שיווק אתרים – איך לבדוק ולשפר מהירות אתר וורדפרס – SEO טכני

שיווק אתרים - שיפור מהירות אתר

תוכן עניינים

שיווק אתרים מתפרש אצל רוב האנשים כפעולות שצריך לבצע כדי לגרום לאנשים לבקר באתר. במאמר זה נתייחס לחווית המשתמש של הגולשים באתרכם ונסביר איך חוויית משתמש טובה באתרכם גם תעזור לכם לקדם אותו במנועי החיפוש.

האצת מהירות האתר כדי שטעינת האתר תהיה מהירה יותר וחווית המשתמש טובה יותר

המטרה של האצת מהירות האתר הינה שיפור חוויית המשתמש באתר וכתוצאה מזה גם דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. האצת אתר היא אולי החלק החשוב ביותר של SEO טכני!

איזה מבאס זה לחכות שמשהו ייטען, אה?
אתם יושבים מול המסך ופשוט מחכים…. טוב יאללה, זה לא תחנת אוטובוס! לא עולה – קדימה למתחרה…

טעינה איטית של אתר אינטרנט היא אחד האויבים הגדולים ביותר שלכם. גולשים יכולים להתמודד עם עיצוב מכוער אם התוכן איכותי ומספק להם ערך, אך לחכות? אין מצב… עליכם לעשות הכל כדי שהאתר שלכם יהיה מהיר כדי למנוע נטישות!

ישנם כמה דברים שאתם יכולים לעשות כדי לשפר את מהירות אתרכם:

בדיקת מהירות אתר: כדי לדעת האם הפעולות שתבצעו יעזרו לכם להאיץ את האתר או לא עליכם למדוד את מהירות אתרכם לפני ואחרי פעולות האצת האתר. אנו ממליצים לבצע את בדיקות מהירות האתר בכלי בדיקת מהירות אתר של גוגל.

הקטנת משקל תמונות: הקפידו לדחוס את התמונות לפני שאתם מעלים אותן לאתרכם, אתם יכולים לעשות את זה לפני שאתם מעלים את התמונות לאתרכם כאן. אתם יכולים גם להקטין את גודל התמונות בקלות בעזרת תוסף וורדפרס שיקטין את גודל התמונות באתרכם אוטומטית.

הסרת תוספים מיותרים: תוספים מוסיפים פונקציונליות לאתרכם אך גם תופסים שטח ומעמיסים על השרת. בדקו את התוספים וכבו את כל התוספים שאינם בשימוש ועדיף שתסירו אותם מאתר הוורדפרס שלכם.

טעינה עצלה: פחות טעינות תמונות שוות לזמני טעינה מהירים יותר. בטעינה עצלה, רק התמונות בתצוגת המסך של הגולש נטענות, והאחרות נטענות רק אם וכאשר הגולש גולל לנקודה זו בדף. ישנם כמה וכמה תוספים שיכולים לעשות את זה. מצאו את המתאים ביותר לכם והתקינו אותו באתר שלכם ותראו איך מהירות האתר משתפרת פלאים. תוסף שגם מטפל בקיבוץ תמונות וגם בטעינה עצלה.

ישנם מספר גורמים נוספים שיכולים להשפיע על מהירות הטעינה של אתר אינטרנט:

גודל דף אינטרנט: ככל שגודל דף האינטרנט גדול יותר (נמדד בבייטים), כך ייקח זמן רב יותר לטעון. זה כולל את הגודל של HTML, CSS, JavaScript ותמונות בדף.

מספר בקשות HTTP: בכל פעם שדפדפן מבקש קובץ (כגון תמונה או קובץ CSS) משרת, זה נחשב לבקשת HTTP. ככל שדף אינטרנט יבצע יותר בקשות HTTP, כך ייקח יותר זמן להיטען.

זמן תגובה של השרת: הזמן שלוקח לשרת להגיב לבקשת HTTP יכול גם להשפיע על מהירות טעינת האתר. אם השרת איטי להגיב, ייקח יותר זמן לטעינת דף האינטרנט.

מהירות רשת: מהירות החיבור לאינטרנט יכולה גם להשפיע על מהירות טעינת האתר. אם החיבור איטי, ייקח יותר זמן לטעינת דף האינטרנט.

אירוח אתרים: סוג האירוח שבו משתמש אתר יכול להשפיע גם על מהירות הטעינה שלו. אירוח משותף, למשל, יכול להיות איטי יותר מפתרון אירוח ייעודי.

שימוש ב-CDN: רשת להעברת תוכן (CDN) יכולה לשפר את מהירות טעינת האתר על ידי הגשת קבצים סטטיים (כגון תמונות וקבצי CSS) משרת הקרוב יותר למיקום המשתמש.

אופטימיזציה לאתר: ישנן טכניקות שונות שניתן להשתמש בהן כדי לבצע אופטימיזציה של אתר אינטרנט למהירות, כגון אופטימיזציה של תמונות, הקטנת CSS ו-JavaScript והפעלת מטמון דפדפן.

להלן גורמים נוספים שיכולים להשפיע על מהירות הטעינה של אתר אינטרנט:

שימוש בפלטפורמה מיושנת או לא נתמכת: שימוש בתוכנות או תוספים לא מעודכנות עלול להאט את האתר.

אתר מקודד גרוע: אם אתר מקודד בצורה גרועה, הטעינה עשויה להימשך זמן רב יותר.

מספר גדול של מודעות ובאנרים בתוך האתר: אתרי אינטרנט עם מספר רב של מודעות עלול להטען הרבה יותר לאט עקב בקשות HTTP נוספות שנעשו לטעינת המודעות משרתים חיצוניים.

שימוש ביותר מדי קובצי גופן: אתרי אינטרנט המשתמשים במספר רב של קובצי גופן עשוי להימשך זמן רב יותר לטעון.

שימוש ביותר מדי תוספים באתר וורדפרס: אתרי אינטרנט המשתמשים במספר רב של תוספים עלול להימשך זמן רב יותר לטעון עקב בקשות HTTP נוספות שנעשו לטעינת התוספים.

תנועה לאתר: אתרים עם כמות תנועה גדולה עלולים לחוות זמני טעינה איטיים יותר עקב עומס על השרת.

אתר ישן שהטכנולוגיה שלו לא רועננה: לאתרים ישנים יותר זמני טעינה איטיים יותר עקב טכנולוגיה מיושנת וחוסר אופטימיזציה.

על ידי התייחסות לגורמים אלו ויישום טכניקות אופטימיזציה, ניתן לשפר את מהירות הטעינה של אתר אינטרנט.

אם יש לכם שאלות, כתבו אותן בתגובות ואשתדל לענות לכל השאלות בהקדם האפשרי.

שיווקנט – חברה לשיווק אתרים שמקדמת אתרים קידום אורגני באמצעות סרטונים, גישה חדשה לחלוטין לתוצאות מהירות ואיכותיות יותר.

שמי ארתור קלנדרוב וב-19 השנים האחרנונות אני עוסק בשיווק באינטרנט. אני מציע לכם גישה חדשה של קידום אורגני של אתרכם בגוגל המתבססת על יצירת סרטונים וקידום תוכן וידאו.

בשמונה השנים האחרונות פיתחתי מיומנות של יצירת תוכן וידאו איכותי ויצרתי מאות סרטונים לעסקים בישראל ופיתחתי שיטת קידום אורגני בגוגל באמצעות סרטונים, אני יודע איך לדרג סרטונים בתוצאות הראשונות ביוטיוב באופן מיידי ואני גם יודע לקדם סרטוני יוטיוב לעמוד ראשון בגוגל תוך עד חודש ימים בלבד.

יוטיוב שייכת לגוגל והגיוני שגוגל ירצה לדרג סרטוני יוטיוב בעמוד ראשון בגוגל כי ככה הוא יכול להרוויח עוד כסף מפרסומות ביוטיוב, אני יודע איך להאיץ את דירוג הסרטונים בתוצאות הראשונות והישארותם בתוצאות הראשונות תלויה באיכותם, כנ”ל לגבי התוכן באתרכם.

אני ממליץ לכם להשקיע בתוכן איכותי, בשיווקנט גם ניצור עבורכם תוכן איכותי וגם נדרג אותו גבוה בתוצאות חיפוש ובזכות איכות התוכן הוא גם ישאר בתוצאות הראשונות.

אנחנו גם מציעים חבילות SEO המבוססות על יצירת הרבה סרטונים וקידום שלהם ביוטיוב ובגוגל.

לחצו כאן לתאום שיחת ייעוץ ללא עלות, ואחזור אליכם >>

שאלות ותשובות

כמה שיותר יותר טוב! אבל גם אם יש לכם רק סרטון אחד אתם יכולים להשתמש בו למשלוח בווטסאפ, להעלאה ליוטיוב, לקמפיין ממומן ביוטיוב ולקמפיין ממומן בפייסבוק, להטמעה באתר ועוד הרבה שימושים שיעזרו לכם לייעל את שיווק העסק שלכם פלאים. ההמלצה שלנו היא לעשות שימוש בסרטון בכל דף באתר האינטרנט שלכם, ואם לא בכל דף אז בכמה שיותר דפים. תשאלו אותנו על חבילות וידאו לקידום אורגני, אנו יודעים לתת פתרונות הפקת סרטונים לכל צורך ולכל כיס.

כמובן שהנראות של העסק שלכם תהיה טובה יותר אם סרטונים שהופקו בהפקה מקצועית, אך אין זה צריך לעצור אתכם מיצירת תוכן וידאו באופן עצמאי, אך חשוב שהתוכן יהיה בעל ערך לצופים שלכם שיהיו מוכנים להתפשר על איכות הסרטון בגלל הערך שהם מקבלים.

אם אתם לא רוצים להיחשף למצלמה ולא יודעים ליצור סרטוני אנימציה או לערוך סרטונים בכל דרך אחרת באופן עצמאי, דברו איתנו ואנו ניתן לכם הצעה שתתאים לצורך ולתקציב שלכם.

אם ההפקה שלכם מורכבת מצריכה שימוש בצוות של אנשים שאין לכם ותצטרכו לשלם לכל המשתתפים בהפקה ואם יש צורך בהשכרת ציוד יקר למימוש הפקת הוידאו שלכם ואין לכם תקציב אז כמובן שהפקת סרטון אנימציה עדיפה במקרה זה. ואם אתם מעוניינים ליצור סדרה של סרטונים ותקציבכם נמוך, כאן לרוב יהיה זול יותר לצלם כמה סרטונים ביום צילום אחד למרות שבשיווקנט יש לנו אפשרות גם להפיק סרטוני אנימציה במחירים זולים יותר מהמחירים המופיעים במחירון סרטוני אנימציה באתר שלנו. אנו יודעים להפיק את הסרטון הכי טוב לכל תקציב.

שתפו פוסט זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מחירי חבילות קידום אתרים

נגן וידאו אודות קידום אתרים אורגני בגוגל - חבילות קידום אתרים אורגני בגוגל של ארתור קלנדרוב מומחה קידום אתרים עם 20 שנות נסיון SEO 2024

קורס שיווק דיגיטלי פרונטלי

נגן וידאו אודות קורס שיווק דיגיטלי פרונטלי של ארתור קלנדרוב - מומחה שיווק באינטרנט עם נסיון של 20 שנה.

לקוחות שיווקנט מספרים

Yaron ShwartzYaron Shwartz
13:18 03 Aug 23
עבודה מדהימה , תוצאה מצויינת , סרטון אנימציה ברמה גבוה. ממליץ בחום.תודה רבה ארתור
NetaNeta
15:39 23 Jul 23
עשינו סרטון אנימציה אצל ארתור אין ספק שהבחור מקצועי מאוד . מומלץ בחום.
Tani AharoniTani Aharoni
07:56 23 Mar 23
מדובר בהבנת הצורך ויישום באופן מקיף וחכם.
לירון מנצורלירון מנצור
18:06 18 Mar 23
חייבת לכתוב ביקורת חיובית ביותר על שיווק נט, ועל ארתור היקר באופן אישי , ראשית רמה סופר מקצועית , עמידת בלתי רגילה בזמנים, תוך הקפדה על איכות, כמות, שביעות רצון הלקוח, ארתור בעל סבר פנים נעימות, שלא מתפשר על מקצועיות ויחס ללקוח !המצגת שלי כמו גם הסרטון היו מושלמים!!מומלץ ביותר! אני בהחלט אעבוד עם שיווק נט בעתיד !!!
yaron lionyaron lion
10:16 12 Mar 23
ארתור הפיק עבורנו סרטון אנימציה. תודה רבה
claudia Nimtsovitchclaudia Nimtsovitch
18:19 13 Feb 23
מהדקות הראשונות של עבודה עם ארתור הבנתי שיש לי עסק עם מישהו מתחשב,מיקצועי,,עם תהליך עבודה מאוד מסודר,שמתחיל בהבנת הנושה וצרכים של הלקוח. הסרטון שלי יצא ממש יפה!אני ממליצה בחום.
ציון חזניציון חזני
12:42 06 Nov 22
ממליצה בחום!!! בלי לחשוב פעמיים!ארתור מקצועי מאוד, זמין לשאלות, לתיקונים ופתוח להצעות! תיקתק לנו את הסרטון והכין לנו תוצר מושלם!
js_loader
מאמרים נוספים

איך לבחור בונה אתרים לבניית אתר וורדפרס לעסק?

אם אתם רוצים להצליח בעולם הדיגיטלי של ימינו, אתר אינטרנט מקצועי ומושך זה חובה! אבל איך בוחרים את הפלטפורמה הנכונה ומתחילים לבנות את האתר? התשובה פשוטה, הולכים על וורדפרס – מערכת

מומחה קידום אתרים

מומחה קידום אתרים עם 20 שנות נסיון, ארתור קלנדרוב מסביר על חבילות קידום אורגני בגוגל עם תוצאות בעמוד ראשון בגוגל כבר בחודש הראשון: מבוא קידום אתרים אורגני (SEO) הוא אחד הכלים החשובים

4 סוגים של סרטוני אנימציה לעסקים שמשדרגים כל עסק

סרטוני אנימציה יכולים להסביר על שירות שעלול להיות קשה להסברה בכתב ועוד יותר קשה להבנה בקריאה. סרטוני אנימציה גם יכולים לעזור לחדד את המסרים השיווקיים. כשמציגים מידע בעזרת אנימציות, הלקוחות שלכם

האם סרטון תדמית הוא מודעה?

סרטון תדמית הוא סוג של פרסום המשתמש בוידאו כאמצעי לקידום מוצר, שירות או מותג. מטרת סרטון תדמית היא להגביר את המודעות וליצור עניין במוצר או בשירות המקודמים. סרטוני תדמית יכולים

שיעור נטישה – Bounce Rate

מהו שיעור נטישה (Bounce Rate)? שיעור נטישה (Bounce Rate) הוא אחד המדדים החשובים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי וקידום אתרים. הוא מודד את אחוז הגולשים שנכנסו לאתר, צפו בעמוד אחד בלבד ועזבו

קידום אתרים ושיווק באינטרנט

נקודות מפתח תובנות עיקריות חשיבות קידום אתרים קידום אתרים הוא קריטי להגדלת החשיפה, משיכת לקוחות, בניית מוניטין והשגת יתרון תחרותי בשוק הדיגיטלי. קידום אורגני מול ממומן בעוד שקידום אורגני הוא

יצירת קשר