חשיבות שירותי הפקת סרטוני מוצר

תוכן עניינים

מהי הפקת סרטון מוצר?

סרטון מוצר הוא סרטון שמציג ומדגים את התכונות של המוצר שלך. סרטוני מוצר לא רק מאפשרים ליזמים פשוט להדגים מה מוצר יכול לעשות, אלא הם גם הדרך המועדפת עבור קונים פוטנציאליים ללמוד יותר על המוצר שלך, במיוחד אם הם לא יכולים לראות אותו באופן אישי. הוכח כי צרכנים עוסקים יותר בחומרי וידאו, וסרטוני מוצר, במיוחד, הוכחו כמסייעים לצרכנים להבין טוב יותר פריטים, לבנות אמון במותג ולהעלות את שיעורי ההמרה במכירות.

הפקת סרטון מוצר כוללת שלושה שלבים: טרום-פרודקשן, הפקה ופוסט-פרודקשן.

מדוע יש צורך בהפקת סרטוני מוצר?

  • כפי שכולנו יודעים, בעולם של היום, לגרפיקה יש השפעה גדולה יותר על המוח שלנו מכל תיאוריה, וזה נכון גם בשיווק. כאשר מוצר מושק לראשונה, נעשה שימוש במספר טקטיקות כדי להפוך אותו לפופולרי ולהסביר כיצד להשתמש בו ותכונות מפתח אחרות. צעדים אלה נועדו לא רק כדי להכיר אנשים עם סרטון ההדגמה של המוצר, אלא גם כדי להעביר אמצעי זהירות אחרים כדי למנוע טרגדיה. לעתים קרובות נצפה שלקוחות אינם מבינים באופן מלא כיצד להשתמש במוצר, ולכן עדיף לספק הסבר לעריכת וידאו.
  • אנשים בימינו נוטים יותר לקנות מוצר שהם מרוצים ממנו, וסיפוק זה מגיע רק כאשר כל הפרטים הספציפיים נחשפים לחלוטין. לדוגמה, אם אנחנו רוצים לקנות בגדים דרך קניות באינטרנט, אנחנו לא בטוחים אם אנחנו צריכים לקנות אותו או לא על סמך התמונה בלבד. עם זאת, אם הסחורה מגיעה עם סרטון, יהיה לנו מידע נוסף על הרכישה. כתוצאה מכך, בכל פעם שפירמה משחררת סרטון מוצר חדש, היא בוחרת להשתמש בשירותי הפקת וידאו כדי להפוך אותו למושך יותר.

רק כדי להיות ברור, וידאו למוצר שונה באופן משמעותי מסרטוני מותג שאנו צופים בטלוויזיה. מכיוון שסרטוני מותג רבים מתמקדים בתהילה ובפופולריות של המותג ולא בתועלת של המוצר. ממש כאילו חלב חלב מציע טעם חדש לשוקולד שלהם למטרת קידום מותג בלבד. עם זאת, יצירת סרטון מוצר תישקל אם מוצר שהומצא טרי יוצג בפעולה, ללא קשר אם זה מותג מוכר או עולה חדש.

סרטון ההדגמה של המוצר מתמקד בדרישות הלקוח וכיצד הוא עשוי לפתור את בעיותיו ולסייע לו עד כמה שניתן. נדרש מאמץ רב כדי להפוך אותו לשימושי ככל האפשר עבור בסיס לקוחות גדול, כגון אנימציה, מעורבות דמויות, קולות וכן הלאה.

בימים אלה, יותר כסף מושקע על שיווק ופרסום מוצרים. זו אחת הדרכים היותר מרהיבות להדגים את יכולת החברה לציבור על מנת שיוכל לפנות אליה אם הוא מעוניין. דבר נוסף שכדאי לזכור הוא שזה לא סרט מכירות כי הוא מתרכז אך ורק בשימוש. זה אף פעם לא דוחף את הקונה לקנות אותו אלא מעודד אותם לשכור אותו.

סוגי סרטוני המוצר

סרטוני הדגמה למוצר הם כלי שיווקי יעיל מכיוון שהם מסבירים מה אתה עושה וכיצד אתה יכול להועיל ללקוחות. הם מסייעים בהסבר המאפיינים והיתרונות של פריטים מורכבים או קשים לעתים קרובות.

אתה יכול להשתמש במגוון סרטוני הדגמה של מוצר, כל אחד עם סט יתרונות משלו בהתאם למטרות האישיות שלך, למטרות ולמטרת לקוחות פוטנציאליים.

בואו נסתכל על ארבעה סגנונות שונים של סרטוני מוצר.

  1. סרטוני הדגמה

סרטי הדגמה מדגימים כיצד פועלת הפקת וידאו באיכות גבוהה על ידי הצגת התכונות שלה והמחשה כיצד לקוחות צרכנים פוטנציאליים עשויים להשתמש בה. מכיוון שלעתים קרובות הוראות טקסטואליות אינן מספיקות, הן מתאימות לפריטים חדשים או קשים להסבר. הם עובדים כי תמונות עוזרות לנו ללמוד מהר יותר כבני אדם.

תסתכל בסרטון ההדגמה הזה של Oates למוצר מערכת הלולאה הסגורה שלהם:

מכיוון שהוא מראה ולא מספר, הסרטון הזה עובד נפלא. Oates יכול להדגים בקלות את היתרונות של המוצר שלהם, כמו איך הפקק מונע כימיקלים להישפך החוצה וכמה פשוט להעביר נוזלים למיכלים ולמכשירים אחרים. הם גם משתמשים בהדמיות כדי לסכם את היתרונות העסקיים הקריטיים כמו בטיחות, דיוק, כסף, שירותים ואיכות הסביבה.

  1. סרטוני לכידת מסך

אתרי אינטרנט, עסקי מסחר אלקטרוני, יישומי תוכנה ואפליקציות אינטרנט נהנים בעיקר מסרטי לכידת מסך. חברות שצריכות להמחיש כיצד להשיג משהו צעד אחר צעד עבור הדרכה על המוצר, הדרכת לקוחות, הדרכות ו/או סרטי הדרכה מעסיקות אותן לעתים קרובות.

שקול את הסרטון הבא לתפיסת מסך מבית Sonoa Healthcare, המדגים כיצד פועלת הערכת הפוריות המותאמת אישית שלהם:

סרטון לכידת מסך זה שימושי עבור Sonoa Healthcare מכיוון שהוא מדגים כיצד להשלים את סקירת הפוריות, שאחרת עשויה להיות הליך מסובך. סונואה גם משתמשת בסרט כדי להמחיש את היתרונות של השירות שלהם, ולכן הוא עשוי לשמש למטרות קידום מכירות או שיווק.

  1. סרטוני אנימציה וסרטי קריקטורה

רוב הפריטים מתפקדים יפה עם סרטוני אנימציה וסרטוני סרטים מצוירים. הם מושכים אותי כי הם מאפשרים לך לבנות דמות בלתי נשכחת שמזוהה קשר הדוק עם המוצר שלך ועוזרת ללקוחות לזהות אותך מהמתחרים שלך. ניתן להשתמש בסרטים אלה גם אם אין לך מוצר מוחשי, למשל אם יש לך רק אב טיפוס או מספק שירות ולא מוצר.

צפו בסרט האנימציה הבא של חברת Teba, חברת IT:

סרטוני אנימציה מסוג זה יעילים מכיוון שהוא מתמודד עם חלק מהבעיות שצרכנים חווים, תוך שהוא כולל הומור כדי לעניין את הצופים. Teba היא שחקנית במגזר הדסקטופ הוירטואלי הצפוף. טבע השתמשה בסרטון אנימציה כדי להבדיל את עצמם מהמתחרים, להדגים כיצד הם ייחודיים ולהציג את המוצר שלהם כפתרון לדאגות הצרכנים שלהם.

  1. סרטוני תלת מימד

מכיוון שסרטי תלת מימד מספקים לך יותר חופש בביטוי תכונות המוצר, הם מעניינים יותר מסרטונים רגילים. מכיוון שהם נמנעים מהוצאות הפקת הווידאו והעיכובים הקשורים לסרטוני מוצר מסורתיים, סרטים מסוג זה הם פחות יקרים באופן בלתי צפוי מסרטונים מסורתיים. וידאו תלת מימד הוא אלטרנטיבה נפלאה אם אין לך יתרונות אמיתיים של מוצר או אם אתה רוצה להימנע מחברת הפקת סרטוני מסחר אלקטרוני וכישרון על המסך.

שקול את סרטון התלת מימד הבא עבור המוצר גריז אקדח:

The Grease Gun מרוויח מהפקת סרטוני מסחר אלקטרוני זה מכיוון שהוא מאפשר ליצרן לתאר כראוי כיצד המוצר שלהם עובד. האנימציה התלת מימדית מתמקדת בהיבטים שונים של המכשיר המדגימים מדוע הוא עדיף על שיטת אקדח גריז טריגר הקלאסי. עם צילומים רגילים, מידת הפירוט הזו הייתה בלתי אפשרית להשיג.

כמה עולה הפקת סרטוני מוצר?

הנה כמה נתונים סטטיסטיים לשימוש כנקודת התחלה לתקציב. סרטון מוצר שהופק כהלכה בן 2 עד 3 דקות עולה בדרך החל מ 3500 ₪ בהתאם לגורמים שונים. העלות הטיפוסית של הפקת וידאו לעסק היא בדרך כלל כ-6000 ₪, לפי רוב חברות ההפקה, ואנו חושבים שזו נקודת התחלה הוגנת שיש לקחת בחשבון בעת תכנון התקציב.

היו פתוחים וישרים לגבי התקציב שלכם בזמן העבודה עם חברת ייצור. “הנה התקציב שלי, הנה היעדים שלי, מה אתה יכול לעשות בשבילי?” כך מתחילים פרויקטי הפקת הווידאו הטובים ביותר שלנו.

לפרטים על שירות הפקת סרטי תדמית לעסקים של שיווקנט לחצו כאן >>

שאלות ותשובות

כמה שיותר יותר טוב! אבל גם אם יש לכם רק סרטון אחד אתם יכולים להשתמש בו למשלוח בווטסאפ, להעלאה ליוטיוב, לקמפיין ממומן ביוטיוב ולקמפיין ממומן בפייסבוק, להטמעה באתר ועוד הרבה שימושים שיעזרו לכם לייעל את שיווק העסק שלכם פלאים. ההמלצה שלנו היא לעשות שימוש בסרטון בכל דף באתר האינטרנט שלכם, ואם לא בכל דף אז בכמה שיותר דפים. תשאלו אותנו על חבילות וידאו לקידום אורגני, אנו יודעים לתת פתרונות הפקת סרטונים לכל צורך ולכל כיס.

כמובן שהנראות של העסק שלכם תהיה טובה יותר אם סרטונים שהופקו בהפקה מקצועית, אך אין זה צריך לעצור אתכם מיצירת תוכן וידאו באופן עצמאי, אך חשוב שהתוכן יהיה בעל ערך לצופים שלכם שיהיו מוכנים להתפשר על איכות הסרטון בגלל הערך שהם מקבלים.

אם אתם לא רוצים להיחשף למצלמה ולא יודעים ליצור סרטוני אנימציה או לערוך סרטונים בכל דרך אחרת באופן עצמאי, דברו איתנו ואנו ניתן לכם הצעה שתתאים לצורך ולתקציב שלכם.

אם ההפקה שלכם מורכבת מצריכה שימוש בצוות של אנשים שאין לכם ותצטרכו לשלם לכל המשתתפים בהפקה ואם יש צורך בהשכרת ציוד יקר למימוש הפקת הוידאו שלכם ואין לכם תקציב אז כמובן שהפקת סרטון אנימציה עדיפה במקרה זה. ואם אתם מעוניינים ליצור סדרה של סרטונים ותקציבכם נמוך, כאן לרוב יהיה זול יותר לצלם כמה סרטונים ביום צילום אחד למרות שבשיווקנט יש לנו אפשרות גם להפיק סרטוני אנימציה במחירים זולים יותר מהמחירים המופיעים במחירון סרטוני אנימציה באתר שלנו. אנו יודעים להפיק את הסרטון הכי טוב לכל תקציב.

שתפו פוסט זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מחירי חבילות קידום אתרים

נגן וידאו אודות קידום אתרים אורגני בגוגל - חבילות קידום אתרים אורגני בגוגל של ארתור קלנדרוב מומחה קידום אתרים עם 20 שנות נסיון SEO 2024

קורס שיווק דיגיטלי פרונטלי

נגן וידאו אודות קורס שיווק דיגיטלי פרונטלי של ארתור קלנדרוב - מומחה שיווק באינטרנט עם נסיון של 20 שנה.

לקוחות שיווקנט מספרים

Yaron ShwartzYaron Shwartz
13:18 03 Aug 23
עבודה מדהימה , תוצאה מצויינת , סרטון אנימציה ברמה גבוה. ממליץ בחום.תודה רבה ארתור
NetaNeta
15:39 23 Jul 23
עשינו סרטון אנימציה אצל ארתור אין ספק שהבחור מקצועי מאוד . מומלץ בחום.
Tani AharoniTani Aharoni
07:56 23 Mar 23
מדובר בהבנת הצורך ויישום באופן מקיף וחכם.
לירון מנצורלירון מנצור
18:06 18 Mar 23
חייבת לכתוב ביקורת חיובית ביותר על שיווק נט, ועל ארתור היקר באופן אישי , ראשית רמה סופר מקצועית , עמידת בלתי רגילה בזמנים, תוך הקפדה על איכות, כמות, שביעות רצון הלקוח, ארתור בעל סבר פנים נעימות, שלא מתפשר על מקצועיות ויחס ללקוח !המצגת שלי כמו גם הסרטון היו מושלמים!!מומלץ ביותר! אני בהחלט אעבוד עם שיווק נט בעתיד !!!
yaron lionyaron lion
10:16 12 Mar 23
ארתור הפיק עבורנו סרטון אנימציה. תודה רבה
claudia Nimtsovitchclaudia Nimtsovitch
18:19 13 Feb 23
מהדקות הראשונות של עבודה עם ארתור הבנתי שיש לי עסק עם מישהו מתחשב,מיקצועי,,עם תהליך עבודה מאוד מסודר,שמתחיל בהבנת הנושה וצרכים של הלקוח. הסרטון שלי יצא ממש יפה!אני ממליצה בחום.
ציון חזניציון חזני
12:42 06 Nov 22
ממליצה בחום!!! בלי לחשוב פעמיים!ארתור מקצועי מאוד, זמין לשאלות, לתיקונים ופתוח להצעות! תיקתק לנו את הסרטון והכין לנו תוצר מושלם!
js_loader
מאמרים נוספים

קידום בגוגל מחיר

קידום אתרים בגוגל הוא תהליך חיוני עבור כל עסק המעוניין לצמוח ולהרחיב את הנוכחות שלו ברשת. עם זאת, המחיר של קידום בגוגל יכול להיות גבוה ומשתנה בהתאם לגורמים רבים. המדריך הזה יסייע לכם להבין טוב יותר

שיעור נטישה – Bounce Rate

מהו שיעור נטישה (Bounce Rate)? שיעור נטישה (Bounce Rate) הוא אחד המדדים החשובים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי וקידום אתרים. הוא מודד את אחוז הגולשים שנכנסו לאתר, צפו בעמוד אחד בלבד ועזבו

עדכון ליבה של גוגל – עדכון מרץ 2024 באלגוריתם של גוגל

בחודש מרץ 2024, חברת הענק גוגל הכריזה על עדכון ליבה משמעותי ביותר לאלגוריתם החיפוש שלה. עדכון אלגוריתם זה, המכונה “עדכון מרץ 2024“, צפוי לחולל מהפכה של ממש בעולם קידום האתרים ולהשפיע באופן ניכר על דירוג האתרים בתוצאות החיפוש.

זמן שהייה באתר – Dwell Time

למה זמן שהייה חשוב? איך למדוד זמן שהייה נכון? טקטיקות להגדלת זמן שהייה מעיד על איכות תוכן ורלוונטיות יש בעיות במדידת גוגל אנליטיקס שילוב תוכן איכותי ומרתק נותן תובנות על

מה זה YMYL ולמה זה חשוב לקידום אתרים?

YMYL או בשמו המלא “Your Money or Your Life” הוא אחד המושגים החשובים ביותר בתחום קידום האתרים. הבנה מעמיקה של מושג זה חיונית לכל מי שרוצה לקדם את האתר שלו בצורה

סקירה של שירותי ענקית האנימציה לעסקים – שיווקנט

אנימציות – כלים רבי עוצמה ליצירת המחשה מושכת וסיפורים מרתקים(סטוריטלינג-Storytelling). מהמחשת מוצרים ועד לאופטימיזציית דפי נחיתה של אתרים, אנימציה יכולה לעזור להביא רעיונות לחיים עם תנועה וקול. בשיווקנט, אנו מתמחים

יצירת קשר