קידום אתרים בישראל

קידום אתרים בישראל

תוכן עניינים

הבנת החשיבות של קידום אתרים (SEO) בישראל

בעידן הדיגיטלי של היום, לקידום אתרים (SEO) יש חשיבות מכרעת להצלחתו של כל עסק מקוון. זה נכון במיוחד לעסקים שפועלים בישראל, שבה השוק המקוון די תחרותי ומשתנה כל הזמן. הבנת הדינמיקה הייחודית של SEO בישראל היא קריטית לעסקים שרוצים לשפר את הנראות שלהם ולמשוך תנועה ממוקדת לאתר שלהם.

חשיבות SEO לעסקים ישראלים

עסקים ישראלים, בדיוק כמו עמיתיהם בשאר העולם, מסתמכים בכבדות על האינטרנט כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולקדם מכירות. עם יותר מ-80% מהישראלים שמשתמשים באינטרנט באופן קבוע, המרחב המקוון מהווה הזדמנות עצומה לעסקים להתחבר עם הקהל שלהם. עם זאת, כשמליוני אתרים מתחרים על תשומת לב הגולשים, פשוט להיות נוכחים ברשת זה לא מספיק. כאן נכנסת לתמונה חשיבות ה-SEO.

יתרונות של SEO אפקטיבי בישראל

יישום אסטרטגיות SEO אפקטיביות יכול להניב מגוון רחב של יתרונות לעסקים בישראל, הכולל:

  • נראות מוגברת: הופעה בולטת בתוצאות החיפוש מבטיחה שהעסק שלך יהיה גלוי ללקוחות פוטנציאליים שמחפשים מוצרים או שירותים דומים לשלך.
  • אמינות משופרת: דירוג גבוה בתוצאות החיפוש מרמז לגולשים שהאתר שלך אמין וסמכותי, ובכך מעניק ביטחון במותג שלך.
  • תנועה ממוקדת: באמצעות אופטימיזציה עבור מילות מפתח וביטויי חיפוש רלוונטיים, אתה יכול למשוך תנועה איכותית וממוקדת לאתר שלך, ובכך להגדיל את הסיכוי להמרה.
  • עלות תועלת: בהשוואה לערוצי שיווק מסורתיים, SEO מציעה תשואה גבוהה על ההשקעה מכיוון שהוא ממוקד בגולשים שכבר מעוניינים במה שיש להציע.

הנוף התחרותי של SEO בישראל

למרות הגודל היחסי הקטן שלה, לישראל יש מערכת דיגיטלית פורחת המאופיינת בחדשנות ויזמות. זה הוביל לשוק מקוון תחרותי ביותר, שבו עסקים חייבים להתחרות על תשומת לב בים של מתחרים. בין אם מדובר בסטארט-אפ מקומי או בחברה רב-לאומית, SEO הכרחי כדי לבלוט בנוף הדיגיטלי העמוס הזה.

אתגרים קידום אתרים בישראל

להתמודד עם נוף ה-SEO בישראל כרוך בכמה אתגרים ייחודיים, כולל:

  • מחסום שפה: עברית היא השפה המדוברת בישראל, מה שמחייב אופטימיזציה של תוכן ומילות מפתח בעברית כדי להגיע ביעילות לקהל מקומי.
  • כוונות חיפוש מקומיות: לגולשים הישראלים יש לרוב העדפות והתנהגויות חיפוש ייחודיות בהשוואה לעמיתיהם במדינות אחרות, מה שמחייב אסטרטגיות SEO מותאמות אישית כדי לענות על הצרכים שלהם.
  • מגמות שוק דינמיות: הידועה של ישראל בקצב המהיר של חדשנות ושינוי, מה שמחייב זריזות והסתגלנות בטקטיקות ה-SEO כדי להישאר מעודכנים.

SEO ממלא תפקיד מכריע בהצלחתם של עסקים הפועלים בנוף המקוון התחרותי בישראל. על ידי הבנה של חשיבות SEO והדינמיקה הייחודית של השוק בישראל, עסקים יכולים לנצל הזדמנויות לצמיחה והצלחה. בחלק הבא, נעמיק באסטרטגיות מפתח ל-SEO אפקטיבי בישראל, כולל מחקר מילות מפתח וטכניקות אופטימיזציית דף נחיתה. בואו נמשיך לחקור!

 

אסטרטגיות עיקריות לקידום אתרים אפקטיבי בישראל

כעת, לאחר שהבנו את חשיבות ה-SEO בנוף הדיגיטלי התחרותי של ישראל, בואו נעמיק בכמה אסטרטגיות מפתח ל-SEO אפקטיבי המותאם במיוחד לשוק הישראלי. החל ממחקר מילות מפתח ועד אופטימיזציית דף נחיתה, שליטה בטכניקות האלה תעזור לאתר שלכם לטפס בדירוגים ולמשוך תנועה ממוקדת.

מחקר מילות מפתח ולוקליזציה

הבנת מילות מפתח והסלנג הישראלי

אחד מעמודי התווך הבסיסיים של SEO בישראל הוא עריכת מחקר מעמיק של מילות מפתח המותאם לקהל דוברי עברית. בניגוד למילות מפתח באנגלית, למילות מפתח בעברית יכולות להיות משמעויות וכוונות חיפוש שונות, מה שמחייב גישה מקומית. כלים כמו מתכנן מילות המפתח של גוגל ו-SEMrush מספקים תובנות על מילות מפתח פופולריות בעברית ומגמות חיפוש.

מינוף מילות מפתח ארוכות-זנב(מילות זנב ארוך)

בשוק תחרותי כמו בישראל, כיווץ מילות מפתח ארוכות-זנב יכול להיות אפקטיבי מאוד בלכידת קהלי נישה והפחתת תחרות. מילות מפתח ארוכות-זנב הן יותר ספציפיות ובדרך כלל יש להן נפח חיפוש נמוך יותר אבל שיעורי המרה גבוהים יותר. שילוב מילות מפתח ארוכות-זנב באסטרטגיית ה-SEO שלכם יכול לעזור לכם להגיע למשתמשים עם צרכים או העדפות ספציפיים.

טכניקות אופטימיזציית דף נחיתה(דפי שירות או כל דף אחר באתר שרוצים לקדם בגוגל)

אופטימיזציה של תגי מטא וכותרות

תגי מטא, כולל כותרות ותיאורים, ממלאים תפקיד מכריע ב-SEO על ידי מתן הקשר על תוכן הדף למנועי חיפוש. ודא שתגי המטא שלך משקפים במדויק את התוכן בכל דף בזמן שאתה משלב מילות מפתח רלוונטיות. בנוסף, שימוש אסטרטגי בתגיות כותרת (H1, H2, H3) יכול לשפר קריאות ולסמן למנועי חיפוש את חשיבותם של חלקים שונים.

יצירת תוכן מושך וידידותי ל-SEO

תוכן הוא המלך בעולם ה-SEO, ויצירת תוכן איכותי ורלוונטי היא הכרחית כדי למשוך ולשמר מבקרים. כשיוצרים תוכן לקהל ישראלי, כדאי להתחשב בניואנסים התרבותיים ובהעדפות שלהם. שלבו מילות מפתח עבריות באופן טבעי לאורך התוכן שלכם בזמן שאתם מספקים מידע בעל ערך שמדבר אל הקהל היעד שלכם.

אופטימיזצית מובייל

עם מכשירים ניידים שמהווים חלק משמעותי מתנועת האינטרנט בישראל, אופטימיזציית האתר שלך למובייל היא הכרחית. ודא שהאתר שלך ידידותי לניידים ומגיב למכשירים שונים, כדי לספק למשתמשים חוויית גלישה חלקה בכל המכשירים. גוגל מעדיפה אתרים מותאמי-ניידים בתוצאות החיפוש שלהם, מה שהופך אופטימיזציית מובייל להיבט קריטי של SEO בישראל.

על ידי יישום האסטרטגיות המפתח האלה ל-SEO אפקטיבי בישראל, אתם יכולים לשפר את הנראות של האתר שלכם ולמשוך תנועה ממוקדת מקרב קהל דוברי עברית. בחלק הבא, נחקור טקטיקות יזומות של SEO חוץ-אתר, כולל בניית קישורים חוזרים (באקלינקס) איכותיים ומינוף המדיה החברתית להצלחת SEO. בואו נמשיך במסע שלנו לאופטימיזציית האתר שלכם עבור השוק הישראלי!

 

טקטיקות יזומות של קידום אתרים חיצוני Off-page SEO

בנוף המשתנה ללא הרף של SEO, אופטימיזציה של חוץ-אתר ממלאת תפקיד מכריע בחיזוק הסמכות והאמינות של האתר. בפרק זה, נחקור טקטיקות יזומות של SEO חוץ-אתר המותאמות לשוק הישראלי, כולל בניית קישורים חוזרים (באקלינקס) איכותיים ומינוף המדיה החברתית כדי לקדם את הנראות והדירוג של האתר שלכם.

בניית קישורים חיצוניים איכותיים מאתרים ישראליים

חשיבות הקישורים החוזרים(BACKLINKS) ב-SEO

קישורים חוזרים, הידועים גם כקישורים נכנסים, הם קישורים מאתרים חיצוניים שמצביעים לאתר שלכם. מנועי חיפוש כמו גוגל רואים בקישורים חוזרים אות אמון בתוכן שלכם, סימן שהאתר שלכם אמין וסמכותי. בהקשר הישראלי, רכישת קישורים מאתרים ישראלים בעלי מוניטין יכולה לשפר משמעותית את הביצועים של ה-SEO של האתר שלכם.

אסטרטגיות לרכישת קישורים חוזרים

  • חיזור ושיתופי פעולה: פנו לאתרים ישראליים, בלוגים ופרסומים רלוונטיים בתחום שלכם כדי להציע הזדמנויות לשיתופי פעולה כמו כתיבת פוסטים אורחים, ראיונות או שותפויות.
  • קידום תוכן: צרו תוכן איכותי בעל ערך לקהל היעד שלכם וקדמו אותו ברשתות חברתיות, ניוזלטרים וערוצים נוספים כדי למשוך קישורים חוזרים אורגניים.
  • רישום במדריכים וכתובות מקומיות: הגישו את האתר שלכם למדריכים ורשימות ישראליים בעלי מוניטין כגון דפי זהב כדי לצבור קישורים חוזרים סמכותיים ולשפר את ה-SEO המקומי שלכם.

מינוף המדיה החברתית ל-SEO בישראל

תפקיד המדיה החברתית ב-SEO

למרות שאיתותים ישירים ממדיה חברתית אינם משפיעים על דירוג במנועי חיפוש, נוכחות חזקה במדיה חברתית יכולה בעקיפין להועיל למאמצי ה-SEO שלכם בישראל. מעורבות פעילה בפלטפורמות חברתיות עוזרת להגדיל את הנראות של המותג, להגביר את תנועת האתר ולמשוך קישורים חוזרים פוטנציאליים משיתופי תוכן חברתיים.

אסטרטגיות למעורבות אפקטיבית במדיה חברתית

  • לוקליזציית תוכן: התאימו את תוכן המדיה החברתית שלכם כדי שידבר אל הקהל הישראלי, כולל שימוש בשפה עברית, נושאים רלוונטיים תרבותית והאשטאגים מקומיים.
  • מעורבות ואינטראקציה: טפחו אינטראקציות משמעותיות עם הקהל שלכם על ידי מענה מהיר לתגובות, הודעות ואזכורים. עודדו יצירת תוכן והשתתפות בדיונים על ידי המשתמשים.
  • יצירת תוכן ויזואלי: נצלו פורמטים ויזואליים כמו תמונות, סרטונים ואינפוגרפיקה כדי לתפוס את תשומת לב משתמשי המדיה החברתית בישראל ולהגדיל מעורבות.

על ידי יישום טקטיקות יזומות של Of page SEO כמו בניית קישורים נכנסים(BACKLINKS) איכותיים ומינוף המדיה החברתית, אתם יכולים לחזק את הסמכות והנראות של האתר שלכם בשוק הישראלי. בחלק הבא, נחקור אסטרטגיות SEO מתקדמות כמו אופטימיזציית טכנית ושימוש בפרופיל העסק בגוגל כדי לשפר עוד יותר את הביצועים של האתר שלכם. בואו נמשיך במסע שלנו לאופטימיזציית האתר שלכם להצלחה בישראל!

 

יישום אסטרטגיות SEO מתקדמות

ככל שאנו ממשיכים לחקור טכניקות SEO המותאמות לשוק הישראלי, חשוב להעמיק באסטרטגיות מתקדמות שיכולות לשדרג את ביצועי האתר שלכם ואת התחרותיות שלו. בפרק זה, נדון באופטימיזציית SEO טכנית ובחשיבות של ניצול פרופיל העסק בגוגל להצלחת SEO מקומית בישראל.

אופטימיזציית SEO טכנית לאתרים ישראליים

חשיבות ה-SEO הטכני

SEO טכני מתמקד באופטימיזציה של היבטים טכניים שונים באתר שלכם כדי לשפר את יכולת הגלישה בו, הניתנות לאינדקסציה והביצועים הכלליים שלו בתוצאות החיפוש. בהקשר הישראלי, תשומת לב לגורמי SEO טכניים קריטית כדי להבטיח שהאתר שלכם עומד בדרישות מנועי החיפוש ומספק חוויית משתמש חלקה.

גורמי SEO טכני מרכזיים

  • מהירות האתר: ודא שהאתר שלכם נטען במהירות על פני כל המכשירים, מכיוון שמהירות הדף היא גורם דירוג עבור מנועי חיפוש כמו גוגל.
  • אופטימיזציה לניידים: בצעו אופטימיזציה של האתר שלכם למכשירים ניידים כדי לספק מענה למספר הגובר של משתמשי נייד בישראל.
  • סכימה: יישמו סימון נתונים מובנה כדי לספק למנועי חיפוש הקשר נוסף על תוכן האתר שלכם, מה שיכול לשפר את הנראות בתוצאות החיפוש.

פרופיל העסק בגוגל (גוגל לעסק שלי) – הדרך הקלה והמהירה ביותר ל-SEO מקומי

חשיבות פרופיל העסק בגוגל(גוגל לעסק שלי)

גוגל לעסק שלי(פרופיל עסק ב-GOOGLE) הוא כלי חינמי שלגוגל שמאפשר לעסקים לנהל את הנוכחות המקוונת שלהם בתוצאות החיפוש של גוגל מפות. עבור עסקים שמכוונים ללקוחות מקומיים בישראל, ישנה חשיבות גדולה לרישום העסק בגוגל לפרופיל העסק בגוגל מאופטם כדי לשפר את הנראות בתוצאות המקומיות ולמשוך לקוחות פוטנציאליים. לפתיחת פרופיל עסקי בגוגל בחינם לעסק שלכם לחצו כאן >>

אופטימיזציה של רישום פרופיל העסק בגוגל

  • השלמת מידע בפרופיל: ספקו מידע מדויק ומפורט על העסק שלכם, כולל כתובת, מספר טלפון, אתר אינטרנט, שעות פעילות וקטגוריות.
  • הוספת תמונות וסרטונים: שדרגו את רישום פרופיל העסק בגוגל שלכם בתמונות וסרטונים באיכות גבוהה שמציגים את המוצרים, השירותים ומתקני העסק שלכם.
  • עידוד ביקורות: עודדו לקוחות מרוצים להשאיר ביקורות חיוביות על רישום פרופיל העסק בגוגל שלכם, מכיוון שלביקורות יש תפקיד משמעותי בדירוג המקומי.

על ידי יישום אסטרטגיות SEO מתקדמות כמו אופטימיזציית SEO טכנית וניצול פרופיל העסק בגוגל, אתם יכולים לשפר עוד יותר את נראות האתר שלכם ואת הביצועים שלו בשוק הישראלי. בחלק הבא, נדון באופן מעקב וניתוח של ביצועי ה-SEO שלכם כדי להבטיח שיפור מתמיד והצלחה. בואו נצלול עמוק יותר לתוך אופטימיזציית האתר שלכם להצלחה בישראל!

 

מעקב וניתוח ביצועי SEO

ככל שאנו מסיימים את המדריך המקיף שלנו לאסטרטגיות SEO עבור השוק הישראלי, חשוב מאוד להדגיש את החשיבות של מעקב וניתוח ביצועי ה-SEO שלכם. בפרק הסיום הזה, נדון במדדי מפתח למעקב, כלים למעקב אחר ביצועי SEO ובתהליך איטרטיבי של אופטימיזציה להצלחה מתמשכת.

מעקב אחר מדדי SEO מרכזיים

תנועה אורגנית

  • עקבו אחר כמות התנועה שהאתר שלכם מקבל ממקורות חיפוש אורגניים, כמו גוגל, בינג ומנועי חיפוש אחרים.
  • נתחו מגמות בתנועה אורגנית לאורך זמן כדי לזהות תחומים לשיפור או ירידה במאמצי ה-SEO שלכם.

דירוג מילות מפתח

  • עקבו אחר הדירוגים של מילות המפתח המטרה שלכם בדפי תוצאות החיפוש (SERPs) כדי להעריך את נראות האתר שלכם וביצועיו עבור שאילתות חיפוש ספציפיות.
  • זהו מילות מפתח שמבצעות היטב ואלו שעשויות לדרוש אופטימיזציה או התאמה.

שיעורי המרה

  • מדדו את שיעורי ההמרה של תנועה אורגנית, כגון הגשת טפסים, רכישות או פעולות רצויות אחרות באתר שלכם.
  • נתחו כיצד שינויים בטקטיקות SEO משפיעים על שיעורי ההמרה והתאימו אסטרטגיות בהתאם.

כלים למעקב אחר ביצועי SEO

Google Analytics

  • נצלו את Google Analytics כדי לעקוב אחר היבטים שונים של ביצועי האתר שלכם, כולל מקורות תנועה, התנהגות משתמשים ומדדי המרה.
  • הגדירו דוחות ולוחות מחוונים מותאמים אישית כדי לעקוב אחר מדדי SEO ספציפיים ולזהות מגמות לאורך זמן.

לוח הבקרה של Google Search Console

  • השתמשו בלוח הבקרה של Google Search Console כדי לעקוב אחר נוכחות האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל ולזהות בעיות שעלולות להשפיע על הנראות שלו.
  • עקבו אחר נתוני ניתוח החיפוש כדי לעקוב אחר לחיצות, חשיפות ושיעור לחיצה על קישור למילות מפתח ודפים ספציפיים.

כלי SEO צד שלישי

  • שקלו שימוש בכלי SEO צד שלישי כמו SEMrush, Ahrefs או Moz כדי לקבל תובנות על ביצועי ה-SEO של האתר שלכם, ניתוח תחרותי ומחקר מילות מפתח.

אופטימיזציה והסתגלות איטרטיביות

שיפור מתמיד

  • נתחו ברציפות את נתוני ביצועי ה-SEO שלכם כדי לזהות תחומים לשיפור ואופטימיזציה.
  • נסו אסטרטגיות וטקטיקות שונות על בסיס תובנות מבוססות נתונים כדי לשפר את גישת ה-SEO שלכם לאורך זמן.

הסתגלות למגמות שוק

  • הישארו מעודכנים בשינויים באלגוריתמים של מנועי חיפוש, מגמות בתעשייה והתנהגות משתמשים כדי להתאים את אסטרטגיות ה-SEO שלכם בהתאם.
  • הישארו זריזים ופרואקטיביים בתגובה לשינויים בנוף התחרותי כדי לשמור על נראות האתר שלכם ורלוונטיות.

סיכום

במדריך המקיף הזה, חקרנו מגוון של אסטרטגיות SEO המותאמות באופן ספציפי לשוק הישראלי. החל ממחקר מילות מפתח ואופטימיזציית דף נחיתה ועד טקטיקות יזומות של SEO חוץ-אתר ואסטרטגיות SEO מתקדמות, כל פרק סיפק תובנות בעלות ערך ועצות ישימות לשיפור הנראות של האתר שלכם והביצועים שלו.

על ידי יישום אסטרטגיות אלה ומעקב וניתוח שוטפים של ביצועי ה-SEO שלכם, אתם יכולים למקם את האתר שלכם להצלחה מתמשכת בנוף הדיגיטלי התחרותי של ישראל. זכרו, SEO זה לא מאמץ חד-פעמי אלא תהליך שוטף של אופטימיזציה והסתגלות כדי להבטיח שהאתר שלכם יישאר רלוונטי ונראה לקהל היעד שלכם.

תודה שהצטרפתם אלינו למסע להתמחות ב-SEO בישראל. להלן סיכום קצר של הנקודות העיקריות מכל פרק:

  1. הבנת חשיבות ה-SEO בישראל: הכרת החשיבות של SEO בשוק הדיגיטלי התחרותי של ישראל וההטבות שהוא מציע לעסקים.
  2. אסטרטגיות מפתח ל-SEO אפקטיבי בישראל: העמקה בטקטיקות SEO חיוניות, כולל מחקר מילות מפתח, אופטימיזציית דף נחיתה ואופטימיזציית מובייל.
  3. טקטיקות יזומות של SEO מחוץ לאתר(Off-page SEO): חקירת אסטרטגיות חוץ-אתר פרואקטיביות כגון בניית קישורים חוזרים איכותיים ומינוף המדיה החברתית לנראות מוגברת.
  4. יישום אסטרטגיות SEO מתקדמות: למידה על טכניקות מתקדמות כמו אופטימיזציית SEO טכנית וניצול פרופיל העסק בגוגל להצלחת SEO מקומית.
  5. מעקב וניתוח ביצועי SEO: סיום עם הבנת החשיבות של מעקב אחר מדדי SEO מרכזיים, ניצול כלים למעקב אחר ביצועים ואימוץ אופטימיזציה והסתגלות איטרטיביות.

עם תובנות ואסטרטגיות אלה, אתם מצוידים בידע שיעזור לכם לשדרג את משחק ה-SEO של האתר שלכם ולהשיג הצלחה ארוכת טווח בנוף הדיגיטלי הדינמי של ישראל.

שאלות ותשובות

כמה שיותר יותר טוב! אבל גם אם יש לכם רק סרטון אחד אתם יכולים להשתמש בו למשלוח בווטסאפ, להעלאה ליוטיוב, לקמפיין ממומן ביוטיוב ולקמפיין ממומן בפייסבוק, להטמעה באתר ועוד הרבה שימושים שיעזרו לכם לייעל את שיווק העסק שלכם פלאים. ההמלצה שלנו היא לעשות שימוש בסרטון בכל דף באתר האינטרנט שלכם, ואם לא בכל דף אז בכמה שיותר דפים. תשאלו אותנו על חבילות וידאו לקידום אורגני, אנו יודעים לתת פתרונות הפקת סרטונים לכל צורך ולכל כיס.

כמובן שהנראות של העסק שלכם תהיה טובה יותר אם סרטונים שהופקו בהפקה מקצועית, אך אין זה צריך לעצור אתכם מיצירת תוכן וידאו באופן עצמאי, אך חשוב שהתוכן יהיה בעל ערך לצופים שלכם שיהיו מוכנים להתפשר על איכות הסרטון בגלל הערך שהם מקבלים.

אם אתם לא רוצים להיחשף למצלמה ולא יודעים ליצור סרטוני אנימציה או לערוך סרטונים בכל דרך אחרת באופן עצמאי, דברו איתנו ואנו ניתן לכם הצעה שתתאים לצורך ולתקציב שלכם.

אם ההפקה שלכם מורכבת מצריכה שימוש בצוות של אנשים שאין לכם ותצטרכו לשלם לכל המשתתפים בהפקה ואם יש צורך בהשכרת ציוד יקר למימוש הפקת הוידאו שלכם ואין לכם תקציב אז כמובן שהפקת סרטון אנימציה עדיפה במקרה זה. ואם אתם מעוניינים ליצור סדרה של סרטונים ותקציבכם נמוך, כאן לרוב יהיה זול יותר לצלם כמה סרטונים ביום צילום אחד למרות שבשיווקנט יש לנו אפשרות גם להפיק סרטוני אנימציה במחירים זולים יותר מהמחירים המופיעים במחירון סרטוני אנימציה באתר שלנו. אנו יודעים להפיק את הסרטון הכי טוב לכל תקציב.

שתפו פוסט זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מחירי חבילות קידום אתרים

נגן וידאו אודות קידום אתרים אורגני בגוגל - חבילות קידום אתרים אורגני בגוגל של ארתור קלנדרוב מומחה קידום אתרים עם 20 שנות נסיון SEO 2024

קורס שיווק דיגיטלי פרונטלי

נגן וידאו אודות קורס שיווק דיגיטלי פרונטלי של ארתור קלנדרוב - מומחה שיווק באינטרנט עם נסיון של 20 שנה.

לקוחות שיווקנט מספרים

Yaron ShwartzYaron Shwartz
13:18 03 Aug 23
עבודה מדהימה , תוצאה מצויינת , סרטון אנימציה ברמה גבוה. ממליץ בחום.תודה רבה ארתור
NetaNeta
15:39 23 Jul 23
עשינו סרטון אנימציה אצל ארתור אין ספק שהבחור מקצועי מאוד . מומלץ בחום.
Tani AharoniTani Aharoni
07:56 23 Mar 23
מדובר בהבנת הצורך ויישום באופן מקיף וחכם.
לירון מנצורלירון מנצור
18:06 18 Mar 23
חייבת לכתוב ביקורת חיובית ביותר על שיווק נט, ועל ארתור היקר באופן אישי , ראשית רמה סופר מקצועית , עמידת בלתי רגילה בזמנים, תוך הקפדה על איכות, כמות, שביעות רצון הלקוח, ארתור בעל סבר פנים נעימות, שלא מתפשר על מקצועיות ויחס ללקוח !המצגת שלי כמו גם הסרטון היו מושלמים!!מומלץ ביותר! אני בהחלט אעבוד עם שיווק נט בעתיד !!!
yaron lionyaron lion
10:16 12 Mar 23
ארתור הפיק עבורנו סרטון אנימציה. תודה רבה
claudia Nimtsovitchclaudia Nimtsovitch
18:19 13 Feb 23
מהדקות הראשונות של עבודה עם ארתור הבנתי שיש לי עסק עם מישהו מתחשב,מיקצועי,,עם תהליך עבודה מאוד מסודר,שמתחיל בהבנת הנושה וצרכים של הלקוח. הסרטון שלי יצא ממש יפה!אני ממליצה בחום.
ציון חזניציון חזני
12:42 06 Nov 22
ממליצה בחום!!! בלי לחשוב פעמיים!ארתור מקצועי מאוד, זמין לשאלות, לתיקונים ופתוח להצעות! תיקתק לנו את הסרטון והכין לנו תוצר מושלם!
js_loader
מאמרים נוספים

קידום אתרים הצעות מחיר

מבוא קידום אתרים הוא תהליך חשוב עבור כל עסק שרוצה להגדיל את החשיפה והנראות שלו באינטרנט. אך כמה באמת עולה קידום אתר? מה הם הגורמים המשפיעים על המחיר? ואיך בוחרים את החברה המתאימה ביותר? במדריך המקיף הזה נענה על כל השאלות האלו ועוד, תוך שימת דגש על הצעות המחיר והתמחור

חברת קידום אתרים בגוגל

חברת קידום אתרים בגוגל – יתרונות ואיך לבחור חברת קידום אתרים בגוגל? קידום אתרים אורגני (SEO) בגוגל הוא אחת הדרכים האפקטיביות ביותר להגדלת התנועה והמכירות באתר. על מנת להפיק את

בניית אתר וורדפרס מחיר

בניית אתר וורדפרס מחיר – בניית אתר אינטרנט היא צעד חשוב עבור כל עסק או ארגון. בעידן הדיגיטלי, נוכחות מקוונת איכותית היא הכרחית על מנת לייצר חשיפה ולמשוך לקוחות פוטנציאליים. השאלה הגדולה היא

הגדילו את יחסי ההמרה באתר שלכם בעזרת וידאו!

הגדילו את יחסי ההמרה(היחס בין כמות המבקרים באתר לכמות המכירות או הלידים) באתר שלכם בעזרת וידאו! עבור הלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלך, הסביבה הדיגיטלית מלאה ברעש. באנרים, מודעות ופרסומים אונליין!

זמן שהייה באתר – Dwell Time

למה זמן שהייה חשוב? איך למדוד זמן שהייה נכון? טקטיקות להגדלת זמן שהייה מעיד על איכות תוכן ורלוונטיות יש בעיות במדידת גוגל אנליטיקס שילוב תוכן איכותי ומרתק נותן תובנות על

שיעור נטישה – Bounce Rate

מהו שיעור נטישה (Bounce Rate)? שיעור נטישה (Bounce Rate) הוא אחד המדדים החשובים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי וקידום אתרים. הוא מודד את אחוז הגולשים שנכנסו לאתר, צפו בעמוד אחד בלבד ועזבו

יצירת קשר