יועץ שיווק דיגיטלי עם 19 שנות נסיון, מומחה קידום אתרים בגוגל – ארתור קלנדרוב

תוכן עניינים

 

פודקאסט על שיווק באינטרנט עם ארתור קלנדרוב

קטיה: ברוכים הבאים לזמן עסקים. פודקאסט העסקים של ישראל. אני קטיה אגינוב והיום, אנחנו נדבר על הנושא אולי שהכי חשוב לבעלי עסקים – איך לשווק נכון. שלום לארתור קלנדרוב.

ארתור: שלום שלום.

קטיה: מה שלומך? אנחנו שמחים שהצטרפת אלינו.

ארתור: אני גם שמח. יום מיוחד בשבילי, הראיון הזה הוא דבר מיוחד בשבילי כי זאת בעצם הפעם הראשונה שאני בעצמי מופיע בוידאו. אני כל כך הרבה שנים עוסק בוידאו וזאת בעצם הפעם הראשונה שאני נחשף למצלמה אז… פעם ראשונה שאני נחשף למצלמה.

קטיה: אז אנחנו מקווים שיהיה לך כיף אצלנו ואתה בעצם הבעלים של שיווקנט. ספר לי קצת על עצמך, איך הגעת לעיסוק הזה.

ארתור: אז הגעתי לעיסוק הזה מתוך ניסיון שלי לפתוח עסק באינטרנט. לפתוח עסק אינטרנטי. בשנת 2003, שמעתי מחבר שהוא פתח איזשהו עסק, חנות אינטרנטית והוא הצליח למכור בשבועיים הראשונים ב-$3,000.

קטיה: וואו.

ארתור: כן.

קטיה: זה סכום מטורף.

ארתור: מבחינתי בשנת 2003, זה נשמע… כן. הרבה מאוד כסף. וחשבתי, וואו, איזה מגניב. אפשר לפתוח חנות באינטרנט, לא צריך לשכור מקום, אפשר למכור מוצרים באינטרנט. חשבתי שזה אחלה רעיון ואמרתי, וואלה, גם אני רוצה. לא ידעתי בדיוק עדיין אז מה אני הולך למכור. אבל ככה בעצם… ככה נולד לי הרעיון. מה שאהבתי ברעיון הזה של עסק אינטרנטי זה שאפשר להכניס הכנסה יפה, להגיע לחשיפה, לקהלי יעד גדולים. זה מה שראיתי בהתחלה, לפני שעוד ידעתי מה המוצר שאני הולך למכור.

קטיה: ואז בעצם כבעל עסק, אתה מגלה שבשביל שהעסק יצליח צריך גם לשווק אותו.

ארתור: בדיוק. אז קודם כל, האתגר הראשוני שלי היה בעצם לתכנת את החנות האינטרנטית, שאיתו הצלחתי להתמודד. ואז הייתי צריך לצלם את המוצרים, הייתי צריך להסביר על המוצרים, הייתי צריך לחשוב על המחירים של המוצרים ועוד לפני זה, הייתי צריך בכלל לחשוב מה המוצר שהולך להיות. אז הבחירה של המוצר זה היה משהו קל יחסית.

קטיה: איזה מוצר?

ארתור: המוצרים זה כנראה שכל מי שחשב על עסק אינטרנטי, זה אחד הרעיונות הראשונים, זה היה מוצרי ים המלח.

קטיה: כן. עד היום זה תופס חזק.

ארתור: נכון. נכון. אז אני בדקתי באינטרנט, בדקתי מה מוכרים היום באינטרנט, מה העלויות של מוצרי ים המלח באינטרנט ו… וראיתי שהמחירים באינטרנט על מוצרי ים המלח היו מאוד מאוד גבוהים. ומכרו רק מותגים מוכרים. ואז אני הבנתי, אוקיי, מה שלי כדאי לשווק זה לשווק את המוצרים שהם יהיו… כנראה שהם לא יהיו ממותגים אבל אני אצליח למכור את המוצרים האלה ביותר זול כי בעצם המוצר הוא ים המלח, לאו דווקא המותג. וככה בעצם מצאתי חברה שהמחירים על המוצרים שלהם היו הרבה יותר זולים ממותגים כמו… אז היו מותגים כמו מוצרי אהבה.

קטיה: נכון.

ארתור: ומוצרי סי-ביוטי. פרימייר. סי-ביוטי, אהבה. אלה היו שלושה מותגים מובילים.

קטיה: שקיימים עד היום בעצם.

ארתור: כן שהם קיימים עד היום אבל הם היו מאוד מאוד יקרים אז אמרתי, אוקיי, בוא ננסה למכור מוצרי ים המלח אבל בזול. וזה בעצם היה הרעיון.

קטיה: בעצם כל מה שלמדת מהיותך בעל עסק אתה משתמש בו עכשיו בחברה שלך עכשיו, בשיווקנט.

ארתור: נכון, המיקוד העיקרי שלי היום בעסק שלי הוא בעצם הפקה של סרטונים לעסקים וקידום אורגני לעסקים. בין אם זה קידום אורגני בגוגל, או קידום אורגני ביוטיוב.

קטיה: למה דווקא סרטונים? מה הכוח השיווקי של סרטון?

ארתור: סרטונים, אנשים בבית… צרכני תוכן, אני קורא להם, אנשים שמשתמשים באינטרנט הם מן הסתם, כולם, כל האנשים, הם מחפשים תמיד את הנוחות, הם מנסים להגיע… הם רוצים לקלוט מידע בצורה כמה שיותר קלה. ו-וידאו, או סרטונים, זאת בעצם המדיה הדיגיטלית שהכי קל בעצם לקלוט אותה, לספוג אותה. הכי קל באמצעותה להבין דברים. לכן, בחרתי את הכיוון הזה להתמקד לפני כשבע שנים. בחרתי את הכיוון של להתמקד בוידאו. כי ראיתי גם מבחינת התרומה שאני יכול לעשות לעסקים כמוצר, ידעתי שכל סרטון שאני אצור לעסקים מיד יחזיר לעסקים את ההשקעה הזאת. ידעתי שזה יקדם את העסקים, שזה יהיה כלי שיוכל לשדרג חיים של אנשים, גם.

קטיה: אם אני מסתכלת על הפלטפורמה של יוטיוב לעומת פלטפורמות כמו אינסטגרם, פייסבוק, טיקטוק, מה היתרונות שלה?

ארתור: אני חייב לציין, גילוי נאות, שאני לא מכיר לעומק את הפלטפורמות כמו אינסטגרם, טיקטוק, לא מכיר לעומק את טיקטוק ואת אינסטגרם. מכיר את פייסבוק, די לעומק אבל גם לא מספיק לעומק כמו שאני מכיר את יוטיוב וכמו שאני מכיר את גוגל. והיתרון המרכזי של הפלטפורמות של גוגל ויוטיוב מבחינתי זה בעצם שאנשים מגיעים לשם כדי לאתר תוכן מסוים בצורה מסודרת. הם באים לחפש את התוכן שהם כרגע צריכים.

קטיה: כלומר, הם צריכים משהו, הם מקלידים בגוגל את הנושא וזה מה שקופץ להם.

ארתור: נכון. הם מקלידים את השאילתה של החיפוש, בין אם זה ביוטיוב ובין אם זה בגוגל, גם מבחינת… יוטיוב זה בעצם מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם, אחרי גוגל כמובן. והרבה פעמים אנשים מגיעים בעצם לבוא ולחפש דברים ביוטיוב. בין אם זה דברים עסקיים, בין אם זה דברים כדי סתם להעשיר את הידע שלהם בין אם הם רוצים להתעמק בנושא מסוים, יש היום הרבה מאוד ערוצים ביוטיוב יש היום הרבה מאוד ערוצים ביוטיוב שהם בעצם מפולחים לנושא מסוים, זאת אומרת, ערוצי נישה שיש בן אדם שכל וידאו שהוא יוצר, הוא פשוט חופר בנושא מסוים. הוא לוקח נושא והוא לוקח תת נושא והוא פשוט עושה חפירה על הנושא. ככה שאנשים במקום שהם… אם בעבר אנשים היו צריכים ללמוד יותר מספרים, מקריאת ספרים, או היו צריכים ללמוד מהניסיון האישי שלהם, היום אנשים יכולים בעצם על ידי צפייה בסרטונים יבולים ללמוד מניסיונם של אנשים אחרים ויכולים ללמוד נושאים לעומק בנוחות מערוצי נישה ביוטיוב.

קטיה: אז מה אתה בעצם חושב על מה שאנחנו עושים פה, בזמן עסקים? אתה יודע, צילמנו יותר מ-40 ראיונות כאלה.

ארתור: אני חושב שאתם פורצי דרך. אני חושב שאתם המדיה החדשה. אני חושב שאנשים שיבואו להתראיין אצלכם, אני לא סתם בחרתי לבוא ולעשות את הסיפתח שלי, מה שנקרא, מבחינת להיחשף, לעשות את זה איתכם, אני מאוד אהבתי את הרעיון שלכם. אני חשבתי שאתם בראש מאוד מאוד דומה לראש שלי, לפחות מבחינת כשאני יוזם איזשהם מיזמים חדשים אינטרנטיים. אני… אגב, גילוי נאות, זה אחד הרעיונות שאני חשבתי גם כן, רעיון עסקי שאני גם כן חשבתי בעצמי לפתח אותו. ואני חושב שראיון פודקאסט לאנשים שעדיין אין להם ניסיון או הם לא יכולים להגיע לתוכנית טלוויזיה ולשלם הון תועפות אלא הם רוצים לבוא ולקבל ראיון שהוא ראיון ברמה גבוהה אצל מראיינים שיש להם ניסיון גם מהטלוויזיה, מערוצי הטלוויזיה שמוכרים פה לכולם בארץ. אז הפלטפורמה שלכם בעצם מאפשרת לעשות את זה בקלות, במהירות ובמחיר שהוא נגיש לבעלי עסקים. המחיר שאתם כרגע, מחיר המבצע שאתם כרגע לוקחים על השירות הזה, אני חושב שזאת אולי ההשקעה הכי טובה שיכולה להיות היום לבעלי עסקים לבוא ולצלם ראיון אצלכם. למה אני אוהב את המתכונת מבחינת התוכן, את העניין הזה של ראיון של חצי שעה? כי זה חצי שעה של תוכן וידאו שאפשר לחתוך אותו אחרי זה לחלקים כמו שחותכים נקניק או גבינה צהובה בסופר, וכל סרטון כזה בעצם אפשר לתת לו כותרת אחרת ולכלול בכותרת הזאת את המילים שיש פוטנציאל שאנשים יחפשו וימצאו את הסרטון הזה שמדבר על הנושא המסוים המצומצם הזה.

קטיה: אם באמת הזכרת אורך של סרטונים, מדברים הרבה על זה שאנשים מתייאשים מהר. הם מתחילים לצפות בסרטון, נוטשים אותו אחרי כמה שניות. איך גורמים לסרטון גם להצליח למשוך אליו את האנשים וגם להביא בעצם הרבה צפיות?

ארתור: אוקיי, אז להצליח למשוך אליו את האנשים זה עניין יותר שיווקי. לדעתי צריך לדבר ענייני בסרטונים כי אנשים יבינו אם בן אדם היום מחרטט על איזשהו נושא או שהוא מדבר על איזשהו נושא מתוך הבנה. ואם אנשים לא מבינים את זה מספיק היום אז אני חושב שעם הזמן, אנשים יבינו את זה כי אנשים לומדים ללמוד מוידאו, הם לומדים להבין דברים יותר מהר.

קטיה: אז הם מחפשים אותנטיות.

ארתור: אז כן, אם כבר בן אדם יוצא בוידאו והוא מדבר על נושא מסוים והוא פחות מכיר נושא מסוים או פחות יודע על נושא מסוים, הוא יכול להגיד את זה, עדיף שהוא יגיד את זה. חשוב מאוד שהוא יהיה אותנטי, חשוב מאוד שהוא ידבר לעניין של הנושא, ונקודתית כרגע, השאלה שלך הייתה על אורך הסרטון, נכון?

קטיה: כן. האם יש דבר כזה אורך סרטון נכון?

ארתור: אורך סרטון נכון. אוקיי. אז קודם כל, מבחינת אורך סרטון, נכון שהרבה פעמים אנשים רוצים סרטונים באורך יותר קצר. אבל אני חושב שבדרך כלל מדברים על זה כקונצנזוס, כאקסיומה ואני לא מסכים עם זה. נכון שאם בן אדם נתקל במקרה באיזשהו סרטון בציר הזמן שלו בפייסבוק, או סרטון שהוצע לו ביוטיוב ובן אדם כרגע לא תכנן לראות אותו

קטיה: נכון.

ארתור: עדיף שהסרטון הזה יהיה קצר ולעניין. או שבן אדם, לא יודע, עושה עכשיו סקר שוק והוא רוצה לבחור איזושהי חברה שהיא תתן לו שירות מסוים והוא בוחר כרגע לראות 5 או 10 סרטונים של כל מיני חברות שמתחרות. יכול להיות ששם עדיף שהתוכן יהיה מאוד מדויק. אבל לפעמים יכול להיות צורך אחר לבן אדם שרוצה לצפות בתוכן. לדוגמה, אם בן אדם רוצה ללמוד יותר לעומק על נושא מסוים או שהוא רוצה סרטון הסברתי או סרטון הדרכה על נושא מסוים או שהוא רוצה ללמוד נושא מסוים, דווקא בסרטונים האלה, לדעתי, הבן אדם מחפש יותר את העומק ופחות מעניין אותו כמה זה ארוך. כי הוא רוצה כמה שיותר איכות. אז אם הוא מקבל גם איכות וגם כמות, אז זה בכלל מושלם מבחינתו לדעתי. לכן כן נכון שברוב המקרים רוצים תוכן יותר מקוצר.

קטיה: ממוקד.

ארתור: ממוקד. מתומצת, שזאת אגב הייתה ההמלצה שלי שאפשר לקחת את הרעיון הזה למשל…

קטיה: ולחלק אותו באמת לכמה נושאים שדיברנו עליהם.

ארתור: לפעמים יש בן אדם שיש לו כרגע חצי שעה לצפות בראיון הזה אז הוא יכול לראות את כל הראיון הזה והנושא מעניין אותו אז הוא יכול לראות את כל הראיון הזה. אבל אם בן אדם רוצה להתמקד בנושא מצומצם אז הוא יכול לראות חתיכה מהראיון הזה שאני או אתם, אנחנו יכולים לעשות חיתוך אחרי זה של קטע מסוים מהראיון שמתמקד בנושא מסוים. אז נכון, במקרה כזה, אנחנו רוצים להיות ממוקדים וענייניים ולתת מידע הכי איכותי והכי אותנטי שאפשר.

קטיה: כן. אם אני היום פותחת עסק, מה הדברים שהכי חשוב שיהיה לי בשביל לקדם את המוצרים שאני מוכרת? מן הסתם אני אצטרך גם אתר, נכון?

ארתור: נכון, נכון. אז קודם כל, אני כן ממליץ לעסקים אם אין להם כסף או אין להם את האפשרות לפתוח את האתר, קודם כל חשוב שידעו: היום בעלי עסקים יכולים לפתוח אתר באופן עצמאי. במקומות כמו GOOGLE SITES. כן? זה SITES.GOOGLE.COM אם אפשר לרשום על המסך את הכתובת של זה. GOOGLE SITES. וויקס, כולם מכירים את וויקס. אני לא בטוח, WIX.COM אני חושב. באתרים כמו WORDPRESS.COM יכולים להיכנס פשוט לאתר, לפתוח אתר חינמי. עם ממשק מאוד נוח, אני חושב שהממשק שהכי קל לפתוח איתו אתר היום זה GOOGLE SITES. אז אין סיבה לא לפתוח אתר. זה הדבר הראשון שצריך להיות. ומה החשיבות השיווקית של אתר? אתר אינטרנט הוא למעשה כמו משרד של עסק פיזי. לכל עסק פיזי או לרוב העסקים הפיזיים יש איזשהו מקום פיזי שאליו אנשים יכולים להגיע. אז אתר האינטרנט זה בעצם… זו הפונקציה שלו באינטרנט. זה המקום שלכם באינטרנט, המקום המרכזי שלכם שנמצא בבעלות שלכם. אז תמיד אני ממליץ להתחיל מאתר אינטרנט. אם אתם מתקשים להקים אתר אינטרנט, אז יש את הדברים שכולם עושים כבר היום. קודם כל, רוב האנשים אני מניח, או שמתחילים לשווק את עצמם בפרופיל הפייסבוק שלהם או בפרופיל האינסטגרם שלהם שעוד פעם, אמרתי, אינסטגרם זה מקום שאני פחות מכיר. או שפותחים דף עסקי בפייסבוק. אז זה מצוין. אפשר להתחיל מזה. אבל תפתחו גם ערוץ ביוטיוב, גם אם אין לכם כרגע תוכן וידאו, תפתחו ערוץ ביוטיוב. ערוץ ביוטיוב זה גם כן כמו סוג של בית שלכם אבל ביוטיוב. מה זה יוטיוב? הפירוש של יוטיוב זה “אתה משדר”. (צינור = משדר) ערוץ יוטיוב זה, יש לכם למעשה ערוץ שהוא לא שונה מכל ערוץ, גם ערוץ טלוויזיה למעשה. היום אתם יכולים… אם התוכן שלכם חשוב ונצרך או הפך להיות ויראלי, אתם יכולים גם לתפוס תאוצה של ערוץ טלוויזיה, לצורך העניין. אז תפתחו ערוץ יוטיוב, ובכל הרשתות החברתיות האחרות גם כן, תפתחו. למשל, יש רשת חברתית שאני גם כן ממליץ לכולם לפתוח שם אתר, זה טאמבלר. טאמבלר זה גם כן אתר שהוא, יש לו הרבה מאוד משקל באינטרנט, יש לו הרבה מאוד מוניטין באינטרנט. כוח מבחינת קידום אורגני, אני יודע שעכשיו אני מדבר על מושגים שהם קצת אולי קשים, אבל אני אעשה גם סרטונים יותר קצרים באופן עצמאי ויכול להיות שאנחנו עוד נצלם עוד ראיונות שאנחנו נתעמק בנושאים אחרים.

קטיה: אוקיי.

ארתור: כמו קידום אורגני. אז קודם כל, לפתוח אתר. לפתוח פרופילים ברשתות החברתיות. פייסבוק, יוטיוב, טאמבלר, טוויטר.

קטיה: ועדיף פייסבוק לא לערבב עם פייסבוק אישי.

ארתור: תלוי. יש דף פייסבוק עסקי… כאילו…

קטיה: עדיף להפריד בין השניים.

ארתור: עדיף להפריד אלא אם כן, אנשים המיקוד שלהם בחיים זה שהם ממוקדים באיזשהו עסק מסוים…

{קטיה} ורק בו.

ארתור: אז בפרופיל האישי שלהם, הם גם. בואי נגיד אם את שואלת אותי אם עדיף לעשות כלום או לעשות בפרופיל האישי, אז כן לעשות באישי אבל אם את שואלת אותי אם לעשות באישי או בעסקי, אז אני ממליץ על עסקי. אפשר גם לעשות גם בפרופיל האישי וגם בעסקי אבל יש פרופיל עסקי שזאת המטרה שלו, הפרופיל האישי, יותר קל לאנשים בדרך כלל פשוט להתחיל משם כי הם כבר מכירים את זה והם לא רוצים ללמוד משהו חדש. אז הפרופיל העסקי הוא לא ממש שונה, זה לא הבדל מאוד מאוד גדול. יש הרבה מאוד מדריכים היום ביוטיוב איך לפתוח דף בפייסבוק, נכנסים ליוטיוב, מחפשים איך לפתוח דף בפייסבוק.

קטיה: הכול יש בסרטונים היום.

ארתור: בדיוק. איך לפתוח ערוץ יוטיוב. נכנסים ליוטיוב, גם כן, זאת המלצה לבעלי עסקים, תאמצו את ההרגל הזה לחפש נתונים, לחפש מידע ביוטיוב, לחפש מידע בגוגל כי היום הרבה מאוד אנשים הם עובדים על יצירת תוכן לערוץ היוטיוב שלהם והם כל הזמן חושבים, מה התוכן הכי טוב שיכול להיות? גם לבעלי עסקים שהם צריכים ללמוד על מה הדברים שהם יכולים לעשות כדי לשווק את העסק שלהם באינטרנט.

קטיה: ועל פי איזה קריטריונים בעל עסק מחליט אם הוא משקיע עכשיו רק בשיווק אורגני, או שהוא משקיע גם בשיווק ממומן? מה דרך הפעולה הנכונה כדי להגיע לשיווק מקסימלי?

ארתור: אוקיי, זה תלוי איך העסק רוצה לבנות את עצמו. קודם כל, אני טוען שכל שיווק גם אם זה שיווק ממומן, בסופו של דבר הוא שיווק אורגני. ולכן החשיבות שאני שם דגש על לפתוח אתר אינטרנט. כי גם כשאתם פותחים דף פייסבוק, גם כשאתם פותחים ערוץ יוטיוב או פרופיל בכל רשת חברתית אחרת, כל הפעילות שאתם עושים כדאי לכם להזכיר תמיד את האתר שלכם וכדאי לכם לשלוח את האנשים לאתר האינטרנט שלכם. אז השיווק הממומן הוא למעשה הרבה פעמים אנשים נגיד עושים דף נחיתה והם יוצרים דף נחיתה בפלטפורמה כמו נגיד רב-מסר או כל מיני פלטפורמות דומות והם מתייחסים לדף נחיתה כמשהו שהוא איזה מקום שצריך לשלוח אליו את האנשים, כזה, בואו נמצא מה הדרך הכי קלה לבנות את דף הנחיתה. אין בעיה להתייחס לזה כי שוב, עדיף לעשות משהו מלא לעשות כלום. זה מה שאני טוען. ברוב המקרים, כן? אבל העניין הוא שאתם מפספסים את הקידום האורגני של דף הנחיתה הזה. אם במקום, תשלחו את האנשים במקום לדף נחיתה שהוא דף חיצוני באיזה פלטפורמה חיצונית שבכלל הדף שלכם בסופו של דבר מקדם את הפלטפורמה של רב-מסר, או פלטפורמה דומה לרב-מסר עדיף שתשלחו את האנשים אליכם, לאתר שלכם. שני דברים – גם אתם ממתגים את עצמכם יותר טוב כי זה נראה יותר טוב שיש לכם אתר מסודר, שאנשים רואים שאתם משקיעים, שהם יכולים לבוא ולעיין בכל מיני דפים אחרים אצלכם באתר. דף נחיתה זה עוד דף רק, הוא נמצא בתוך האתר שלכם. זה כל הייחוד של דף נחיתה. אז… אז כשאתם עושים קידום ממומן ואתם שולחים את האנשים אליכם לדף נחיתה שנמצא אצלכם באתר, זה גם כן פעילות שהיא מקדמת לכם את האתר. איך היא מקדמת לכם את האתר? פשוט מאוד, כשאנשים מבקרים אצלכם באתר, כל גלילה בתוך האתר שלכם, כל לחיצה על כפתור עכבר בתוך האתר, גוגל לוקח את הפעולות האלה בחשבון. הוא מתחיל לחשב עד כמה האתר שלכם הוא…

קטיה: פעיל.

ארתור: הוא… נוח לשימוש, כמה האתר שלכם שימושי לאנשים בתחום המסוים הזה. אז גם אם אתם כרגע לא מופיעים בגוגל בתוצאות האורגניות כשמחפשים מידע, נגיד, בתחום שלי, נגיד, מחפשים שיווק באינטרנט – אז גם אם האתר שלי היום לא נמצא בעמוד ראשון בגוגל, אבל נגיד אם עכשיו אנחנו מדברים בראיון הזה ואני אומר לאנשים “תיכנסו לאתר שלי, “shivuknet.co.il “או פשוט תחפשו בגוגל שיווקנט”. הפעולות האלה הן פעולות של קידום אורגני. נכון? הראיון הזה הוא למעשה, נקרא לזה קידום ממומן. שאני משלם כדי להתראיין אצלכם כרגע, אבל הפעולה הזאת, אני משתמש בראיון הזה כדי לעשות קידום אורגני לאתר שלי על ידי זה שלמשל עכשיו הזכרתי את הכתובת של האתר או שאמרתי לאנשים: כדאי לכם ללכת לגוגל ולחפש שיווקנט כרגע בגוגל. זו בעצם עוד פעילות שהיא עושה קידום אורגני לאתר שלי. אז תמיד לדעתי ולפי שיטתי כל פעולה שאתם עושים מבחינת קידום, בין אם זה לשלם לחברה שעושה לכם קידום אורגני או בין אם לשלם לחברה או לעשות את הקידום הממומן בעצמכם, תמיד תחשבו על איך זה בסופו של דבר יקדם אתכם בגוגל, בקידום אורגני בגוגל. כי גוגל זה המקום שאנשים בצורה יזומה באים לבוא ולחפש תוכן כשהם צריכים את זה ממש. בין אם זה שירות שהוא שירות חירום שבן אדם רוצה עכשיו יש לו איזשהי נזילה של מים בבית או…

קטיה: מחפש אינסטלטור למשל או איש מקצוע אחר.

ארתור: לבין אם זה מוצר, אנשים בדרך כלל, אם הם יוזמים ויש להם איזשהו צורך שהם עדיין לא דיברו ליד הטלפון שלהם על מה הם צריכים…

קטיה: וגוגל כבר שמע והקפיץ להם את זה…

ארתור: בדיוק, או פייסבוק הקפיץ להם את זה. הפעולה הראשונה בדרך כלל שהאנשים האלה יעשו זה יכנסו לגוגל ויחפשו את זה.

קטיה: נכון.

ארתור: גם יכנסו ליוטיוב ויחפשו את מילות החיפוש ואתם רוצים להיות…

קטיה: בראש הדף. כמובן. כן. יש עוד דברים שתרצה לפרט קצת על השירותים של שיווקנט? דברים שחשוב לך שבאמת ידעו על השירותים שאתה מספק?

ארתור: כן. אז הדבר השני אחרי שיש כבר לאנשים איזשהו אתר שהם פתחו, בין אם הם פתחו את זה באופן עצמאי בפלטפורמות החינמיות שנתתי או בין אם הם בחרו לפתוח אתר בחברה כמו החברה שלנו, כן? שיווקנט, החברה שלי. הדבר השני שאני ממליץ זה בעצם ליצור סרטון שיווקי, סרטון שיווקי לעסק שלהם שבאמצעות הסרטון השיווקי הם יכולים לסגור שיחה, הם יכולים להעלות את הסרטון הזה לדף הפייסבוק שלהם, יכולים להצמיד את זה את הסרטון הזה כפוסט הראשון בדף הפייסבוק שלהם. הם יכולים לשים אותו למעלה בדף הראשי של האתר שלהם, לשים את הסרטון השיווקי שלהם. הם יכולים לשים את הסרטון השיווקי שלהם בערוץ היוטיוב שלהם. זה הדבר השני שאני ממליץ לכל בעלי העסקים לעשות את זה. ואתה נותן להם את המעטפת בעצם של כל השירותים האלה. כל הדברים שאני כרגע מדבר עליהם זה כן משהו שאני יכול לתת היום לעסקים, אני לא יכול לעשות את זה אולי בצורה המונית אבל כן אני מעניק שירות בוטיק נכון להיום שאני מלווה את העסקים שאני בוחר ללוות ושבוחרים לעבוד איתי, מבחינתי זה תמיד הדדי. בטוח יש לך סיפורי הצלחה מעוררי השראה על עסקים שהגיעו אליך והרמת אותם. כן, כמובן. יש עסקים שהם… הסיפור שחוזר על עצמו אצל בעלי עסקים אצלי או עצמאים, אנשים שבוחרים להיות עצמאים בתחילת דרכם שהם היו שכירים והתחילו לשנות עכשיו את הכיוון, סיפור ההצלחה שחוזר על עצמו זה בעצם שהם לא ידעו איך להתחיל, והם עשו סרטון שיווקי, הדבר הראשון שהם עשו זה לא היה פתיחת אתר, בסדר? אז הם החליטו לבוא אליי וקודם כל ליצור אצלי סרטון שיווקי. ואז הם קידמו את הסרטון הזה בקבוצות בפייסבוק שזאת אפשרות לשווק את עצמם בחינם, בעצם לשתף את הסרטון בקבוצות בפייסבוק. יש המון קבוצות עסקים שבעלי עסקים יכולים להירשם, יכולים פשוט לחפש בפייסבוק קבוצות של פייסבוק בעלי העסקים יכולים להירשם לקבוצות האלה.

קטיה: ולפרסם שם בעצם את השירותים שלהם בקבוצה שהיא בנושא הספציפי.

ארתור: בדיוק. יש ממש קבוצות שהן ייעודיות לפרסום של עסקים, אז כדאי להירשם, אני גם באופן אישי, אני לא מתבייש, אני משתמש בקבוצות האלה. אני חושב שזאת אופציה מאוד מאוד טובה. וגם האופציה הזאת היא תורמת לקידום האורגני של האתר שלכם, של הסרטון שלכם בגוגל, של הסרטון שלכם ביוטיוב. בפייסבוק גם. אז כדאי להשתמש בה. עכשיו, לשירותים שלי, שירותים שאני מעניק או סיפורי הצלחה – השירותים העיקריים שאני מעניק זה קודם כל, הפקת סרטונים לעסקים, זה מה שאני עושה בשבע השנים האחרונות. בניית אתרים, קידום אורגני ביוטיוב, קידום אורגני בגוגל. אלה השירותים העיקריים שאני מתמקד בהם. אני נותן גם שיעורים פרטיים של שיווק באינטרנט.

קטיה: וואו.

ארתור: כן. אני נותן ייעוץ של שיווק באינטרנט, עסקים שרוצים להתחיל, יש כל מיני עסקים, לא רק אנשים שכרגע יש להם תקציב מאוד מאוד נמוך ורוצים לעשות את הצעדים הראשונים. יש גם בעלי עסקים שבגלל קורונה למשל, שעכשיו סגרו את העסק הפיזי שלהם והם היו כרישים באיזשהו עסק פיזי והם יודעים עסקים אבל עולם האינטרנט זה משהו חדש בשבילם אז הם יכולים לבוא ולהתייעץ איתי וללמוד איך לעשות את הצעדים הנכונים בצורה הנכונה באינטרנט. את הצעדים הראשונים, איך לבנות את היסוד של השיווק באינטרנט של העסק שלהם הם יכולים לבוא אליי והם יכולים להתייעץ איתי. זה גם כן חלק מהשירותים שאני מעניק. ומה הייתה השאלה השנייה?

קטיה: זאת הייתה שאלה. וגם יש את הפלטפורמה החדשה שכבר ציינת קודם, שהיא בעצם גם עוזרת לעסקים שאין להם הרבה כסף עכשיו להשקיע בשיווק, אז אתה מציע פלטפורמה חדשה, ערוץ יוטיוב שלך בעצם שבו ירוצו כל מיני עסקים.

ארתור: נכון. עכשיו אני עוד לפני זה רוצה להזכיר גם, אני אומר לבעלי עסקים, היום יש לכם גם טלפון שלכם שאתם יכולים בעזרתו לצלם את עצמכם, לדבר למצלמה, להקליט סרטונים. תעשו את זה בצורה אותנטית, גם אם אתם מגמגמים, גם אם זה לא מצליח לכם, אתם רואים, אני למשל לא מקצועי – אני מנסה עכשיו באופן טבעי לדבר בצורה אותנטית. ואני מניח שאנשים יבינו שגם אם אני קצת מגמגם וגם אם אני שוכח דברים וגם אם אני לא הכי מדויק כרגע וגם אם רואים שאני קצת מתרגש, זה נורמלי כי אנחנו אנשים שעושים עסקים עם אנשים וזה לדעתי כרגע הכיוון אז גם אם יש לכם אפשרות לצלם את עצמכם בטלפון, תתחילו לעשות את זה. יש היום גם כלים ליצור סרטוני אנימציה, אפשר ליצור כל מיני סרטונים בטלפון גם. אז תעשו, עדיף שתעשו משהו במקום שלא תעשו כלום. והשאלה שכרגע שאלת הייתה? אם אפשר לחזור עליה.

קטיה: לגבי הפלטפורמה החדשה שאתה בעצם מקדם שתעזור גם לעסקים שאין להם בעצם את הכסף להשקיע כי שיווק עולה לא מעט כסף.

ארתור: אז נכון להיום, פתוחה האופציה לבעלי עסקים שרוצים לקדם את הסרטונים שלהם. הם יכולים קודם כל להעלות את הסרטון שלהם לערוץ שלי, כל מי שאני עושה לו סרטונים, אני גם מעלה את הסרטונים שלהם אצלי בערוץ של שיווקנט. אבל כרגע, אני שוקל ואני כנראה רוב הסיכויים שאני הולך לפתוח עכשיו ערוץ שנקרא “ערוץ הקסם לעסקים”. זה בעצם הולך להיות ערוץ יוטיוב שאני אקדם אותו אורגנית, ואני אדאג שהסרטונים שאנשים בעצם… הסרטונים שעולים לערוץ הזה שאנשים גם ימצאו את הסרטונים האלה, כי הרבה פעמים היום אנשים פותחים את ערוץ היוטיוב שלהם והם מתלהבים, אומרים: הנה, אני עכשיו אהיה יוטיובר או שאני אשווק את העסק שלי ביוטיוב. והם מעלים את הסרטונים אבל לצערם הרב, אף אחד לא מוצא את הסרטונים. כי הם גם לא יודעים את היסודות של קידום אורגני, הם לא יודעים למשל איך לבדוק מה המילים שאנשים מחפשים, הם לא יודעים איך לדאוג שהסרטון שלהם, מה הפעולות שהם יכולים לעשות כדי שהסרטון שלהם יופיע במקומות הראשונים ביוטיוב, אז אני קודם כל, גם רוצה עכשיו לתת את ההכוונה הזאת.

קטיה: כן, זה טיפים מאוד חשובים.

ארתור: כן, אז אני רוצה להגיד לכם כשאתם מעלים סרטון ליוטיוב, קודם כל חשוב שתעשו שיעורי בית. אתם יכולים לבדוק מה אנשים מחפשים בגוגל עצמו, אתם יכולים להכניס את השאילתה שקשורה לנושא שאתם מדברים עליו, תחפשו את זה בגוגל ותראו מה החיפושים שגוגל מציעה, תראו מה הכותרות. בתוצאות החיפוש, תראו מה המילים שמופיעות בתוצאות החיפוש בגוגל. תראו גם מה המילים שגוגל בתוצאות החיפוש שלו, מה המילים שגוגל מדגיש בתוצאות החיפוש שלו. גוגל בעצם רומז לכם מה המילים שהוא רוצה שעבורן תייצרו את התוכן. מה המילים שהן קשורות גם לנושא המסוים שאתם מחפשים. עד כדי כך שיש גם רשימה, למטה בתוצאות בדרך כלל יש גם רשימה של מיני ביטויי חיפוש שגוגל מציע לאנשים הוא אומר: אולי הביטויים האלה, גם כן אנשים שחיפשו את מה שאתם חיפשתם, אנשים גם מחפשים את הביטויים האלה. אז תשתמשו במידע הזה, ותכללו את הביטוי הזה, תמצאו את הביטוי הכי רלוונטי, ביטוי או אפילו שניים, בשפה מקצועית קוראים לזה “מילת חיפוש”, למרות שזה לא מילה אחת, הרבה פעמים זה כמה מילים. אז תמצאו את הכמה מילים האלה שיש פוטנציאל הכי גדול שאנשים יחפשו את המילים האלה בגוגל או ביוטיוב ותכללו קודם כל את המילים האלה. גם בכותרת, גם בתיאור של הסרטון, גם כשאתם מקליטים את הסרטון, תאמרו את המילים האלה. תגידו נגיד משהו כמו “קידום אורגני בגוגל, “שיווק באינטרנט” כשאני עושה את זה, אני בעצם עוזר לגוגל גם כן להבין שהסרטון שלי מדבר על הנושא המסוים הזה אז זה הדברים הבסיסיים שאנשים יכולים לעשות כשהם מעלים את התכנים שלהם ליוטיוב. עכשיו, גם זה הרבה פעמים לא עוזר כי אם יש לנו 15 אנשים שטירגטו את אותה מילת החיפוש שגם הם כללו את המילה הזאת בכותרת, בתגיות, בתוך התוכן, בתיאור של הסרטון, לא בטוח שעדיין כשאנשים מחפשים את המילה הזאת הם ימצאו את הסרטון שלהם בין התוצאות הראשונות.

קטיה: נכון, אז איך באמת מקדמים את זה כדי שזה יהיה בראש הדף?

ארתור: אז זה כבר נושא שהוא יותר עמוק שזה משהו שאני מתמחה בו וכרגע, במסגרת של הראיון הזה… אני כנראה אצטרך לעשות קורס על זה ואני לא יודע כמה כסף אני אצטרך לגבות על זה.

קטיה: מי שירצה יוכל לפנות אליך וכמובן תעזור לו.

ארתור: הם יכולים להיעזר בשירותים שלי אבל אני כן, המטרה של הערוץ הזה, של “ערוץ הקסם לעסקים” הזה שאני רוצה לפתוח אותו זה בעצם שאנשים שייצרו את הסרטון הזה והם רוצים לוודא חשיפה, הם רוצים לוודא שבאמת אנשים יראו את הסרטון שלהם, הם יכולים לפנות אליי בתשלום חד פעמי אני אעלה את הסרטון שלהם אצלי בערוץ הזה, ב”ערוץ הקסם לעסקים”, ואני אעשה קידום אורגני לסרטון הזה. ואני, עוד פעם, אני רוצה לעשות את זה כשירות היום לעסקים, לעזור היום לעסקים כי הרבה עסקים ועצמאים צריכים עזרה היום. בעלי עסקים קטנים צריכים עזרה היום. וכמו שאתם עושים עם הראיונות האלה במחיר שהוא באמת של כמה מאות שקלים שאנשים יכולים לבוא ולהתראיין אצלכם ולייצר חצי שעה של תוכן שזה אדיר באולפן מקצועי, כמו שהם יכולים היום לבוא ואני ממליץ להם לבוא ולהקליט אצלכם היום ראיון, הם יכולים להגיע אליי, והם יכולים למשל לקחת את הראיון הזה שאני אקדם אותו או לקחת את החלקים של הראיון הזה שאני אקדם אותם גם במחיר חד פעמי אצלי בערוץ היוטיוב ואני פותח את האפשרות הזאת לפחות בחודשים הקרובים ב”ערוץ הקסם לעסקים” שאנשים יכולים להגיע, יש להם איזשהו סרטון קיים שהם רוצים שאנשים שיחפשו ביוטיוב או בגוגל ימצאו אותו, יכולים להגיע אליי ואני אדאג שזה יקרה.

קטיה: ואם אני לא טועה, לא קיים דבר כזה היום בשוק ואין דבר כזה תשלום חד פעמי כמו שאתה גובה.

ארתור: נכון, קידום אורגני בדרך כלל זה אנשים… היום, קידום אורגני, אנשים מכירים אותו כתהליך ארוך שלוקח שלושה עד שישה חודשים להגיע לתוצאות וזה נכון ברוב המקרים. נכון, קידום אתר, אם עושים אותו נכון, זה תהליך שלוקח זמן לעשות אותו. ביוטיוב, אני יודע לעשות את זה יותר מהר, אני גם יודע לעשות את זה יותר מהר בגוגל לצורך העניין, אבל אני רוצה להתמקד ביוטיוב. אני בעצם יכול בטווח של בין כמה ימים לעד חודש, לקדם כמעט לכל מילת חיפוש את הסרטון למקומות הראשונים ביוטיוב, ואם אנשים רוצים להיווכח בכך, הם יכולים פשוט ללכת ולחפש “קידום סרטונים ביוטיוב” ולמצוא את הסרטונים שלי, יש לי שם שני סרטונים בערוץ היוטיוב של שיווקנט. אתם תראו שם את השם שלי, ארתור קלנדרוב, אתם תראו את הסרטונים, סרטון אחד זה עם דמות תלת-מימדית שמדברת למצלמה ועוד סרטון אחד זה כתוב שם 60% OFF… אז ככה אתם יכולים לזהות וגם אם אתם כרגע לא רוצים לבוא ולרכוש את השירות הזה של קידום אורגני של הסרטון שלכם ב”ערוץ הקסם לעסקים”, תירשמו לערוץ הזה, ותעקבו אחרי סרטונים חדשים שאני אעלה לעסקים, ותבדקו כשאתם רואים את הסרטון החדש שאני מעלה לעסקים, אני אכלול את ביטוי החיפוש בתוך הכותרת, הדבר הראשון שאני אכלול בכותרת זה יהיה ביטוי החיפוש, לדוגמה “קידום סרטונים ביוטיוב” זה ביטוי חיפוש, אז למשל אצלי בסרטון שלי, כתוב “קידום סרטונים ביוטיוב” זה שלושת המילים הראשונות שמופיעות בכותרת של הסרטון שלי. אז ככה גם ב”ערוץ הקסם לעסקים” כשאני אעלה את הסרטונים של בעלי עסקים שירצו שאני אקדם להם את הסרטונים, אז הם יראו שהדבר הראשון שיופיע בכותרת של הסרטון זה בעצם הביטוי חיפוש ואז בערוץ היוטיוב שלהם, הם יוכלו להיכנס לערוץ היוטיוב… סליחה, ביוטיוב שלהם, הם יוכלו להיכנס ליוטיוב, לחפש את ביטוי החיפוש ולראות אם אכן הסרטון שהופיע להם בהתראות שכרגע עלה ל”ערוץ הקסם לעסקים” אם הוא באמת מופיע בתוצאות הראשונות ביוטיוב או לא. אם הם יראו שאכן הסרטונים החדשים שעולים לערוץ מופיעים בתוצאות הראשונות ביוטיוב אז הם מוזמנים לבוא ולהזמין את השירות הזה גם אצלי אבל שוב, אני כנראה לא אמשיך עם השירות הזה לאורך יותר מדי זמן.

קטיה: אז לנצל עכשיו את הפלטפורמה הזאת שאתה נותן וזאת באמת פלטפורמה מדהימה כי בעיקר עכשיו, אחרי הקורונה המון עסקים נקלעו לקשיים וזה מדהים לעשות דבר כזה ולבוא לעזור להם גם זה טוב שהם יצפו בסרטונים של עסקים אחרים, ירימו את הסרטונים שלהם.

ארתור: בדיוק. זה בעצם הרעיון מאחורי הערוץ הזה. גם על ידי זה שבעלי העסקים נרשמים לערוץ הזה, הם גם מקדמים אותו, הם גם הופכים אותו לאוטוריטה. והשאיפה שלי היא להפוך את הערוץ הזה, אני רוצה שהוא יתפוס תאוצה כזאת, שהוא יהיה ערוץ העסקים בישראל. אני קורא לזה “ערוץ הקסם לעסקים”. אבל אני רוצה שזאת תהיה בעצם הפלטפורמה כמו YAD2 לצורך העניין, כשאנשים רוצים לפרסם את הדירה שלהם או את הרכב שלהם למכירה, אז הם יודעים שזה יד 2. אז ככה כשבעלי עסקים רוצים לעשות את הצעד הראשון שלהם כדי לקדם את העסק שלהם, אז אולי הצעד הראשון שלהם יהיה להגיע אליכם ולהקליט אצלכם באולפן ראיון והצעד השני שלהם יהיה לבוא ולהעלות את הסרטון הזה ל”ערוץ הקסם לעסקים” שאני אקדם אותו קידום אורגני לביטוי החיפוש הרלוונטי להם.

קטיה: נשמע כמו שיתוף פעולה מדהים. ארתור, תודה רבה לך. הייתה שיחה מרתקת, למדנו המון על שיווק. ותודה גם לכם שצפיתם בעוד פרק של זמן עסקים ואנחנו נתראה בפרקים נוספים. להתראות.

ארתור: תודה רבה, להתראות.

שאלות ותשובות

כמה שיותר יותר טוב! אבל גם אם יש לכם רק סרטון אחד אתם יכולים להשתמש בו למשלוח בווטסאפ, להעלאה ליוטיוב, לקמפיין ממומן ביוטיוב ולקמפיין ממומן בפייסבוק, להטמעה באתר ועוד הרבה שימושים שיעזרו לכם לייעל את שיווק העסק שלכם פלאים. ההמלצה שלנו היא לעשות שימוש בסרטון בכל דף באתר האינטרנט שלכם, ואם לא בכל דף אז בכמה שיותר דפים. תשאלו אותנו על חבילות וידאו לקידום אורגני, אנו יודעים לתת פתרונות הפקת סרטונים לכל צורך ולכל כיס.
כמובן שהנראות של העסק שלכם תהיה טובה יותר אם סרטונים שהופקו בהפקה מקצועית, אך אין זה צריך לעצור אתכם מיצירת תוכן וידאו באופן עצמאי, אך חשוב שהתוכן יהיה בעל ערך לצופים שלכם שיהיו מוכנים להתפשר על איכות הסרטון בגלל הערך שהם מקבלים.
אם אתם לא רוצים להיחשף למצלמה ולא יודעים ליצור סרטוני אנימציה או לערוך סרטונים בכל דרך אחרת באופן עצמאי, דברו איתנו ואנו ניתן לכם הצעה שתתאים לצורך ולתקציב שלכם.
אם ההפקה שלכם מורכבת מצריכה שימוש בצוות של אנשים שאין לכם ותצטרכו לשלם לכל המשתתפים בהפקה ואם יש צורך בהשכרת ציוד יקר למימוש הפקת הוידאו שלכם ואין לכם תקציב אז כמובן שהפקת סרטון אנימציה עדיפה במקרה זה. ואם אתם מעוניינים ליצור סדרה של סרטונים ותקציבכם נמוך, כאן לרוב יהיה זול יותר לצלם כמה סרטונים ביום צילום אחד למרות שבשיווקנט יש לנו אפשרות גם להפיק סרטוני אנימציה במחירים זולים יותר מהמחירים המופיעים במחירון סרטוני אנימציה באתר שלנו. אנו יודעים להפיק את הסרטון הכי טוב לכל תקציב.
שתפו פוסט זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מחירי חבילות קידום אתרים

נגן וידאו אודות קידום אתרים אורגני בגוגל - חבילות קידום אתרים אורגני בגוגל של ארתור קלנדרוב מומחה קידום אתרים עם 20 שנות נסיון SEO 2024

קורס שיווק דיגיטלי פרונטלי

נגן וידאו אודות קורס שיווק דיגיטלי פרונטלי של ארתור קלנדרוב - מומחה שיווק באינטרנט עם נסיון של 20 שנה.

לקוחות שיווקנט מספרים

Yaron ShwartzYaron Shwartz
13:18 03 Aug 23
עבודה מדהימה , תוצאה מצויינת , סרטון אנימציה ברמה גבוה. ממליץ בחום.תודה רבה ארתור
NetaNeta
15:39 23 Jul 23
עשינו סרטון אנימציה אצל ארתור אין ספק שהבחור מקצועי מאוד . מומלץ בחום.
Tani AharoniTani Aharoni
07:56 23 Mar 23
מדובר בהבנת הצורך ויישום באופן מקיף וחכם.
לירון מנצורלירון מנצור
18:06 18 Mar 23
חייבת לכתוב ביקורת חיובית ביותר על שיווק נט, ועל ארתור היקר באופן אישי , ראשית רמה סופר מקצועית , עמידת בלתי רגילה בזמנים, תוך הקפדה על איכות, כמות, שביעות רצון הלקוח, ארתור בעל סבר פנים נעימות, שלא מתפשר על מקצועיות ויחס ללקוח !המצגת שלי כמו גם הסרטון היו מושלמים!!מומלץ ביותר! אני בהחלט אעבוד עם שיווק נט בעתיד !!!
yaron lionyaron lion
10:16 12 Mar 23
ארתור הפיק עבורנו סרטון אנימציה. תודה רבה
claudia Nimtsovitchclaudia Nimtsovitch
18:19 13 Feb 23
מהדקות הראשונות של עבודה עם ארתור הבנתי שיש לי עסק עם מישהו מתחשב,מיקצועי,,עם תהליך עבודה מאוד מסודר,שמתחיל בהבנת הנושה וצרכים של הלקוח. הסרטון שלי יצא ממש יפה!אני ממליצה בחום.
ציון חזניציון חזני
12:42 06 Nov 22
ממליצה בחום!!! בלי לחשוב פעמיים!ארתור מקצועי מאוד, זמין לשאלות, לתיקונים ופתוח להצעות! תיקתק לנו את הסרטון והכין לנו תוצר מושלם!
js_loader
מאמרים נוספים

קידום אתרים SEO

תובנות מרכזיות על קידום אתרים SEO נושא תובנה מרכזית חשיבות קידום אורגני SEO הוא כלי אפקטיבי וחיוני לכל עסק שרוצה להגדיל תנועה, לידים ומכירות מהאתר On-Site מול Off-Site יש לבצע

עדכון ליבה של גוגל – עדכון מרץ 2024 באלגוריתם של גוגל

בחודש מרץ 2024, חברת הענק גוגל הכריזה על עדכון ליבה משמעותי ביותר לאלגוריתם החיפוש שלה. עדכון אלגוריתם זה, המכונה “עדכון מרץ 2024“, צפוי לחולל מהפכה של ממש בעולם קידום האתרים ולהשפיע באופן ניכר על דירוג האתרים בתוצאות החיפוש.

שירותי קידום אתרים

הבנת חשיבותם של שירותי קידום אתרים בנוף הדיגיטלי של היום, שירותי קידום אתרים הפכו לכלי חיוני עבור עסקים השואפים לבסס נוכחות אינטרנטית חזקה. בין אם אתה מפעיל עסק מקומי קטן

בניית אתר תדמית מחיר

מחיר בניית אתר אינטרנט – מחירון ממוצע(כמה עולה לבנות אתר אינטרנט) לפי נתוני השוק העדכניים לשנת 2024, מחיר ממוצע לבניית אתר תדמית נע בין הטווחים הבאים: סוג אתר מחיר משוער אתר

מה זה YMYL ולמה זה חשוב לקידום אתרים?

YMYL או בשמו המלא “Your Money or Your Life” הוא אחד המושגים החשובים ביותר בתחום קידום האתרים. הבנה מעמיקה של מושג זה חיונית לכל מי שרוצה לקדם את האתר שלו בצורה

קידום אתרים הצעות מחיר

מבוא קידום אתרים הוא תהליך חשוב עבור כל עסק שרוצה להגדיל את החשיפה והנראות שלו באינטרנט. אך כמה באמת עולה קידום אתר? מה הם הגורמים המשפיעים על המחיר? ואיך בוחרים את החברה המתאימה ביותר? במדריך המקיף הזה נענה על כל השאלות האלו ועוד, תוך שימת דגש על הצעות המחיר והתמחור

קידום אתרים מחיר

קידום אתרים מחיר זה מה שחיפשת, מתחת לפסקה זו ראה טבלת טווחי מחירים. קידום אתרים הוא תהליך חשוב עבור כל עסק שרוצה להגדיל את הנראות שלו באינטרנט. אחת השאלות הראשונות שעולות היא – כמה עולה

יצירת קשר