סרטון תדמית: מה זה? מחיר? סוגים? אורך מומלץ? ועוד…

סרטון תדמית

תוכן עניינים

סרטון תדמית משמש למטרה מפורשת של קידום יוזמה שיווקית, מכירה או אירוע שיווקי. סרטוני תדמית דומים לעתים קרובות בסגנון ובגוון לסרטון טיזר, שבו אתה מושך את תשומת הלב של הקהל שלך.

מהו סרטון תדמית?

סרטון תדמית הוא סרטון עסקי שמטרתו לקדם את המוצרים והשירותים שלך ללקוחות פוטנציאליים.

סרטון תדמית איכותי ישאף להעביר מסרים מבלי להבליט את ההיבט המכירתי. כל סרטון תדמית במובן מסוים מנסה למכור את המותג לקהל היעד, יחד עם זאת חשוב לעשות את זה בצורה אלגנטית ולא בצורה בוטה.

אין ספק שראיתם בעבר חברות משחררות סרטונים שחוגגים הישג או אירוע, מאחלים לצופים חג שמח או מספרים את סיפור המותג שלהם. קטעי תוכן אלו הם סרטוני תדמית. הם מעבירים מידע מהמותג לקהל, אך בלי לבקש מהצופים לקנות משהו.

כל מודעת וידאו היא סרטון תדמית, אך לא כל סרטון תדמית הוא מודעת וידאו. צלילה לשיווק הדיגיטלי יכולה להיות כמו פתיחת פחית דיגיטלית של תולעים. עבור רבים, זה עלול להרגיש מאיים. אבל זה ממש לא חייב להיות ככה. הבנת התפקיד של סרטוני התדמית באסטרטגיה השיווקית של העסק יכולה להקל על ההרגשה הזו. נקודת זינוק טובה היא להגדיר נכון מהו סרטון תדמית. ישנם סוגים רבים של סרטונים שניתן להפיק עבור העסק. מסרטוני מוצר והמלצות; לסרטוני הסבר והדרכה לעובדים.

אבל, תחילה נוודא שאתה מבין את ההגדרה הנכונה של סרטון תדמית.

אילו סוגי סרטוני תדמית יש?

סרטוני תדמית משמשים למגוון מטרות. הם יכולים לשמש כדי להכריז על מוצרים או שירותים חדשים, כדי לחזק את המסר של המותג, כדי לעורר השראה או להניע צופים, או כדי למשוך אנשים במדיה החברתית. ישנם סוגים רבים ושונים של סרטוני תדמית שניתן להשתמש בהם כדי להגדיל את טווח ההגעה והנראות של העסק, המוצר או השירות. סרטוני אנימציה הם בדרך כלל הטובים ביותר להסבר תהליכים מורכבים וניתן להשתמש בסרטוני אקשן כדי להציג את המוצרים או השירותים המוצעים.

כשזה מגיע לסוגים של סרטוני תדמית שניתן ליצור, יש עולם שלם של אפשרויות:

יש לא מעט אפשרויות בכל הנוגע ליצירה, אז אל תפחדו לחשוב מחוץ לקופסה ולקבל השראה.

כמה עולה להפיק סרטון תדמית?

תלוי באורך ובאיכות הסרטון, סרטון תדמית יכול לעלות 300 ₪ ויכול לעלות גם 300,000 ₪. הטווח הזה הוא די גדול, הסרטונים בקצה הגבוה יצולמו בציוד סופר מקצועי ומתוחכם המיועד לוותיקי וידאו וצוותי הפקה מלאים המובילים בתחום בישראל. בשיווקנט מחיר סרטון תדמית אנימציה עולה החל מ-1600 ₪ וצילום ועריכת סרטוני תדמית החל מ-2500 ₪.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר להפקת סרטון תדמית בשיווקנט, לחצו כאן ומלאו פרטים בטופס ותקבלו הצעת מחיר למייל תוך שעה>>

מהו האורך המומלץ לסרטון תדמית?

נסו לשמור על אורך סרטון תדמית מתחת ל-2 דקות אך ישנם מקרים שבהם אורך הסרטון יכול להיות יותר גבוה. האמרה הישנה “פחות זה יותר” אמורה לצלצל כאן.

 

אפילו חברות גדולות ומותגים בינלאומיים יודעים שזה נכון. אינטל, למשל, מסרבת לפרסם תוכן שיווקי בווידאו באורך הגדול מ-2 דקות.

עם זאת, סרטוני תדמית נוטים להעמיק קצת יותר ממודעת הווידאו הטיפוסיות, אז נצל את ההזדמנות כדי להציג את המותג שלך ובאמת להעביר מידע בעל ערך לקהל שלך ואל תחשוש לחרוג מהמוסכמות במקרה הצורך וליצור סרטונים יותר ארוכים משתי דקות. סרטוני הסבר לדוגמא יכולים להיות גם באורך שלוש דקות. כשה”כאב” של הלקוח הפוטנציאלי יותר גבוה הוא שואף לספוג כמה שיותר מידע איכותי. הוא צמא לתוכן ואולי אפילו נמצא בחרדה ותוכן איכותי שמעצים את המודעות שלו לנושא הוא זה שעליו הוא מפוקס ולא על אורך הסרטון! אם אתה פותר בעיה ללקוח פוטנציאלי תתמקד בדיוק המסרים והעברתם בצורה ברורה ולא באורך הסרטון במקרה זה.

איך סרטון תדמית מוביל למכירות?

בין אם זה בערוץ היוטיוב שלך, בדף הפייסבוק העסקי ובמיוחד באתר שלך; סרטון תדמית הוא הדרך האידיאלית להציג את העסק שלך והוא עומד בחזית כל השיווק הדיגיטלי של העסקים שעושים את השיווק הדיגיטלי שלהם נכון. העובדה היא שסרטונים יכולים להגדיל את שיעורי ההמרה ב-80% פשוט על ידי הטמעתם בדף הנחיתה. עד כדי כך הם יכולים להיות חזקים.

כמה נקודות נוספות שכדאי לשים אליהן לב כדי ליצור סרטוני תדמית מוצלחים:

  • הצגת עצמית והצגת העובדים יכולה לעודד אמון במותג, במיוחד כאשר משתפים את הסרטונים ברשתות החברתית
  • סדרת סרטונים מתמשכת יכולה להגביר את נאמנות למותג
  • וידאו מגדיל באופן משמעותי את זמן ההייה של המבקרים באתר
  • מנועי החיפוש תמיד יעדיפו עסקים שעושים שימוש בוידאו

52% מהמשווקים ברחבי העולם מציינים את הסרטון כתוכן עם החזר ההשקעה (ROI) הטוב והמהיר ביותר. שימוש בסרטונים חייב להיות במרכז האסטרטגיה השיווקית הדיגיטלית של העסק לך, שימוש בסרטוני תדמית הוא המפתח להגדלת המכירות ולזכייה בלקוחות חדשים. אם עובדות כאלה המסקנה היא חד משמעית: אל תתחיל שיווק דיגיטלי בלי סרטוני תדמית!

סרטוני תדמית לקידום מכירות הם דרך מרתקת לשווק את העסק שלך.

חברות המשתמשות בסרטוני תדמית בקמפיינים של שיווק באמצעות תוכן יכולות לראות עלייה של עשרות אחוזים בשיעורי ההמרה המובילים ליותר מכירות.

סרטוני תדמית מציגים את הסגנון והתרבות של העסק שלך, ומאפשרים למותג שלך לזרוח. סרטון תדמית בונה אמון וגורם לאנשים לבחור בך על פני המתחרים שלך.
בין אם מדובר בסרטונים תוצרת בית, לא מלוטשים או הפקת סרטונים מקצועית, תמיד יהיה סגנון ומחיר שיתאימו לעסק שלך.

יתרון נוסף הוא שמנועי החיפוש מעדיפים לדרג סרטונים ואתרים עם סרטונים. יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו אחרי גוגל כמובן.

סרטון תדמית איכותי במחיר תחרותי עושים רק בשיווקנט!

בשיווקנט אנחנו שמים דגש על הפקת סרטוני תדמית האיכותיים ביותר בכל תקציב, החל מ-1600 ₪ + מע”מ בלבד!

כל הפרוקיטים מנוהלים על ידי מומחה שיווק באינטרנט עם נסיון של 19 שנים בשיווק דיגיטלי ונסיון של 8 שנים בהפקת סרטוני תדמית לעסקים בישראל, ארתור קלנדרוב.

לפרטים נוספים על הפקת סרטון תדמית לעסק בשיווקנט לחצו כאן >>

שאלות ותשובות

סרטוני תדמית לקידום מכירות הם דרך מרתקת לשווק את העסק שלך.
חברות המשתמשות בסרטוני תדמית בקמפיינים של שיווק באמצעות תוכן יכולות לראות עלייה של 34% בשיעורי ההמרה המובילים ליותר מכירות.
סרטוני תדמית מציגים את הסגנון והתרבות של העסק שלך, ומאפשרים למותג שלך לזרוח. סרטון תדמית בונה אמון וגורם לאנשים לבחור בך על פני המתחרים שלך.
בין אם מדובר בסרטונים תוצרת בית, לא מלוטשים או הפקת סרטונים מקצועית שתיצור סרטון הסבר באורך 2 דקות, תמיד יהיה סגנון ומחיר שיתאימו לעסק שלך.
יתרון נוסף הוא שמנועי החיפוש מעדיפים לדרג סרטונים ואתרים עם סרטונים. יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו אחרי גוגל כמובן.

האיכות החשובה ביותר של סרטון תדמית טוב היא היכולת להעביר מסר ברור ותמציתי. סרטון תדמית צריך להיות מושך מבחינה ויזואלית ובעל ויז’ואל חזק ויצירתי שמושך את הצופה פנימה. הסרטון צריך להשאיר את הצופה עם הבנה ברורה של המוצר או השירות המקודמים והערך שהוא מציע. בנוסף, לסרטון צריכה להיות קריאה חזקה לפעולה, המניעה את הצופה לבצע את הפעולה הרצויה.

סרטון תדמית הוא דרך מצוינת להעביר במהירות את המסר שלך וליצור עניין במוצר או בשירות שלך. סרטון תדמית יכול לעזור לבדל אותך מהמתחרים שלך, להגדיל את התנועה לאתר שלך ולערוצי המדיה החברתית שלך, ואפילו להמיר יותר לידים ללקוחות. ניתן להשתמש בסרטוני תדמית גם כדי להשיק מוצר חדש, להציג שירות חדש או להציג תכונה חדשה. הם יעילים במיוחד בשילוב עם טקטיקות שיווק אחרות, כגון קמפיינים בדוא”ל, שיווק תוכן ו-SEO.

אם ההפקה שלכם מורכבת מצריכה שימוש בצוות של אנשים שאין לכם ותצטרכו לשלם לכל המשתתפים בהפקה ואם יש צורך בהשכרת ציוד יקר למימוש הפקת הוידאו שלכם ואין לכם תקציב אז כמובן שהפקת סרטון אנימציה עדיפה במקרה זה. ואם אתם מעוניינים ליצור סדרה של סרטונים ותקציבכם נמוך, כאן לרוב יהיה זול יותר לצלם כמה סרטונים ביום צילום אחד למרות שבשיווקנט יש לנו אפשרות גם להפיק סרטוני אנימציה במחירים זולים יותר מהמחירים המופיעים במחירון סרטוני אנימציה באתר שלנו. אנו יודעים להפיק את הסרטון הכי טוב לכל תקציב.

שתפו פוסט זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מחירי חבילות קידום אתרים

נגן וידאו אודות קידום אתרים אורגני בגוגל - חבילות קידום אתרים אורגני בגוגל של ארתור קלנדרוב מומחה קידום אתרים עם 20 שנות נסיון SEO 2024

קורס שיווק דיגיטלי פרונטלי

נגן וידאו אודות קורס שיווק דיגיטלי פרונטלי של ארתור קלנדרוב - מומחה שיווק באינטרנט עם נסיון של 20 שנה.

לקוחות שיווקנט מספרים

Yaron ShwartzYaron Shwartz
13:18 03 Aug 23
עבודה מדהימה , תוצאה מצויינת , סרטון אנימציה ברמה גבוה. ממליץ בחום.תודה רבה ארתור
NetaNeta
15:39 23 Jul 23
עשינו סרטון אנימציה אצל ארתור אין ספק שהבחור מקצועי מאוד . מומלץ בחום.
Tani AharoniTani Aharoni
07:56 23 Mar 23
מדובר בהבנת הצורך ויישום באופן מקיף וחכם.
לירון מנצורלירון מנצור
18:06 18 Mar 23
חייבת לכתוב ביקורת חיובית ביותר על שיווק נט, ועל ארתור היקר באופן אישי , ראשית רמה סופר מקצועית , עמידת בלתי רגילה בזמנים, תוך הקפדה על איכות, כמות, שביעות רצון הלקוח, ארתור בעל סבר פנים נעימות, שלא מתפשר על מקצועיות ויחס ללקוח !המצגת שלי כמו גם הסרטון היו מושלמים!!מומלץ ביותר! אני בהחלט אעבוד עם שיווק נט בעתיד !!!
yaron lionyaron lion
10:16 12 Mar 23
ארתור הפיק עבורנו סרטון אנימציה. תודה רבה
claudia Nimtsovitchclaudia Nimtsovitch
18:19 13 Feb 23
מהדקות הראשונות של עבודה עם ארתור הבנתי שיש לי עסק עם מישהו מתחשב,מיקצועי,,עם תהליך עבודה מאוד מסודר,שמתחיל בהבנת הנושה וצרכים של הלקוח. הסרטון שלי יצא ממש יפה!אני ממליצה בחום.
ציון חזניציון חזני
12:42 06 Nov 22
ממליצה בחום!!! בלי לחשוב פעמיים!ארתור מקצועי מאוד, זמין לשאלות, לתיקונים ופתוח להצעות! תיקתק לנו את הסרטון והכין לנו תוצר מושלם!
js_loader
מאמרים נוספים

האם סרטון תדמית הוא מודעה?

סרטון תדמית הוא סוג של פרסום המשתמש בוידאו כאמצעי לקידום מוצר, שירות או מותג. מטרת סרטון תדמית היא להגביר את המודעות וליצור עניין במוצר או בשירות המקודמים. סרטוני תדמית יכולים

זמן שהייה באתר – Dwell Time

למה זמן שהייה חשוב? איך למדוד זמן שהייה נכון? טקטיקות להגדלת זמן שהייה מעיד על איכות תוכן ורלוונטיות יש בעיות במדידת גוגל אנליטיקס שילוב תוכן איכותי ומרתק נותן תובנות על

מה זה E-E-A-T?

אחד המושגים החשובים ביותר ב-SEO הוא E-E-A-T, ראשי תיבות של Experience (ניסיון), Expertise (מומחיות), Authoritativeness (סמכותיות) ו-Trustworthiness (אמינות). במאמר זה נסביר לעומק מהו E-E-A-T, למה הוא כל כך חשוב ואיך תוכלו

איך ולמה סרטון שיווקי למוצר עונתי ממנף את המכירות של המוצר ומגדיל את החשיפה של החנות האינטרנטית של חברת “אקלים 365”?

בעלים של חנות פיזית ו\או חנות אינטרנטית? צפה בסרטון אנימציה שיווקי למוצר עונתי שהפקנו עבור חברת “אקלים 365” ובהמשך נסביר איך הסרטון השיווקי הזה ממנף את המכירות של המוצר ומגדיל

יצירת קשר