קידום אתרים אורגני בגוגל: חבילות SEO - מחיר החל מ-1500 ₪
קידום אתרים בשיטה בלעדית שפותחה ע"י מומחה קידום אתרים עם נסיון של 21 שנה, ארתור קלנדרוב!
עמוד ראשון בגוגל כבר בחודש הראשון
- תוצאות מהירות – נוכחות בעמוד ראשון בגוגל כבר בחודש הראשון!
- הפקה וקידום סרטונים – חבילות קידום האתרים של שיווקנט כוללות הפקת סרטונים, נצלם אתכם או אחד השחקנים שלנו ייצג את העסק שלכם וגם נקדם אותם ביוטיוב ובגוגל! חבילת BABY ללא הפקת סרטונים.
- שיטה בלעדית – קידום אתרים בשיטה בלעדית שפותחה ע"י מומחה קידום אתרים עם נסיון של 21 שנה, ארתור קלנדרוב!
השאר\י פרטים וארתור קלנדרוב יחזור אליך בהקדם:
קידום אתרים אורגני בגוגל ע"י סרטונים בשיטה של ארתור קלנדרוב
מחירון קידום אתרים אורגני בגוגל של שיווקנט
חבילות SEO בריטיינר חודשי ללא התחייבות
חבילות SEO בריטיינר חודשי מתאימות לבעלי אתרים שאין להם זמן לטפל ב-SEO של האתר שלהם ורוצים שפעילות הקידום האורגני של האתר שלהם תתנהל בחברת SEO חיצונית מ-א עד ת. התאמנו חבילות SEO בריטיינר חודשי במיוחד עבורכם.
BABY
לאתרים בתחום עם תחרות נמוכה ותקציב נמוך- כתיבת 4 מאמרים עם תמונות בבלוג
- 4 קישורים חיצוניים חזקים כולל כתיבת מאמר SEO
JUNIOR
לאתרים בתחום עם תחרות נמוכה- כתיבת 4 מאמרים עם תמונות בבלוג
- הפקת 4 סרטונים
- העלאה ליוטיוב וקידום 4 סרטונים ביוטיוב ובגוגל
- 4 קישורים חיצוניים חזקים כולל כתיבת מאמר SEO
ADVANCED
לאתרים בתחומים עם תחרות בינונית- כתיבת 8 מאמרים עם תמונות בבלוג
- הפקת 8 סרטונים(מצלמים אתכם או את אחד השחקנים שתבחרו)
- העלאה ליוטיוב וקידום 8 סרטונים ביוטיוב ובגוגל
- 8 קישורים חיצוניים חזקים כולל כתיבת מאמר SEO
MASTER
לאתרים בתחומים עם תחרות גבוהה- כתיבת 16 מאמרים עם תמונות בבלוג
- הפקת 16 סרטונים(מצלמים אתכם או את אחד השחקנים שתבחרו)
- העלאה ליוטיוב וקידום 16 סרטונים ביוטיוב ובגוגל
- 16 קישורים חיצוניים חזקים כולל כתיבת מאמר SEO
-
תשאלו אותי על הבונוס המטורף שתקבלו בחבילה הזו
ייעוץ קידום אתרים 1 על 1 איתי ללא עלות!
מלא פרטים ואני אחזור אליך אישית
דגשים חשובים על חבילות קידום אתרים בריטיינר חודשי
- חבילות אלה מותאמות בהתאם לתחרות בתחום העסקי.
- חבילות אלה גם יצרו לכם נוכחות חזקה ביוטיוב, חלק מהסרטונים ידורגו בעמוד ראשון בגוגל(ניתן לקבל התחייבות לדירוג מהיר של הסרטון בעמוד ראשון בגוגל, בתוספת מחיר) סרטונים אלה גם ידחפו את האתר שלכם למעלה בגוגל.
- יצירת תוכן על בסיס קבוע באתרכם, ביוטיוב וברשתות חברתיות תראה לגוגל שהעסק שלכם רציני ומשקיע בתוכן איכותי ובמיוחד בתוכן וידאו איכותי ומקבל הכרה גם מאתרים אחרים שביניהם גם אתרים בתחום העיסוק הספציפי שלכם, בזכות הקישורים שניצור עבורכם באתרים חזקים אלה.
לתחומים עם תחרות קשה, לקישורים מהתחום הספציפי שלכם חשיבות גדולה, נכון להיום, השילוב של הרלוונטיות של הַדַּף המקשר, וגם של האתר המקשר, לתחום עיסוקכם, הוא זה שגוגל מעריך הכי הרבה, קישורים כאלה דוחפים את האתר שלכם חזק למעלה בגוגל!
ואלה רק חלק מהטכניקות שאנו נממש כדי לקדם את האתר שלכם קידום אורגני בגוגל בשיטה הייחודית של ארתור קלנדרוב.
חבילות בוסטר SEO בתשלום חד פעמי
שני היתרונות הגדולים ביותר של חבילות בוסטר SEO הם:
- דירוג בעמוד ראשון בגוגל כבר בחודש הראשון!
- חיסכון בזמן – במקום לקדם את האתר בתהליך איטי על ידי חבילות ריטיינר ניתן לקדם את האתר בעצימות גבוהה ולחסוך זמן יקר! לא חייבים לחכות שנה או שנה וחצי לתוצאות בעמוד ראשון בגוגל!!!
למי מתאימות חבילות בוסטר SEO?
במקור חבילות בוסטר SEO נוצרו עבור אנשים שיש להם כבר אתר אינטרנט עם מאמרים באתר.
אחרי שיחות רבות שקיימתי עם לקוחות פוטנציאליים ולאור הדרישה של אנשים שאין להם תוכן באתר או אפילו כאלה שעדיין אין להם אתר, חבילות בוסטר SEO עוברות אבולוציה וניתן לשדרג את כל חבילות הבוסטר SEO כך שיכללו גם כתיבת מאמרים באתר שלכם ולא רק כתיבת מאמרים באתרים חיצוניים שמהם נבנה לכם קישורים.
אילו סרטונים ניתן ליצור במסגרת חבילות קידום אורגני בגוגל בוסטר SEO?
- סרטוני Talking Head, הסרטונים שבהם אתם מדברים למצלמה.
- סרטוני פרזנטורים – כן, כן, לא רק בנק דיסקונט יכול, גם לכם יכול להיות פרזנטור שייצג את העסק שלכם! פנו אלי ואראה לכם את הפרזנטורים והפרזנטוריות שלנו, מדובר באנשים חיים ולא בינה מלאכותית!
חדש!!! ניתן להרחיב את החבילות גם להפצה באינסטגרם, טיקטוק, פייסבוק, טוויטר ולינקדאין!
מה תקבלו בתכלס בחבילות קידום אתרים אורגני בגוגל – בוסטר SEO?
חבילות בוסטר SEO גם יצרו לכם נוכחות ביוטיוב, גם ישפרו את חוויית המשתמש בדפים באתרכם בהם יוטמעו הסרטונים שניצור עבורכם וגם ידחפו את האתר שלכם יותר גבוה בגוגל!
Twice a week
לאתרים בתחום עם תחרות קטנה- כתיבת 8 מאמרים עם תמונות בבלוג
- הפקת 8 סרטונים(מצלמים אתכם או את אחד השחקנים שתבחרו)
- העלאה ליוטיוב וקידום 8 סרטונים ביוטיוב ובגוגל
- 8 קישורים חיצוניים חזקים כולל כתיבת מאמר SEO
Four per week
לאתרים בתחומים עם תחרות בינונית- כתיבת 16 מאמרים עם תמונות בבלוג
- הפקת 16 סרטונים(מצלמים אתכם או את אחד השחקנים שתבחרו)
- העלאה ליוטיוב וקידום 16 סרטונים ביוטיוב ובגוגל
- 16 קישורים חיצוניים חזקים כולל כתיבת מאמר SEO
Daily
לאתרים בתחום עם תחרות גבוהה- כתיבת 30 מאמרים עם תמונות בבלוג
- הפקת 30 סרטונים(מצלמים אתכם או את אחד השחקנים שתבחרו)
- העלאה ליוטיוב וקידום 30 סרטונים ביוטיוב ובגוגל
- 30 קישורים חיצוניים חזקים כולל כתיבת מאמר SEO
*ניתן לפרוס לתשלומים בכרטיס אשראי גם מחוץ למסגרת אשראי
QUARTER
לאתרים בתחום עם תחרות גבוהה- כתיבת 90 מאמרים עם תמונות בבלוג
- הפקת 90 סרטונים(מצלמים אתכם או את אחד השחקנים שתבחרו)
- העלאה ליוטיוב וקידום 90 סרטונים ביוטיוב ובגוגל
- 90 קישורים חיצוניים חזקים כולל כתיבת מאמר SEO
-
תשאלו אותי על הבונוס המטורף שתקבלו בחבילה הזו
*ניתן לפרוס לתשלומים בכרטיס אשראי גם מחוץ למסגרת אשראי
חבילת סקירת SEO, האצת מהירות אתר, יצירת פרופילים עסקיים ואוטומציה
במסגרת חבילה זו אנו ננתח את אתרכם ונטפל ביסודות האופטימיזציה, נפתור תקלות קריטיות, נאיץ את האתר, ניצור פרופילים ברשתות חברתיות, נעשה להם אופטימיזציה וניצור אוטומציות כך שבכל פעם שמתווסף פוסט בבלוג באתרכם, ומועלה סרטון חדש לערוץ היוטיוב שלכם, הפרופילים ברשתות החברתיות האלה יתעדכנו באופן אוטומטי. אני מגדיר שירות זה כחובה ואבן יסוד להצלחת קידום האתר שלכם בגוגל. לפני שמתקדמים בכל אחת מחבילות אחרות שאנו מציעים, אנו ממליצים לכם בכל לשון של המלצה, ברצינות, תתחילו מחבילה זו!!!
*ישנן גם חבילות אוטומציה מתקדמות יותר שאותן נחשוף במהלך שיחת הייעוץ.
SEO AUDIT & AUTOMATION
חובה!- סקירת SEO לאתר אינטרנט
- האצת מהירות אתר
- יצירת פרופילים ממותגים ברשתות חברתיות עם אופטימיזציה למנועי החיפוש ביוטיוב, פייסבוק, פרופיל גוגל לעסק(GBP), טוויטר, וויבלי, וורדפרס, טאמבלר
- יצירת מנגנון לפרסום אוטומטי של סרטוני יוטיוב ופוסטים בבלוג בפרופילים עסקיים ברשתות חברתיות
אם היינו צריכים לבחור סיבה אחת לכך שעסקים צריכים ליצור הרבה סרטונים, היינו בוחרים את הסיבה הזו: אופטימיזציה למנועי החיפוש. לא רק שקידום אתרים הוא בעצם הבסיס לנוכחות אינטרנטית של העסק שלך, אלא שהוא גם הוכח כבעל השפעה ישירה על השורה התחתונה, על ידי הגדלת המעורבות, ההמרות, ובסופו של דבר ההכנסות. קידום אתרים מושפע מוידאו הרבה יותר ממה שהרבה אנשים מבינים. למעשה, ישנן חמש דרכים מרכזיות שבהן תוכן וידאו יכול לשפר את מאמצי ה-SEO שלך, שבהחלט שווה לך להכיר.
1. לגוגל אכפת מוידאו, מה שאומר שצריך להיות אכפת גם לך – אחת הדרכים המרכזיות שבהן תוכן וידאו יכול לשפר את ה-SEO שלך, קשורה לאלגוריתם החיפוש של גוגל. שים לב, גוגל מעריך שני דברים עיקריים: איכות התוכן וְהָרֵלֵוַנְטִיּוּת שלו למֻנָּחי החיפוש.
כדי לקבוע את שני אלה, גוגל מסתכל לא רק על הטקסט בדף מסוים, אלא הוא גם סורק סוגי מדיה אחרים, כדי לראות בדיוק מה יש לך להציע.
אם באתר שלך יש לא רק טקסט אלא גם תמונות ובמיוחד סרטונים, זה אומר שהדפים שלך מגוונים כמו שהם אינפורמטיביים, גוגל מתגמל על כך בדירוג יותר גבוה.
2. וידאו הוא מְכוֹנָה לייצור תנועה – אחת התכונות המרכזיות הנוספות שגוגל מסתכל עליהן בעת קביעת דירוג החיפוש, היא כמות התנועה הנכנסת לאתרךָ. אם לאתר שלך יש כמות גדולה של מבקרים, סביר להניח שהם מגיעים מסיבה כלשהי, וסביר להניח שאנשים אחרים שיחפשו מֻנָּחי חיפוש דומים, יחשבו שהתוכן שלך מעניין.
יש סיכוי גבוה יותר שאנשים יבקרו באתרךָ על ידי צפייה בסרטון ביוטיוב, או בערוצי מדיה חברתית אחרים, מאשר בכל סוג אחר של תוכן. זו אחת הסיבות העיקריות לכך שכל כך הרבה עסקים בארצות הברית משקיעים בתוכן וידאו!
ככל שתיצור יותר סרטונים, כך תוכל למשוך תנועה איכותית יותר אל הדפים באתרךָ, ותנועה איכותית תחזק את ה-SEO הכולל של האתר שלך בטווח הארוך.
3. הגדלת זמן השהייה של המבקרים באתרךָ – אחד הפרמטרים המשמעותיים המשפיעים על דירוג אתרים בגוגל, הוא זמן השהייה באתר, ככל שאנשים מבלים יותר זמן באתר, אתר זה מקבל דירוג יותר גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל. אם יש לך כמות גדולה של תנועה נכנסת, אבל האנשים האלה עוזבים אחרי שניות בודדות, ברור שהתוכן שלך לא עוזר לאנשים שמבקרים באתרךָ, והם הולכים למקום אחר כדי לקבל את התשובות שהם מחפשים.
וידאו, לעומת זאת, ישאיר אנשים באופן עקבי יותר בדף שלך לפרקי זמן ארוכים יותר. יש סיכוי גבוה יותר שאנשים יצפו בסרטון מאשר יקראו פוסט בבלוג, גם אם שני אלה מנסים להעביר את אותו התוכן. על ידי הסתמכות על וידאו כדי להגדיל את משך הזמן שמישהו מבלה בדפים באתרךָ, אתה מקטין משמעותית את אחוזי הנטישה של הדפים האלה, מה שבתורו עוזר לגוגל להחליט לדרג אותם יותר גבוה בתוצאות החיפוש!
4. אנשים מטמיעים סרטוני יוטיוב באתר שלהם – קישורים נכנסים הם אחד הגורמים העיקריים לדירוג אתרים בגוגל. ככל שיותר אנשים מקשרים לסרטוני היוטיוב ולאתרְךָ, כך המותג שלך נתפס כבעל סמכות רבה יותר. ככל שיש למותג שלך יותר סמכות, כך הדפים באתרְךָ מדורגים גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל.
כשאתה מעלה סרטון ליוטיוב אתרים רבים באינטרנט מטמיעים אותו באתר שלהם באופן אוטומטי, בנוסף, בעלי אתרים נוטים לשפר את המאמרים שלהם על ידי הטמעת תוכן רלוונטי מיוטיוב.
כל הטמעה כזו של סרטון היוטיוב שלך מעבר לכך שממתגת את העסק שלך לצופים בסרטון, גם יוצרת קישור לסרטון היוטיוב שלך, הטמעת סרטון היא למעשה קישור אינטראקטיבי, ולמרות שזה לא קישור ישיר לאתר שלך, הרבה כוח מועבר לאתרְךָ בצורה עקיפה דרך הסרטונים שלך ביוטיוב, ולהזכירך העלאה של סרטון אחד יוצרת הרבה הטמעות אוטומטיות באתרים ברשת באופן מיידי.
5. וידאו עוזר לשפר את הערך של ה-SEO שלך – ארבעת הטיפים הראשונים התמקדו בדרכים שבהן סרטונים גורמים לאתרְךָ לקבל דירוג יותר גבוה במנוע החיפוש של גוגל. אך גם לאחר שהקידום האורגני על ידי סרטונים מתחיל לעבוד, לא עשית כלום אם באתר שלך אין המרות – וגם כאן יש לסרטונים השפעה חיובית.
מחקרים הוכיחו שצפייה בסרטונים מכפילה את הסיכוי למכירה פי 2, אז לא רק שסרטונים יעזרו לך לשפר את הקידום האורגני של האתר שלך בגוגל, וכתוצאה, להגדיל את התנועה האורגנית של לקוחות פוטנציאליים לאתרְךָ.
סרטונים שיווקיים שנמצאים ברחבי הרשת ובמיוחד אלה המוטמעים בדפי המכירה שלך ישכנעו את הלקוחות לקנות את השירות או המוצר שלך!
כך שבשורה התחתונה, סרטוני SEO לא רק מְמַתְּגִים את העסק שלך ומקדמים את האתר שלך קידום אורגני בגוגל, אלה הם גם מכפילים את כמות המכירות בדפי המכירה באתר שלך, ולמעשה אחראיים להגדיל את ההחזר על ההשקעה שלך בקידום אורגני על ידי וידאו שוב, ושוב, ושוב, ושוב שוב, ושוב, ושוב!
למה לעשות קידום אתרים ע"י סרטונים בשיווקנט?
אם יש לך כבר מאמרים באתר, שים לב למה שיש לנו להציע לך. אנחנו נמיר את המאמרים באתרְךָ לסרטוני פרזנטור דיגיטלי אנושי, כמו הסרטונים בדף זה באתרנו! ויש לנו מגוון רחב של פרזנטורים דיגיטליים לבחירתך.
לאחר שהסרטונים שלך יהיו מוכנים, אנחנו נקדם אותם ב- YOUTUBE, ובגוגל, שים לב, בממומצע כ-20% מהסרטונים ידורגו בעמוד ראשון בגוגל כבר בחודש הראשון! ניתן להבטיח דירוג סרטון בעמוד ראשון בתוספת תשלום! לאחר מכן תוכל להטמיע את הסרטונים באתרְךָ, או שאנחנו יכולים לעשות גם את זה עבורך, וזהו, כל מה שנותר לך לעשות זה לחכות, ולא הרבה זמן, תוך כמה ימים עד חודש ימים בלבד, אתה תראה שגם האתר שלך מדורג יותר גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל!
שיטת קידום הסרטונים ביוטיוב ובגוגל, וקידום אתרים באמצעות וידאו בלעדית רק לנו, ופותחה על ידי מומחה שיווק באינטרנט עם נסיון של 20 שנים בקידום אורגני בגוגל, ארתור קַלַנְדַּרוֹב. לְתֵאוּם שיחת ייעוץ ללא עלות עם ארתור קַלַנְדַּרוֹב, לחצו על הקישור או מָלְאוּ פרטים בטופס, בהצלחה!
השאר\י פרטים וארתור קלנדרוב יחזור אליך בהקדם:
למה כדאי שלעסק יהיו הרבה סרטונים בהרבה נושאים?
השיווק הכי טוב זה לתת לאנשים טעימה מהשירות, כמו לדוגמה, נסיעת מבחן על רכב לפני שקונים אותו.
אם יש בערוץ היוטיוב שלכם הרבה סרטונים בהרבה נושאים בתחום עיסוקכם, אתם למעשה הופכים להיות אוטוריטה בתחום עיסוקכם בעיני יוטיוב ולא פחות חשוב גם בעיני גוגל, במיוחד אם בערוץ שלכם יש יותר סרטונים על מגוון יותר גדול של נושאים מהמתחרים שלכם.
לפני שנפיק עבורכם הרבה סרטונים, נבַצֵּעַ מחקר מילות מפתח, כלומר, נבדוק מה אנשים מחפשים וכמה פעמים בחודש הם מחפשים את הביטוי המסוים, ככה נדע מראש מה אנשים מחפשים, עד כמה החיפוש פופולרי, ונפיק את הסרטונים על הנושאים שאנחנו יודעים מראש שאנשים מחפשים.
העניין עם יוטיוב הוא, שככל שעובר הזמן, יותר ויותר אנשים עושים את המחקר שלהם ביוטיוב, כי עכשיו חזק מאוד בטרנד להתעמק בנושאים ולעשות דברים מהבנה מעמיקה, לכן ככל שעובר הזמן, יותר אנשים רוצים להתעמק בנושאים לפני שמקבלים החלטה, ואין תחליף כיום לכְּלִי המחקר הנוח ביותר, יוטיוב, כי למי יש כח לקרוא חומרים, יותר קל לראות סרטונים והכי קל לחפש אותם ביוטיוב.
בעלי עסקים יכולים לנצל עובדה זו לטובתם ולגדול מהר בזכות יוטיוב.
אם כבר עשיתם עבודת SEO באתרכם ויש לכם מאמרים באתר, לפני שאתם רצים לקנות קישורים, עצרו שניה, ותקראו את זה:
- השקיעו בהמרת מאמרים אלה לסרטונים
- העלו אותם ליוטיוב
- הדביקו את כתובת(URL) דף המאמר שהמרתם לסרטון בתאור הסרטון ביוטיוב
- הטמיעו את הסרטון בדף המאמר באתרכם
בשיווקנט יצרנו חבילות שמציעות בדיוק את זה, אנחנו נמיר את המאמרים שלכם לסרטונים במחירים שפויים, ונעלה אותם ליוטיוב בשבילכם ונקדם אותם קידום אורגני, חלק מהסרטונים שלכם יקבלו דירוג גבוה בעמוד ראשון בגוגל באופן מיידי, כך תקבלו גם נוכחות חזקה ביוטיוב ובגוגל וגם תדחפו את האתר שלכם חזק למעלה בתוצאות החיפוש של גוגל.
למה לעשות קידום סרטונים בגוגל רק בשיווקנט?
כי אנחנו פשוט יודעים לקדם סרטונים קידום אורגני הכי מהר בישראל, תוך כמה ימים בלבד, עד חודש אחד לכל היותר!
אנחנו מקדמים את הסרטון למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל בזמני שיא, וכדי שהסרטונים ישארו למעלה, כדאי לכם גם להפיק את הסרטונים בשיווקנט, כי מה שקובע שהסרטון שלכם ישאר למעלה בתוצאות החיפוש ביוטיוב הוא איכות התוכן, ואנחנו יודעים ליצור את התוכן האיכותי הזה עבורכם. וכאמור, יצרנו חבילות סרטונים במחירים שיאפשרו לכם להשקיע בסרטונים ולקדם את האתר שלכם קידום אורגני בטכניקת קידום אורגני בגוגל העדכנית והעוצמתית ביותר – קידום אתרים אורגני על ידי סרטונים!
בנוסף, בכ-20% מהמקרים הסרטונים שאנו מקדמים קידום אורגני ביוטיוב, מקבלים גם דירוג מהיר בעמוד ראשון בגוגל! ואם אתם רוצים להבטיח דירוג סרטון יוטיוב בעמוד ראשון בגוגל אז אנחנו גם יכולים לעשות קידום סרטון יוטיוב בגוגל בדומה לאיך שמקדמים אתר קידום אתר אורגני בגוגל, כלומר אנחנו נתמקד בקידום אורגני בגוגל של סרטון יוטיוב מסוים כדי לדרג אותו ספציפית בעמוד ראשון בגוגל, היתרון בשיטה זו הוא בכך שנקודת ההתחלה של קידום אורגני של סרטון יוטיוב בגוגל היא הרבה יותר חזק מדף באתר אינטרנט ממוצע.
שיטת הקידום האורגני שלנו בלעדית רק לנו, וכמו שמספר מצומצם של חלוצים הכי איכותיים בעולם כובשים גולים בצרורות, אנחנו מדרגים סרטונים בתוצאות החיפוש הראשונות בצרורות, כי אנחנו הכי טובים בשיווק באמצעות וידאו בישראל!
השיטה פותחה על ידי מומחה שיווק באינטרנט עם נסיון של 20 שנים בקידום אורגני, ארתור קַלַנְדַּרוֹב.
לְתֵאוּם שיחת ייעוץ ללא עלות עם ארתור קַלַנְדַּרוֹב מלאו פרטים בטופס:
השאר\י פרטים וארתור קלנדרוב יחזור אליך בהקדם:
קידום אתרים בגוגל – מחיר ותוצאות
קידום אתרים הוא תהליך חשוב ומרכזי בבניית הנוכחות המקוונת של כל עסק. המטרה העיקרית של קידום אתרים היא להביא את האתר למקום הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל. אך כשמדברים על קידום אתרים, חשוב להבין את המחירון המקובל ולמה המחיר של הקידום עשוי להשתנות.
מחיר קידום אתרים – הצעת מחיר וגורמים משפיעים
המחיר של קידום אתרים יכול להשתנות בהתאם למספר גורמים. הנה כמה מהגורמים המשפיעים על מחיר קידום אתרים:
- גודל האתר – ככל שהאתר גדול יותר ויש צורך לקדם יותר מילות מפתח, כך המחיר יהיה גבוה יותר.
- תחרות בגוגל – תחרות גבוהה בתחום העסק עשויה להגביר את המחיר של קידום אתרים.
- מצב האתר הנוכחי – אתר שכבר פועל ויש לו בעיות טכניות או מוניטין פגוע עשוי לדרוש יותר עבודה וזה עלול להשפיע על המחיר.
- שפת האתר ומיקום האתר – אתרים בשפה האנגלית ואתרים בתחום עיסוק תחרותי עשויים להיות יותר יקרים לקידום.
- תקציב – תקציב גבוה יותר יאפשר יותר פעולות וישפיע על המהירות שבה תראו תוצאות.
תוצאות קידום אתרים – היתרונות של קידום אורגני
קידום אתרים אורגני מציע מספר יתרונות חשובים לעסק:
- חשיפה לקהל רחב יותר – קידום אתרים מאפשר להגיע לקהל רחב יותר שמחפש מידע ומוצרים ברשת.
- בניית מוניטין – קידום אתרים מסייע בבניית המוניטין של העסק כאוטוריטה בתחום.
- הגדלת מחזור המכירות – קידום אתרים יכול להביא להגדלת מחזור המכירות והרווחים על בסיס קבוע כמו כדור שלג.
אופטימיזציה אתרים ותכנים איכותיים
אחד הגורמים המרכזיים בקידום אתרים הוא אופטימיזציה אתרים ויצירת תכנים איכותיים. אופטימיזציה אתרים כוללת שימוש במילות מפתח רלוונטיות, תגיות מטא ושיפור המבנה הטכני של האתר. יצירת תכנים איכותיים ומעניינים משפיעה על החשיפה של האתר ומגבירה את הסמכותיות שלו. התוכן הכי חשוב הוא ללא ספק תוכן וידאו וזה היתרון הבלעדי של שיווקנט היכולת ליצור כמויות גדולות של סרטונים בשילוב עם שיטת האופטימיזציה הייחודית של ארתור קלנדרוב, מומחה קידום אתרים אורגני בגוגל עם 20 שנות נסיון.
קישורים אמינים ותחרות בגוגל
קישורים אמינים הם חלק חשוב מקידום אתרים. הם משפיעים על הסמכות של האתר ועל מיקומו בתוצאות החיפוש. התחרות בגוגל גם משפיעה על מחיר קידום אתרים, ככל שהתחרות גבוהה יותר, כך המחיר עשוי להיות גבוה יותר. בשיווקנט אנו יכולים לשבור כל תיקרת זכוכית, הנוסחא היא די פשוטה בגדול, ליצור כמה שיותר תוכן ובעיקר כמה שיותר סרטונים ולהפיץ אותם וכמובן הנשק הסודי של שיווקנט הוא ביכולת האופטימיזציה של התכנים שאנו יוצרים על פי שיטתו הבלעדית של ארתור קלנדרוב!
קידום אתרים בתקציב נמוך
קידום אתרים בתקציב נמוך אפשרי, אך חשוב לקחת בחשבון שבתקציב נמוך יקח יותק זמן עד שתראו תוצאות ושלא תהיה גמישות רבה והתוצאות עשויות להיות מוגבלות. עם זאת, אפשר לקדם אתרים בתקציב נמוך על ידי בחירת מילות מפתח ותחומים פחות תחרותיים. ושוב על ידי המדיה החזקה שאנחנו יודעים לדרג מהר בעמוד הראשון בגוגל, וידאו כמובן!
קידום אתרים בישראל ולעסקים קטנים
קידום אתרים בישראל מתאים לעסקים קטנים שרוצים להגיע לקהל יעד בארצנו הקטנטונת. תחום העסק והתחרות בישראל יכולים להשפיע על מחיר קידום אתרים. חשוב לבחון את הצורך ולבחון את התקציב ולהתאים את ההצעה לצרכים המיוחדים של העסק. ותמיד תמיד תמיד, שימו לב שהחלק הארי מושקע ביצירת סרטונים, אלה הם הנציגים הדיגיטליים של העסק שלכם והמקום והכלי הכי טוב לעשות את זה בתקציבים שפויים ועם תוצאות קידום אתרים אורגני בגוגל על ידי סרטונים עם הצעת מחיר פתוחה לכולם שהיא המחירון שלנו שבו אתם רואים בדיוק מה אתם מקבלים וכמה אתם משלמים היא בוא כמובן בשיווקנט. אתם מקבלים כמות עדירה של נכסים, סרטוני הפרזנטורים הדיגיטליים מבית שיווקנט נראים ומדברים כמו אנשים אמיתיים!
קידום אתרים לעסקים קטנים בתקציב נמוך
עסקים קטנים עשויים להיות עם תקציבים מוגבלים לקידום אתרים. עם זאת, קידום אתרים לעסקים קטנים בתקציב נמוך אפשרי ויכול להביא תוצאות טובות. כדי לקדם אתר בתקציב נמוך, חשוב להתמקד במילות מפתח פחות תחרותיות(מילות זנב ארוך) ובתחום העסק המקומי. קידום אתרים מקומי יכול לסייע לעסקים קטנים להגיע ללקוחות מקומיים ולהגביר את הנוכחות שלהם באזור המקומי.
קידום אתרים בתקציב ראוי
עסקים שיש להם תקציב ראוי יכולים להשקיע בקידום אתרים בצורה מקיפה ומקצועית. בתקציב ראוי ניתן לבצע אופטימיזציה מלאה של האתר, ליצור תכנים איכותיים ומעניינים, ולבנות קישורים אמינים ממקורות חזקים. עם תקציב ראוי ניתן לראות תוצאות טובות תוך זמן קצר יותר ולהגיע למקומות גבוהים בתוצאות החיפוש מהר יותר. הסיבה העיקרית לכך היא כמות התוכן הגדולה יותר שניתן ליצור,
ככל שניצור עבורכם יותר מאמרים וסרטונים ונפיץ אותם יותר מהר ונבנה עבורכם יותר קישורים חזקים ברשת ככה תקבלו תוצאות יותר מהר ולמעשה אתם תחסכו זמן, המון המון זמן, תוצאות שרוה החברות יתנו לכם תוך שנה או שנתיים ניתן להשיג בשיווקנט תוך שלושה חודשים!
ואם מסתכלים על זה בראיה לטווח ארוך, אתם יכולים להוציא את אותו הכסף שתוציעו בחבילות קידום חודשיות במשך שנה או שנתיים על חבילות בוסטר SEO של שיווקנט, לשלם את אותו הכסף ואף פחות, לקבל הרבה יותר ולהרוויח זמן יקר!
קידום אתרים בתחרות גבוהה
בתחרות גבוהה בגוגל, קידום אתרים עשוי להיות מאתגר יותר. תחרות בגוגל עשויה להיות קשה ולדרוש מאמץ נוסף כדי להתגבר על המתחרים. בתחרות גבוהה, ייתכן שיהיה צורך בקידום אתרים מקיף יותר, ביצירת תכנים איכותיים ומקוריים, ובבניית קישורים חזקים ממקורות אמינים. עם התמודדות נכונה עם התחרות, ניתן להשיג תוצאות מרשימות גם בתחרות גבוהה.
קידום אתרים בגוגל מחיר סביר
אם התקציב שלך סביר והמחיר של קידום אתרים בגוגל בשיווקנט הוא הכי סביר ומהתאים לתקציב שלך. עם תקציב סביר, ניתן לבצע פעולות קידום יעילות ולהשיג תוצאות טובות. חשוב לבחון את ההצעות השונות ולבחון את השירותים שמוצעים כדי להבטיח שהמחיר מתאים לתמורה שתקבל. תבחנו, תבדקו, ותחזרו אלינו בוודאות כי החבילות שלנו הן פשוט המשתלמות ביותר בישראל, אצלנו יש תמורה מלאה על הכסף המושקע, תמורה שצורת פרזנטורים דיגיטליים חכמים שישרתו אתכם שוב ושוב ושוב מבלי שתצטרכו להשקיע כמויות פסיכיות של כסף על קידומים ממומנים.
לסיכום, קידום אתרים הוא כלי חשוב ויעיל להגברת הנוכחות המקוונת של כל עסק. עם הבנת המחירון של שיווקנט והצרכים המיוחדים שלך, תוכל לבחון את הצעות המחיר לקידום אתרים בכל חברה קידום אתרים שרק תרצה ולהבין שהתכלס שתקבל בשיווקנט פשוט אין שני לו ולבחור את המקדם המתאים לך, שהוא כמובן, ארתור קלנדרוב, מומחה קידום אתרים אורגני בגוגל מספר 1 בישראל! זכותך לקבל שירות מקצועי ואיכותי שיעזור לך להשיג את התוצאות הרצויות ולקדם את העסק שלך בצורה מוצלחת. זכותך לקבל את הטוב ביותר בתמורה לכסף שתשקיע בקידום אורגני במנועי החיפוש! לשיחת ייעוץ ראשוני עם ארתור קלנדרוב לחץ כאן >>
30 הנושאים הכי חשובים בקידום אתרים אורגני בגוגל
שלום! כאן ארתור קלנדרוב, מומחה לקידום אתרים עם 21 שנות ניסיון, ואני שמח לשתף אתכם ברשימת הנושאים הכי חשובים שצריך להכיר כשמדברים על קידום אתרים אורגני. בואו נצלול אל תוך העולם של SEO ונבין מהם הגורמים המשפיעים ביותר על הדירוג שלכם בגוגל ואיך כל אחד מהם יכול לעזור להקפיץ אתכם לעמוד הראשון.
1. קידום אורגני (Organic Promotion)
כדי להשיג את המיקום הטוב ביותר בגוגל, חייבים לדעת מה זה קידום אורגני. זה כולל את כל מה שעושים כדי לשפר את דירוג האתר בצורה טבעית, בלי לשלם על פרסום. זה הסוד מאחורי הצלחה ארוכת טווח!
יתרון | פירוט |
---|---|
עלות נמוכה | לא דורש תקציבי פרסום קבועים, לא משלמים על כל קליק וקליק. |
אמון הקהל | גולשים סומכים יותר על תוצאות אורגניות. |
מיקום יציב | השינויים בדירוג פחות תכופים לעומת קידום ממומן. בקידום ממומן מי שמשלם יותר מוריד את מי שמשלם פחות בכל רגע נתון. |
2. תוכן איכותי (Quality Content)
תוכן איכותי הוא הלב של כל קידום אתרים מוצלח. חשוב לכתוב תוכן מעניין, רלוונטי, וכמובן – מקורי. אין כמו תוכן טוב שגורם לגולשים להישאר ולקרוא עוד ועוד.
דגש: הקפידו על שילוב מילות מפתח בצורה טבעית בתוכן.
3. מהירות אתר (Site Speed)
מהירות טעינת האתר היא קריטית לחוויית המשתמש ולדירוג שלכם בגוגל. אתר שנטען לאט יכול להבריח גולשים ואפילו לפגוע בדירוג שלכם. מומלץ להשתמש בכלי כמו Google PageSpeed Insights כדי לבדוק את מהירות האתר ולקבל המלצות לשיפור.
בדוק את המהירות שלך כאן: Google PageSpeed Insights
4. מילות מפתח (Keywords)
המפתח להצלחה הוא לדעת אילו מילות מפתח הגולשים מחפשים. מחקר מילות מפתח נכון הוא הבסיס לכל תהליך SEO. ברגע שמצאתם את מילות הקסם – שימו אותן בכותרות, בתיאורים, ובכל מקום שבו אפשר לשלב אותן בטבעיות.
מונח | נפח חיפוש חודשי | תחרות |
---|---|---|
קידום אתרים | 6500 | גבוהה |
SEO | 2900 | בינונית |
5. חוויית משתמש (User Experience)
אין מה לעשות, גולשים הם עם בעייתי – הם רוצים הכל ומהר! לכן, חשוב לדאוג שהאתר שלכם יהיה נוח, ברור ואינטואיטיבי לשימוש. תשקיעו בתפריטים נוחים, כפתורים במקום הנכון, וכמובן – עיצוב מושך.
"תחשוב כמו גולש, תתנהג כמו מעצב."
6. קישורים נכנסים (Backlinks)
אם יש משהו שגוגל אוהבת, זה קישורים נכנסים. ככל שיהיו לכם יותר קישורים מאתרים אחרים שמצביעים על האתר שלכם, כך תראו לגוגל שאתם חשובים. רק תוודאו שהקישורים האלה איכותיים ורלוונטיים – כי כמות היא לא הכל, גם איכות חשובה!
7. התאמה למובייל (Mobile Optimization)
אם האתר שלכם לא מותאם למובייל, אתם בעצם מפסידים חצי מהתנועה הפוטנציאלית. אתר שלא מותאם לניידים יגרום לאחוז נטישה גבוה ויפגע לכם בדירוג.
דגש: בדקו תמיד איך האתר נראה ומתפקד בטלפון.
8. אופטימיזציה טכנית (Technical Optimization)
כאן אנחנו מדברים על כל הדברים ה"משעממים" אבל הסופר חשובים – כמו מבנה האתר, קבצי robots.txt, מפת האתר (sitemap), ומטא תגיות. תדאגו שהכל מסודר כמו שצריך ושהאתר שלכם נגיש לסריקה.
אלמנט | חשיבות | הערות |
---|---|---|
מפת אתר | גבוהה | מסייעת לסריקה יעילה |
robots.txt | בינונית | מונע סריקה של דפים לא חשובים, קובע תדירות ביקור זחלנים ועוד… |
9. קידום אתרים בגוגל (Google SEO)
כמובן שגוגל היא המלכה הבלתי מעורערת של עולם החיפוש, ולכן חשוב להכיר את כללי המשחק שלה. השתמשו בכלים כמו Google Analytics ו-Google Search Console כדי לעקוב אחרי ביצועי האתר שלכם.
טיפ: תתעדכנו תדיר במדיניות של גוגל, כי מה שהיה נכון אתמול, יכול להשתנות מחר בבוקר.
10. בניית קישורים (Link Building)
בניית קישורים היא אמנות בפני עצמה. תשאפו לקישורים מאתרים חזקים ורלוונטיים. נסו לפרסם מאמרי אורח, ליצור שיתופי פעולה ולהשתתף בפורומים מקצועיים.
לא משנה כמה טוב הקישור, תוודאו שהוא נראה טבעי.
11. עדכוני ליבה (Core Updates)
גוגל אוהבת לשחק עם האלגוריתם שלה, ולכן חשוב להישאר מעודכנים. כל עדכון ליבה יכול לשנות את התמונה מקצה לקצה, אז שימו לב איך האתר שלכם מגיב לכל שינוי.
"אף פעם אל תחשוב שאתה יודע הכל! תמיד יש מה ללמוד."
12. שיפור הנראות (Visibility Improvement)
כדי שיראו אתכם, אתם צריכים להיות שם. שיפור הנראות כולל שימוש נכון במבנה התוכן, כותרות ברורות ותיאורים שמתאימים לשאילתות של הגולשים.
פעולה | תוצאה |
---|---|
אופטימיזציה למטא תגיות | שיפור נראות בתוצאות החיפוש, יחסי המרה מתחילים כבר בתוצאות החיפוש |
שימוש בכותרות h1-h6 | סדר והיררכיה, טקסט בכותרות משמעותי יותר מהטקסט בגוף המאמר |
13. מחקר מילות מפתח (Keyword Research)
מחקר מילות מפתח הוא הבסיס לכל פרויקט SEO. חשוב להבין מה אנשים מחפשים ואיך אפשר לספק להם את זה. יש כלים רבים שיכולים לעזור לכם כמו Ahrefs, SEMrush, ו-Google Keyword Planner.
תזכרו: מילות מפתח הן לא רק מילים, הן מפתחות להצלחה.
14. ממשק משתמש (User Interface)
ממשק המשתמש קובע את הנוחות של הגולש באתר. אם האתר מסובך מדי או לא ברור, הגולש יברח. דאגו לתפריטים פשוטים, כפתורים גדולים ועיצוב נקי.
חשוב: אל תכבידו על המשתמש באלמנטים מיותרים.
15. תוכן משוכפל (Duplicate Content)
אין דבר שגוגל שונאת יותר מתוכן משוכפל. זה כאילו שאתם מנסים לשכנע את המורה שהעתקתם את השיעורי בית מאתר אחר… זה לא עובד! הקפידו לכתוב תוכן ייחודי ואל תשכחו להשתמש בתגיות קנוניקל אם יש צורך.
16. הזנחת קישורים (Neglecting Links)
קישורים נכנסים הם חשובים, אבל גם עליהם צריך לשמור. אל תשכחו לעדכן, לבדוק ולהסיר קישורים שבורים או כאלה שפוגעים בכם.
בדקו את הקישורים שלכם כל כמה חודשים כדי לוודא שהכל תקין.
17. חקר שוק (Market Research)
לפני שאתם קופצים על כל מילה וביטוי, חשוב להבין מה באמת חשוב בשוק שלכם. תעשו חקר שוק, תבינו מי המתחרים שלכם, ואיך אתם יכולים להיות טובים יותר.
18. שיפור חוויית משתמש (UX Improvement)
חוויית משתמש טובה היא מה שהופכת גולש אקראי ללקוח נאמן. דאגו שהכל עובד חלק, שאין קישורים שבורים ושכל עמוד מוביל למידע רלוונטי ומועיל.
19. נראות במנועי חיפוש (Search Engine Visibility)
כל מה שאנחנו עושים זה בעצם כדי שהאתר שלנו יופיע בתוצאות החיפוש. נראות טובה במנועי החיפוש היא המפתח להצלחה. דאגו שהתוכן שלכם כתוב כמו שצריך ושום דבר לא חוסם את מנועי החיפוש מלסרוק ולהבין את האתר שלכם.
20. אופטימיזציה לתמונות (Image Optimization)
תמונות שוות אלף מילים, אבל אם הן לא אופטימליות הן שוות גם הרבה בעיות. דחסו את התמונות, השתמשו בתגיות ALT והקפידו על פורמט נכון.
טיפ | כלי שימושי |
---|---|
דחיסת תמונות | TinyPNG |
שינוי גודל | ImageMagick |
תגיות ALT | Screaming Frog |
21. התאמת תוכן (Content Adaptation)
התאמת התוכן למילות המפתח ולכוונת החיפוש של המשתמשים היא אמנות בפני עצמה. זה אומר לכתוב תוכן שנותן מענה מדויק לשאלות שלהם, ולהתאים את הסגנון למי שקורא. אולי אפילו להוסיף איזה טיפה של הומור לפעמים!
22. תוכן משותף (Shared Content)
תוכן שמשותף הוא אחד המפתחות ליצירת תנועה איכותית לאתר. כנסו לרשתות החברתיות, שתפו פוסטים, ותראו איך התנועה מתחילה לזרום. תזכרו – תוכן טוב מדבר בעד עצמו, אבל לפעמים צריך קצת לדחוף אותו.
טיפ: השתמשו בכפתורי שיתוף, ותמריצו את הקהל שלכם לשתף את התוכן.
23. ניטור SEO (SEO Monitoring)
ניטור קבוע של ביצועי האתר הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה. אתם לא יכולים לדעת מה עובד ומה לא אם אתם לא עוקבים אחרי הנתונים. השתמשו בכלים כמו Google Analytics ו-Search Console כדי לראות איך אתם מתקדמים ולבצע אופטימיזציות בהתאם.
מדד | משמעות | כלי לניטור |
---|---|---|
אחוז נטישה | אחוז הגולשים שעוזבים את האתר אחרי דף אחד | Google Analytics |
מיקום מילות מפתח | מיקום האתר בתוצאות החיפוש עבור מילות מפתח ספציפיות | Ahrefs |
24. אסטרטגיות קידום (Promotion Strategies)
כל מקדם אתרים טוב יודע – מה שעובד למישהו אחד לא בהכרח יעבוד למישהו אחר. בנו אסטרטגיה שמתאימה לאתר שלכם, לקהל שלכם, ולמטרות שלכם. תזכרו – SEO זה לא קסם, זה תכנון מדויק.
"אל תשכחו – אין פתרון אחד שמתאים לכולם."
25. שיווק באמצעות תוכן (Content Marketing)
תוכן טוב הוא כלי השיווק הכי חזק שיש לכם. תכתבו מאמרים, תעשו סרטונים, תכתבו מדריכים – כל דבר שיכול לעזור לגולשים שלכם ולמשוך אותם לאתר. תוכן איכותי יכול להוביל לתנועה אורגנית מתמשכת ולאורך זמן.
26. קידום ממומן (Paid Promotion)
קידום ממומן יכול לתת לכם בוסט מהיר של תנועה, אבל הוא לא תחליף לקידום אורגני. תשתמשו בו בצורה חכמה כדי להגדיל את החשיפה שלכם, אבל אל תשכחו להשקיע בתוכן איכותי ובאסטרטגיות ארוכות טווח.
27. מנוע חיפוש (Search Engine)
הבנה של האופן שבו מנועי החיפוש עובדים היא המפתח להצלחה. גוגל, בינג, יאנדקס – כל אחד מהם עם החוקים שלו. תדעו מה כל מנוע חיפוש מחפש ותשחקו בהתאם לחוקים שלהם.
28. קמפיינים ממומנים (Sponsored Campaigns)
אם כבר דיברנו על קידום ממומן, אז קמפיינים ממומנים הם דרך מעולה לשפר את התוצאות שלכם בטווח הקצר. בנו קמפיינים ממוקדים, בדקו את התוצאות, ושפרו כל הזמן.
טיפ: השתמשו ב-AB Testing כדי לבדוק אילו מודעות עובדות הכי טוב.
29. קידום לוקאלי (Local SEO)
עסקים מקומיים? אז קידום לוקאלי זה בדיוק בשבילכם! דאגו שהעסק שלכם מופיע במפות של גוגל, בקשו ביקורות מלקוחות, וודאו שכל המידע על העסק שלכם מעודכן.
פעולה | תוצאה |
---|---|
רישום ב-Google My Business | שיפור נראות בחיפושים מקומיים |
בקשת ביקורות | חיזוק אמינות העסק |
30. עדכון אלגוריתם (Algorithm Update)
גוגל אוהבת לעדכן את האלגוריתם שלה כל שני וחמישי. כל שינוי כזה יכול לשנות את הדירוגים שלכם בצורה משמעותית. חשוב להישאר עם היד על הדופק ולהיות מוכנים לשינויים.
זכרו: "אלגוריתם משתנה, אבל עקרונות ה-SEO נשארים אותם עקרונות."
קידום אתרי איקומרס: המדריך המקיף לשנת 2025
קידום אתרי איקומרס: המדריך המקיף לשנת 2025 בעולם המסחר האלקטרוני המתפתח במהירות, קידום אתרי איקומרס הפך להיות אחד הנושאים החשובים ביותר עבור בעלי עסקים מקוונים. בשנת 2025, חנויות וירטואליות יתמודדו עם תחרות גוברת והולכת, ולכן הצורך באסטרטגיות קידום יעילות גדל משמעותית. מאמר זה יספק לכם מדריך מקיף על איך לקדם
קידום חנות אינטרנטית: המדריך המקיף לשנת 2025
קידום חנות אינטרנטית: המדריך המקיף לשנת 2025 קידום חנות אינטרנטית הפך להיות אחד האתגרים המרכזיים העומדים בפני בעלי אתרי סחר אלקטרוני\עסקים מקוונים. עם התפתחות הטכנולוגיה והשינויים המהירים בהתנהגות הצרכנים שסגרה פערים מול העולם במיוחד בתקופת הקורונה, חשוב יותר מתמיד להבין את היסודות והאסטרטגיות המתקדמות בתחום זה. במאמר זה אסקור את
מה זה טקסט עוגן(אנקור טקסט – Anchor Text)?
הסבר קצר של ארתור קלנדרוב על טקסט עוגן טקסט עוגן – עיקרי דברים נושא תובנה עיקרית חשיבות טקסט עוגן טקסט עוגן הוא סימן מרכזי המשמש מנועי חיפוש להבנת נושא ורלוונטיות של דף אינטרנט. סוגי טקסט עוגן יש לגוון בין סוגי טקסט עוגן: התאמה מדויקת/חלקית, מותג, URL עירום, גנרי. עדכון פינגווין
מה זה גוגל אנליטיקס(Google Analytics)?
מה זה גוגל אנליטיקס? גוגל אנליטיקס (Google Analytics) הוא כלי חינמי ורב עוצמה לניתוח אתרי אינטרנט המוצע על ידי חברת גוגל. הוא מספק מגוון רחב של נתונים סטטיסטיים ומדדים המסייעים למשווקים, מנהלי אתרים ואנשי טכנולוגיה להבין לעומק את ביצועי האתר ואת התנהגות הגולשים בו. צפו בסרטון שבו אני מקריא את
קידום אתרים לעסקים קטנים: המפתח להצלחה בשיווק דיגיטלי
מבוא קידום אתרים הפך לאחד הכלים החשובים ביותר עבור עסקים קטנים המעוניינים להגדיל את הנוכחות המקוונת שלהם ולמשוך יותר לקוחות פוטנציאליים. בעידן הדיגיטלי של ימינו, אתר אינטרנט הוא חלון הראווה של העסק, ומיקומו במנועי החיפוש משפיע באופן ישיר על מידת החשיפה והצלחת העסק. מהו קידום אתרים לעסקים קטנים? קידום אתרים לעסקים
קידום אתרים ושיווק באינטרנט
נקודות מפתח תובנות עיקריות חשיבות קידום אתרים קידום אתרים הוא קריטי להגדלת החשיפה, משיכת לקוחות, בניית מוניטין והשגת יתרון תחרותי בשוק הדיגיטלי. קידום אורגני מול ממומן בעוד שקידום אורגני הוא תהליך ארוך טווח הדורש השקעה מתמשכת, קידום ממומן מספק תוצאות מיידיות תלויות תקציב. שילוב של שתי האסטרטגיות עשוי להיות אפקטיבי
מה זה E-E-A-T?
אחד המושגים החשובים ביותר ב-SEO הוא E-E-A-T, ראשי תיבות של Experience (ניסיון), Expertise (מומחיות), Authoritativeness (סמכותיות) ו-Trustworthiness (אמינות). במאמר זה נסביר לעומק מהו E-E-A-T, למה הוא כל כך חשוב ואיך תוכלו ליישם אותו באתר שלכם כדי לשפר את הדירוג שלו בתוצאות החיפוש. ראשי תיבות הגדרת המושג Experience (ניסיון) הניסיון של הכותבים והיוצרים של
עדכון התוכן המועיל של גוגל – (HCU)Helpful Content Update
נקודות מפתח הסבר מטרת העדכון "תוכן מועיל" גוגל שמה דגש על תוכן איכותי ומועיל שנכתב עבור הגולשים, ולא רק למטרות קידום אתרים השפעה על דירוג אתרים העדכון צפוי להשפיע על הדירוג הכולל של אתרים שלמים, ולא רק על דפים ספציפיים המאפיינים של תוכן איכותי מומחיות וסמכות בתחום, מידע מקורי ותובנות
עדכון ליבה של גוגל – עדכון מרץ 2024 באלגוריתם של גוגל
בחודש מרץ 2024, חברת הענק גוגל הכריזה על עדכון ליבה משמעותי ביותר לאלגוריתם החיפוש שלה. עדכון אלגוריתם זה, המכונה "עדכון מרץ 2024", צפוי לחולל מהפכה של ממש בעולם קידום האתרים ולהשפיע באופן ניכר על דירוג האתרים בתוצאות החיפוש. בסרטון הזה אני מקריא את כל המאמר ונותן גם קצת הסברים בנוסף: עברתי הרבה עדכונים של גוגל בחיים, למעשה
שיעור נטישה – Bounce Rate
מהו שיעור נטישה (Bounce Rate)? שיעור נטישה (Bounce Rate) הוא אחד המדדים החשובים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי וקידום אתרים. הוא מודד את אחוז הגולשים שנכנסו לאתר, צפו בעמוד אחד בלבד ועזבו מבלי לבצע פעולה נוספת כמו מעבר לעמוד אחר או לחיצה על קישור פנימי. הגדרת שיעור נטישה שיעור נטישה מוגדר כאחוז
זמן שהייה באתר – Dwell Time
למה זמן שהייה חשוב? איך למדוד זמן שהייה נכון? טקטיקות להגדלת זמן שהייה מעיד על איכות תוכן ורלוונטיות יש בעיות במדידת גוגל אנליטיקס שילוב תוכן איכותי ומרתק נותן תובנות על מעורבות ושביעות רצון משתמשים יש להשתמש בטכניקות נוספות למדידה מדויקת יותר שיפור UX עם עיצוב נוח וניווט קל משפיע על
מה זה YMYL ולמה זה חשוב לקידום אתרים?
YMYL או בשמו המלא "Your Money or Your Life" הוא אחד המושגים החשובים ביותר בתחום קידום האתרים. הבנה מעמיקה של מושג זה חיונית לכל מי שרוצה לקדם את האתר שלו בצורה אפקטיבית ולהגיע לדירוגים גבוהים בתוצאות החיפוש של גוגל. עיקרי הדברים במאמר הסבר YMYL הוא תוכן בעל השפעה משמעותית על חיי המשתמשים
מדרג האיכות של גוגל חושף את סודות דירוג האיכות של גוגל (מעריכי איכות)
ניתוח השפעת תוכנית מדרגי האיכות(מעריכי איכות) של Google על האופטימיזציה למנועי חיפוש לאחרונה צפיתי בראיון מרתק עם סיירוס שפרד, ראש מחלקה לשעבר ב-Moz. סיירוס החל לעבוד כמדרג איכות של Google ושיתף תובנות יוצאות דופן על האופן שבו Google מעריך אתרים ועל הדרכים שבהן אתרים נכשלים לעיתים ביצירת רושם חיובי על
קידום אתרים SEO
תובנות מרכזיות על קידום אתרים SEO נושא תובנה מרכזית חשיבות קידום אורגני SEO הוא כלי אפקטיבי וחיוני לכל עסק שרוצה להגדיל תנועה, לידים ומכירות מהאתר On-Site מול Off-Site יש לבצע אופטימיזציה פנימית של האתר לצד בניית קישורים ומוניטין חיצוניים טווח זמן עד לתוצאות 3-24 חודשים – תלוי איפה מקדמים וכמה
קישורים לקידום אורגני
מה זה קישורים לקידום אורגני? קישורים הם אחד הגורמים המשמעותיים ביותר בקידום אורגני של אתרים בגוגל. קישורים משמשים כ"המלצות" לאתר, ומהווים אינדיקציה לאיכות ולסמכות שלו בעיניי מנוע החיפוש. ככל שיש לאתר יותר קישורים איכותיים מאתרים מוכרים וסמכותיים, כך גוגל רואה אותו כאתר בעל ערך גבוה יותר, והוא צפוי לקבל דירוג טוב יותר בתוצאות החיפוש. נקודות מפתח הסבר חשיבות קישורים
קידום אתרים בישראל
הבנת החשיבות של קידום אתרים (SEO) בישראל בעידן הדיגיטלי של היום, לקידום אתרים (SEO) יש חשיבות מכרעת להצלחתו של כל עסק מקוון. זה נכון במיוחד לעסקים שפועלים בישראל, שבה השוק המקוון די תחרותי ומשתנה כל הזמן. הבנת הדינמיקה הייחודית של SEO בישראל היא קריטית לעסקים שרוצים לשפר את הנראות שלהם
שירותי קידום אתרים
הבנת חשיבותם של שירותי קידום אתרים בנוף הדיגיטלי של היום, שירותי קידום אתרים הפכו לכלי חיוני עבור עסקים השואפים לבסס נוכחות אינטרנטית חזקה. בין אם אתה מפעיל עסק מקומי קטן או מנהל תאגיד ארצי, השקעה בשירותי קידום אתרים יכולה להשפיע משמעותית על הנראות, האמינות ובסופו של דבר, על הרווחיות שלך.
חברת קידום אתרים בגוגל
חברת קידום אתרים בגוגל – יתרונות ואיך לבחור חברת קידום אתרים בגוגל? קידום אתרים אורגני (SEO) בגוגל הוא אחת הדרכים האפקטיביות ביותר להגדלת התנועה והמכירות באתר. על מנת להפיק את המרב מהשקעתכם באתר, חיוני לבחור חברת קידום אתרים מקצועית שתדע להוביל את האתר שלכם להישגים בגוגל. עיקרי הדברים במאמר תיאור שירותי קידום
קידום אתרי אינטרנט
קידום אתרים בגוגל (SEO) הוא התהליך של שיפור דירוג האתר שלך בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל, על מנת למשוך יותר תנועת גולשים איכותית לאתר. במאמר זה נסקור את השלבים המרכזיים שיאפשרו לכם לבצע קידום אתרים בצורה יעילה ומוצלחת. עיקרי המאמר נושא תמצית מחקר מילות מפתח זיהוי מילות וביטויי החיפוש שלקוחות
מומחה קידום אתרים ארתור קלנדרוב – 21 שנות נסיון קידום אתרים אורגני בגוגל
מומחה קידום אתרים עם 21 שנות נסיון SEO מזמין אותך לזום מחקר מילות מפתח 1 על 1 ללא עלות אני מזמין אותך לייעוץ קידום אתרים ללא עלות 1 על אחד איתי שבו אנו נערוך מחקר מילות מפתח ומחקר מתחרים, נבדוק את האתר שלך ואענה לשאלות שיש לך, כל זה ללא
קידום אתרים הצעות מחיר
מבוא קידום אתרים הוא תהליך חשוב עבור כל עסק שרוצה להגדיל את החשיפה והנראות שלו באינטרנט. אך כמה באמת עולה קידום אתר? מה הם הגורמים המשפיעים על המחיר? ואיך בוחרים את החברה המתאימה ביותר? במדריך המקיף הזה נענה על כל השאלות האלו ועוד, תוך שימת דגש על הצעות המחיר והתמחור של שירותי קידום אתרים בישראל. מהו בכלל קידום אתרים אורגני? לפני שניכנס לנושא המחירים, בואו נתחיל בהסבר קצר על מהות קידום האתרים האורגני (Organic
קידום אתרים מחיר
קידום אתרים מחיר זה מה שחיפשת, מתחת לפסקה זו ראה טבלת טווחי מחירים. קידום אתרים הוא תהליך חשוב עבור כל עסק שרוצה להגדיל את הנראות שלו באינטרנט. אחת השאלות הראשונות שעולות היא – כמה עולה קידום אתרים? האם מחיר הקידום יקר מדי ביחס לתועלת שהוא מספק? מחיר סוג פרויקט ₪1,500-₪3,000 לחודש אתר פשוט, נישה לא תחרותית, מטרות בסיסיות ₪3,000-₪7,500
קידום בגוגל מחיר
קידום אתרים בגוגל הוא תהליך חיוני עבור כל עסק המעוניין לצמוח ולהרחיב את הנוכחות שלו ברשת. עם זאת, המחיר של קידום בגוגל יכול להיות גבוה ומשתנה בהתאם לגורמים רבים. המדריך הזה יסייע לכם להבין טוב יותר מה עולה קידום אתרים בגוגל ואילו גורמים משפיעים עליו. טווח המחירים לקידום בגוגל ראשית, חשוב להבין שאין מחיר אחיד לקידום בגוגל. טווח המחירים הוא רחב ביותר ונע
בוסטר SEO – חבילות קידום אתרים אורגני בגוגל בעצימות גבוהה
בוסטר SEO – חבילות קידום אתרים אורגני בגוגל הכוללות הפקת סרטונים ומופע בעמוד ראשון בגוגל בתוצאות האורגניות כבר בחודש הראשון. קידום אתרים אורגני בגוגל(SEO): חבילות קידום אתרים מחיר מ-2500 ₪ חבילות בוסטר SEO הן פתרון קידום אתרים בעצימות גבוהה בתשלום חד פעמי המיועד לבעלי עסקים המעוניינים בדחיפה משמעותית לדירוג האתר
קידום חנות וירטואלית: מדריך קידום אתרי מסחר\איקומרס בגוגל (SEO) 2024
גלה את הסודות להצלחת SEO ע"י קידום חנות וירטואלית או אתר מסחר אלקטרוני – קידום אורגני בגוגל! 3 הדברים שהכי חשוב שתעשו באתר שלכם שהם ה-20% על פי חוק פארטו: צרו כמה שיותר דפי קולקציות, צרו מאמרים ומהמאמרים האלה קשרו לקולקציות האלה. עשו אופטימיזציה לתמונות, לכל תמונה ותמונה! צרו סרטון
מחירי חבילות קידום אתרים ואיך לבחור חברת קידום אתרים (SEO) ב-2024
מחירי חבילות קידום אתרים SEO בשנת 2024: הדרך שלך למיצוי פוטנציאל SEO מחיר סוג פרויקט ₪1,500-₪3,000 לחודש אתר פשוט, נישה לא תחרותית, מטרות בסיסיות ₪3,000-₪7,500 לחודש אתר בינוני, נישה בינונית, מטרות הרחבת נוכחות ₪7,500-₪15,000 לחודש אתר גדול/מותג, נישה תחרותית, מטרות עסקיות סעיף מה תלמד הבנת תמחור קידום אתרים SEO תגלה
מחקר מילות מפתח: האוצרות הנסתרים של SEO (ספר עם 35 פרקים) 2024
ברוכים הבאים ל"מחקר מילות מפתח: חשיפת האוצרות הנסתרים של החיפוש"! בספר האלקטרוני המקיף הזה, נצא למסע מרתק אל עולם מחקר מילות המפתח, ונחשוף את הכוח והפוטנציאל הטמון בתוכו. ספר זה הינו המדריך האולטימטיבי שלך לשליטה באמנות ובמדע של מחקר מילות מפתח. אז, הדקו את חגורת הבטיחות, חדדו את כישורי החיפוש
🚀חבילות קידום אתרים: סרטוני פרזנטור📽️מאמרים📝קישורים חיצוניים🔗
חבילות קידום אתרים אורגני בגוגל של שיווקנט מציעות גישה מקיפה וחדשנית לאופטימיזציה למנועי חיפוש המותאמת לצרכים הייחודיים של העסק שלך. תוך מינוף כוחה של בינה מלאכותית, השירותים שלנו ישנו את הנוכחות המקוונת שלך ויניעו תנועה אורגנית לאתר שלך. גלה את מגוון חבילות ה-SEO שאנו מציעים ובחר את זו המתאימה ביותר
💰מחירון קידום אתרים: בוסטר SEO💥עם הפקות וידאו🎥ותוצאות בטיל🚀
חבילות בוסטר SEO של שיווקנט הן פתרון אופטימלי לאנשים שעוסקים בקידום אתרים באופן עצמאי, אך מחפשים דחיפה אפקטיבית למעלה בתוצאות החיפוש של גוגל. החבילות מגיעות במחירים חד פעמיים, ומותאמות לכל סוגי התחרות בשוק – מתחרות קטנה ועד לתחרות גבוהה. שימו לב! כל חבילות קידום אתרים של שיווקנט כוללות הפקת סרטונים,
🤑 כמה עולה קידום אתרים בגוגל? חבילות קידום אתרים עם הפקת וידאו 📽️
אז כמה עולה קידום אתרים אורגני בגוגל בשיווקנט? שימו לב! כל חבילות קידום אתרים בריטיינר(חבילות המתחדשות כל חודש) של שיווקנט כוללות כתיבת מאמרים בבלוג, הפקת סרטונים, קידום אורגני של סרטונים ביוטיוב ובגוגל ובניית קישורים מאתרים חזקים(כולל כתיבת מאמר SEO לכל קישור חיצוני). כל החבילות מותאמות לצרכים שלך, לתקציב שלך ולתחום
קידום אתרים אורגני בגוגל: מדריך מקיף למתחילים (2024)
קידום אתרים יעיל יכול להגדיל משמעותית את הנראות של האתר שלך בתוצאות החיפוש האורגניות של מנועי החיפוש כמו גוגל, ולמשוך יותר תנועה מכוונת לאתר. בין אם אתם בעלי עסק קטן, משווקים או יזמים, המדריך המקיף הזה יספק לכם את היסודות של קידום אתרים אורגני. נלמד על חשיבות קידום האתרים, נבין
המדריך האולטימטיבי לקידום אתרים: סקירת יסודות SEO
מבוא אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הוא כלי רב עוצמה שמכיל את המפתח להנעת תנועה אורגנית ולשיפור הנראות המקוונת עבור עסקים בכל הגדלים. בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית להצלחה. קידום אתרים מקיף מגוון רחב של אסטרטגיות וטכניקות שמטרתן לייעל אתרים כדי לדרג גבוה יותר בדפי תוצאות מנועי החיפוש
הקשר בין שיווק בוידאו וקידום אתרים אורגני – מדריך מעשי
מאמר אורח מאת דניאל זריהן מאז שאתר יוטיוב עלה לאוויר בשנת 2005 רשת האינטרנט מוצפת בסרטונים מכל הסוגים והמינים. כמובן שסרטונים ניתן למצוא לא רק ביוטיוב, אלא גם בפייסבוק, אינסטגרם וכמובן בטיק-טוק. מבין כל המקומות האלו, הזירה הכי מוצלחת לשיווק בווידאו שגם עובדת מצוין יד ביד עם גוגל היא עדיין