הגדילו את יחסי ההמרה(היחס בין כמות המבקרים באתר לכמות המכירות או הלידים) באתר שלכם בעזרת וידאו!
עבור הלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלך, הסביבה הדיגיטלית מלאה ברעש. באנרים, מודעות ופרסומים אונליין! אם מצרפים את השיטות בהן המשתמשים צורכים תוכן: רשתות חברתיות, אפליקציות, אימייל ועוד… איך אתה הולך לוודא שהתוכן שלך מצליח לעקוף את כל הרעש ולשכנע את הלקוחות שלך להקשיב?
אתם בטח יודעים שוידאו הוא המדיום הכי מושך בידי אנשי השיווק. הנה כמה סיבות לכך שגם אתה צריך להתחיל להשתמש בשיווק באמצעות וידאו:
- 50% מהלקוחות באינטרנט מחפשים סרטון שקשור למוצר או לשירות לפני שהם הולכים לחנות.
- וידאו משותף ב-1200% יותר מכל סוג תוכן אחר ברשתות חברתיות.
- הוספת סרטון לאתר שלך מעלה את הסיכוי שלך להיות בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל פי 50.
אי אפשר להתכחש לעליה בחשיפה שתקבל כשתוסיף סרטוני אנימציה לשיטת השיווק הדיגיטלית שלך. אבל הכוח של סרטוני אנימציה שיווקים הוא מעבר לצפיות. אם עושים שימוש נכון בסרטונים, הוא מוביל ללחיצה, למילוי טופס ובסופו של דבר, לרכישה.
- 64% מהלקוחות קונים מוצר באינטרנט לאחר שצפו בסרטון שמשווק אותו או מסביר עליו.
- הטמעת סרטון בעמוד נחיתה של האתר שלך יכולה להעלות את אחוזי ההמרה בדף זה ב-80%.
- 92% מהאנשים שצופים בסרטון בנייד משתפים אותו עם אנשים אחרים.
עם סטטיסטיקה כזאת, הגיע הזמן לנתח מחדש את התקציב השיווקי ואת האסטרטגיה השיווקית שלך. האם סרטוני אנימציה הם המרכז של הקמפיין שלך? אם לא, הגיע הזמן ליצור מקום לכלי החזק הזה. למה סרטונים? כי אם אתה או מי שמנהל עבורך את קמפיין הפרסום הממומן בפייסבוק תעשה שימוש ביותר מסרטון אחד, תוכל לשפר את ביצועי הקמפיין ותשקיע יותר במודעת הסרטון שמביא לך יותר המרות ובכך תשפר את יחס ההמרה ותחסוך הרבה כסף.
המהפכה הדיגיטלית נלחמת על החלק שלה בעולם המדיה המסורתית והורידה מהתקציבים של פרסומות מודפסות, רדיו, וטלוויזיה. עכשיו הגיע זמן סרטוני אנימציה לככב ולהביא את ה-ROI האופטימלי.
צעדים פרקטיים שאתם יכולים לעשות כדי לשפר את מאמצי השיווק באמצעות וידאו:
- השתמשו במילים “וידאו”, “צפו בסרטון”, “סרטון חדש” במיילים שאתם שולחים וזה יעלה את אחוז הפתיחות של המיילים ב-19% או יותר.
- הוסיפו קישור לסרטון בגוף המייל וראו איך אחוזי הלחיצות במיילים שיווקים מזנקים ב-200% עד 300%.
סיבות נוספות לכך שתעשו שימוש בסרטוני אנימציה באתר שלכם:
סרטון באורך דקה שווה ערך ל-1.8 מיליון מילים ו-95% מהצופים זוכרים את מידע שהם מקבלים מהסרטון, הוספת סרטון באתר או דף נחיתה שלכם זה צעד הכרחי כדי להשיג עוד לקוחות ולעלות את יחסי ההמרה באתר. עדיין לא משוכנעים? על פי מחקר ויסטה, אנשים מבלים בממוצע פי 2.6 יותר זמן בעמודי אינטרנט שמכילים סרטונים מאשר בכאלה שלא. כבר אמרנו לכם שהוספת סרטונים בעמודי נחיתה יכולה להעלות את יחסי ההמרה בדף זה ב-80% אבל שווה לחזור על העובדה הזו שוב!
אז למה אתם מחכים? פנו עכשיו לשיווקנט והזמינו סרטון אנימציה שיווקי שיקפיץ לכם את העסק!
להזמנת סרטון התקשרו או כתבו בווטסאפ למספר 054-2383789 או מלאו פרטים בטופס בקשה להצעת מחיר >> וקבלו הצעת מחיר למייל תוך שעה!
מה זה YMYL ולמה זה חשוב לקידום אתרים?
YMYL או בשמו המלא “Your Money or Your Life” הוא אחד המושגים החשובים ביותר בתחום קידום האתרים. הבנה מעמיקה של מושג זה חיונית לכל מי
מדרג האיכות של גוגל חושף את סודות דירוג האיכות של גוגל (מעריכי איכות)
ניתוח השפעת תוכנית מדרגי האיכות(מעריכי איכות) של Google על האופטימיזציה למנועי חיפוש לאחרונה צפיתי בראיון מרתק עם סיירוס שפרד, ראש מחלקה לשעבר ב-Moz. סיירוס החל
איך לבחור בונה אתרים לבניית אתר וורדפרס לעסק?
אם אתם רוצים להצליח בעולם הדיגיטלי של ימינו, אתר אינטרנט מקצועי ומושך הוא הכרח. אבל איך בוחרים את הפלטפורמה הנכונה ומתחילים לבנות את האתר? התשובה טמונה
קידום אתרים SEO
תובנות מרכזיות על קידום אתרים SEO נושא תובנה מרכזית חשיבות קידום אורגני SEO הוא כלי אפקטיבי וחיוני לכל עסק שרוצה להגדיל תנועה, לידים ומכירות מהאתר
קישורים לקידום אורגני
מה זה קישורים לקידום אורגני? קישורים הם אחד הגורמים המשמעותיים ביותר בקידום אורגני של אתרים בגוגל. קישורים משמשים כ”המלצות” לאתר, ומהווים אינדיקציה לאיכות ולסמכות שלו בעיניי מנוע החיפוש. ככל
5 טעויות נפוצות בהפקת סרטון תדמית שהורסות מותגים – ואיך לפתור אותן
הפקת סרטון תדמית היא השקעה משמעותית עבור כל עסק, אך טעויות נפוצות רבות יכולות לחבל במאמצים שלכם ולהוביל לתוצאות מאכזבות. בין אם אתם מנסים למשוך