו פוסט זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מחירי חבילות קידום אתרים

נגן וידאו אודות קידום אתרים אורגני בגוגל - חבילות קידום אתרים אורגני בגוגל של ארתור קלנדרוב מומחה קידום אתרים עם 20 שנות נסיון SEO 2024

קורס שיווק דיגיטלי פרונטלי

נגן וידאו אודות קורס שיווק דיגיטלי פרונטלי של ארתור קלנדרוב - מומחה שיווק באינטרנט עם נסיון של 20 שנה.

לקוחות שיווקנט מספרים

Yaron ShwartzYaron Shwartz
13:18 03 Aug 23
עבודה מדהימה , תוצאה מצויינת , סרטון אנימציה ברמה גבוה. ממליץ בחום.תודה רבה ארתור
NetaNeta
15:39 23 Jul 23
עשינו סרטון אנימציה אצל ארתור אין ספק שהבחור מקצועי מאוד . מומלץ בחום.
Tani AharoniTani Aharoni
07:56 23 Mar 23
מדובר בהבנת הצורך ויישום באופן מקיף וחכם.
לירון מנצורלירון מנצור
18:06 18 Mar 23
חייבת לכתוב ביקורת חיובית ביותר על שיווק נט, ועל ארתור היקר באופן אישי , ראשית רמה סופר מקצועית , עמידת בלתי רגילה בזמנים, תוך הקפדה על איכות, כמות, שביעות רצון הלקוח, ארתור בעל סבר פנים נעימות, שלא מתפשר על מקצועיות ויחס ללקוח !המצגת שלי כמו גם הסרטון היו מושלמים!!מומלץ ביותר! אני בהחלט אעבוד עם שיווק נט בעתיד !!!
yaron lionyaron lion
10:16 12 Mar 23
ארתור הפיק עבורנו סרטון אנימציה. תודה רבה
claudia Nimtsovitchclaudia Nimtsovitch
18:19 13 Feb 23
מהדקות הראשונות של עבודה עם ארתור הבנתי שיש לי עסק עם מישהו מתחשב,מיקצועי,,עם תהליך עבודה מאוד מסודר,שמתחיל בהבנת הנושה וצרכים של הלקוח. הסרטון שלי יצא ממש יפה!אני ממליצה בחום.
ציון חזניציון חזני
12:42 06 Nov 22
ממליצה בחום!!! בלי לחשוב פעמיים!ארתור מקצועי מאוד, זמין לשאלות, לתיקונים ופתוח להצעות! תיקתק לנו את הסרטון והכין לנו תוצר מושלם!
js_loader
מאמרים נוספים

קידום אתרים הצעות מחיר

מבוא קידום אתרים הוא תהליך חשוב עבור כל עסק שרוצה להגדיל את החשיפה והנראות שלו באינטרנט. אך כמה באמת עולה קידום אתר? מה הם הגורמים המשפיעים על המחיר? ואיך בוחרים את החברה המתאימה ביותר? במדריך המקיף הזה נענה על כל השאלות האלו ועוד, תוך שימת דגש על הצעות המחיר והתמחור

מומחה קידום אתרים

מומחה קידום אתרים עם 20 שנות נסיון, ארתור קלנדרוב מסביר על חבילות קידום אורגני בגוגל עם תוצאות בעמוד ראשון בגוגל כבר בחודש הראשון: מבוא קידום אתרים אורגני (SEO) הוא אחד הכלים החשובים

מה זה YMYL ולמה זה חשוב לקידום אתרים?

YMYL או בשמו המלא “Your Money or Your Life” הוא אחד המושגים החשובים ביותר בתחום קידום האתרים. הבנה מעמיקה של מושג זה חיונית לכל מי שרוצה לקדם את האתר שלו בצורה

שיווק עסקים באינטרנט – 3 דרכים לשיווק עסק

https://www.youtube.com/watch?v=LN7tre3smEw שיווק עסקים באינטרנט הפך בעשור וחצי האחרון לדרך המרכזית בה בעלי עסקים מנסים לשכנע את קהל היעד הרלוונטי לבחור בשירות שלהם על פני זה של המתחרים.  בעקבות ההיצע הגדול

הגדילו את יחסי ההמרה באתר שלכם בעזרת וידאו!

הגדילו את יחסי ההמרה(היחס בין כמות המבקרים באתר לכמות המכירות או הלידים) באתר שלכם בעזרת וידאו! עבור הלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלך, הסביבה הדיגיטלית מלאה ברעש. באנרים, מודעות ופרסומים אונליין!

קידום אתרי אינטרנט

קידום אתרים בגוגל (SEO) הוא התהליך של שיפור דירוג האתר שלך בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל, על מנת למשוך יותר תנועת גולשים איכותית לאתר. במאמר זה נסקור את השלבים המרכזיים

קידום אתרים SEO

תובנות מרכזיות על קידום אתרים SEO נושא תובנה מרכזית חשיבות קידום אורגני SEO הוא כלי אפקטיבי וחיוני לכל עסק שרוצה להגדיל תנועה, לידים ומכירות מהאתר On-Site מול Off-Site יש לבצע

בניית אתר תדמית מחיר

מחיר בניית אתר אינטרנט – מחירון ממוצע(כמה עולה לבנות אתר אינטרנט) לפי נתוני השוק העדכניים לשנת 2024, מחיר ממוצע לבניית אתר תדמית נע בין הטווחים הבאים: סוג אתר מחיר משוער אתר

יצירת קשר