שיווק עסקים באינטרנט – 3 דרכים לשיווק עסק

שיווק עסקים,שיווק דיגיטלי לעסקים,שיווק באינטרנט לעסקים,שיווק עסקים באינטרנט,שיווק לעסקים קטנים,איך לשווק עסק,שיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות,שיווק באינטרנט לעסקים קטנים,שיווק עסקי,שיווק לעסקים,שיווק עסקים קטנים,שיווק עסק קטן,אנשי שיווק לעסקים קטנים,שיווק עסק חדש,רעיונות לשיווק עסק,קידום שיווק עסקים,שיווק עסקים קטנים באינטרנט,שיווק עסק מתחיל,דרכים לשיווק עסק

תוכן עניינים

שיווק עסקים באינטרנט הפך בעשור וחצי האחרון לדרך המרכזית בה בעלי עסקים מנסים לשכנע את קהל היעד הרלוונטי לבחור בשירות שלהם על פני זה של המתחרים. 

בעקבות ההיצע הגדול הפרוש בפני הגולשים באינטרנט, בעלי עסקים צריכים להיות יצירתיים בדרכם לליבם של קהל לקוחות פוטנציאליים ובמטרה לעשות זאת, יש לבחור באסטרטגיית השיווק המתאימה ביותר לעסק שלכם.

במאמר זה, נכיר לכם 3 אסטרטגיות לשיווק עסקים באינטרנט שיכולות לעזור לכם להגיע אל יעדכם.

1. הפקת סרטוני וידאו וסרטוני אנימציה

לא משנה איך אתם משווקים את העסק שלכם ואפילו אם עדיין אין לעסק שלכם שום נוכחות אינטרנטית, אתם יכולים לעשות שימוש בסרטונים כחלק מכל דרך תקשורת מסורתית, לדוגמה לשלוח את הסרטון בווטסאפ אחרי פגישה עם לקוח פוטנציאלי, להציג את הסרטון במהלך הפגישה, הנציגים שלכם יכולים לשלוח סרטוני הסברה והדרכה ובכך לשפר את שירות הלקוחות(שירות לקוחות טוב יוצר שיווק מפה לאוזן) ועוד הרבה דרכים לשילוב סרטונים בשיווק המסורתי.

אין זה סוד שבעולם של היום, הפן הוויזואלי משחק תפקיד מרכזי – תמונות מושכות את תשומת ליבנו הרבה יותר מאשר טקסט וסרטונים יותר מתמונות. 

סרטונים יכולים להעביר את המסר בדרך ויזואלית ושמיעתית כאחד מה שעושה לנו את החיים קלים. לכן, בתור בעלי עסק, חשוב שתשקלו לשווק את העסק שלכם באמצעות סרטונים.

את סרטוני פרסומת הכרנו כבר מזמן מהטלוויזיה וכיום ברשתות החברתיות השונות אך בין כל הים הגדול הזה, עדיין אתם צריכים למצוא את הדרך לבלוט. אחת הדרכים לבלוט היא באמצעות סרטוני אנימציה.

סרטוני אנימציה יכולים להעביר את המסרים שלכם בדרכים שונות וכאמור, לעזור לכם לבלוט בעיני קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. חשוב לא פחות להציג את הסרטונים שלכם לקהל היעד הרלוונטי, בקמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות באמצעות פילוח וכמובן במנועי החיפוש של יוטיוב ושל גוגל, זאת כמובן לאחר העלאת הסרטון לערוץ היוטיוב שלכם וביצוע מחקר מילות מפתח, ניתן גם לעשות שימוש בסרטונים בשיווק גרילה לדוגמה בפורומים, ובקבוצות פייסבוק ע”י פרסום סרטון הסברתי כתשובה לשאלה. 

ומה לגבי עלויות של הפקת סרטונים?

היתרון המרכזי של סרטוני אנימציה בגמישותם מבחינת מגוון הסיטואציות מהחיים שניתן להמחיש באמצעותם בעלויות נמוכות בהשוואה להפקות וידאו(צילום ועריכה) שהיו מערבות לוקיישן, ציוד, במאי, שחקנים, ניצבים וכו’ והיו עולות עשרות אלפי שקלים.

ישנם גם מקרים שבהם דווקא שימוש בצילום ועריכת וידאו יעלה לכם פחות ויביא לכם תוצאות מעולות.

אז אם אתם רוצים להסביר דברים מורכבים ו\או להמחיש סיטואציות מהחיים לרב יעלה לכם פחות להפיק סרטוני אנימציה ואם אתם מעוניינים בצילום ועריכת וידאו שלא מצריכה השקעה בהשכרת ציוד יקר, לוקיישן וניצבים אז לרוב יעלה לכם פחות להפיק וידאו אם אתם מתכננים להפיק כמה סרטונים באותו יום הצילומים.

2. קידום אורגני בגוגל וביוטיוב

קידום אורגני בגוגל וביוטיוב מייצר לעסקים נכסים אינטרנטיים שישרתו אותם לאורך זמן במסע שיווק עסקים באינטרנט שיעשו. אנו ננליצים ליישם אסטרטגיה זו על ידי מחקר מילות מפתח ויצירת תוכן הנותן את המענה האיכותי ביותר לגולשים שמוצאים אותו בתוצאות חיפוש.

המטרה היא לקלוע לכוונת החיפוש של הגולש וככל שתצליחו לתת מענה טוב יותר לשאילת החיפוש במאמר או הסרטון שלכם כך גוגל ויוטיוב יתגמלו את הנכסים האינטרנטיים שלכם בדירוג יותר גבוה בתוצאות החיפוש.

 

קידום אורגני לא מתמקד אך ורק במאמרים בבלוג אלא גם בסרטונים ביוטיוב.

סרטונים ניתן לקדם קידום אורגני ביוטיוב ובגוגל, וקידום אורגני של סרטונים בגוגל הוא הדרך המהירה ביותר לעמוד ראשון בגוגל בתוצאות החיפוש החיפוש האורגניות של מנוע חיפוש עוצמתי זה. בעזרת שימוש במילות מפתח נכונות, תוויות נכונות וכמובן – תוכן איכותי ובעל ערך, תוכלו לקדם את הסרטונים שלכם בגוגל וביוטיוב ובכך להגיע אל יותר ויותר לקוחות פוטנציאליים.

היתרון המרכזי באסטרטגיה זו הוא בתועלתה לעסק לטווח הארוך, אסטרגיית קידום אורגני ומימושה בצורה אופטימלית תניב פירות ויציבות לעסק לאורך זמן. המלצתנו לממש טכניקה זו כך שעל כל תוכן כתוב יש לכם סרטון!

3. קידום ממומן

קידום ממומן, הדרך המוכרת ביותר לשיווק עסקים באינטרנט וככל הנראה גם המצליחה ביותר בטווח הקצר היא אסטרטגיית השיווק האחרונה עליה נדבר במאמר זה.

קידום ממומן היא בעצם שיטה של תשלום תמורת קליקים או צפיות או לידים וכמה פלטפורמות פופולריות מאפשרות לכם לקדם את העסק שלכם בצורה הזו ובמרכזן גוגל ופייסבוק.

אולי תופתעו לגלות שאת הסרטונים שלכם, עליהם דיברנו באסטרטגיית השיווק הראשונה במאמר זה תוכלו לקדם גם באמצעות קידום ממומן ביוטיוב ואת זה תוכלו לעשות בפלטפורמת הפרסום של גוגל – גוגל אדס.

לסיכום

שלוש אסטרטגיות מעולות לשיווק עסקים באינטרנט הן שיווק באמצעות סרטונים, קידום אורגני וקידום ממומן.

שיווק באמצעות סרטונים זו הדרך המועדפת עלינו כיוון שאנו יודעים את כוחם של סרטונים ומשלבים סרטונים בשיווק שלנו ובשיווק שאנו עושים ללקוחותינו ואנו משלווים שימוש בסרטונים בין אם מדובר בקידום אורגני או קידום ממומן.

שיווקנט עוסקת בהפקת סרטוני תדמית וסרטוני אנימציה ומבצעת שיווק ביוטיוב וקידום אורגני בגוגל וביוטיוב של הסרטונים וקידום אתרים אורגני באמצעות סרטונים.

איתנו אתם מקבלים את הטוב מכל העולמות – גם הפקת סרטונים איכותיים במחירים שפויים, גם קידום אורגני ביוטיוב ובגוגל וגם קידום ממומן ביוטיוב. אצלנו, אתם מקבלים את החבילה המלאה במקום אחד.

לחצ\י כאן לפרטים על חבילת שיווק באינטרנט של שיווקנט המנוהלת על ידי מומחה שיווק באינטרנט עם 19 שנות נסיון ארתור קלנדרוב >>

 

שאלות ותשובות

כמה שיותר יותר טוב! אבל גם אם יש לכם רק סרטון אחד אתם יכולים להשתמש בו למשלוח בווטסאפ, להעלאה ליוטיוב, לקמפיין ממומן ביוטיוב ולקמפיין ממומן בפייסבוק, להטמעה באתר ועוד הרבה שימושים שיעזרו לכם לייעל את שיווק העסק שלכם פלאים. ההמלצה שלנו היא לעשות שימוש בסרטון בכל דף באתר האינטרנט שלכם, ואם לא בכל דף אז בכמה שיותר דפים. תשאלו אותנו על חבילות וידאו לקידום אורגני, אנו יודעים לתת פתרונות הפקת סרטונים לכל צורך ולכל כיס. לחצו כאן ליצירת קשר >>

כמובן שהנראות של העסק שלכם תהיה טובה יותר אם סרטונים שהופקו בהפקה מקצועית, אך אין זה צריך לעצור אתכם מיצירת תוכן וידאו באופן עצמאי, אך חשוב שהתוכן יהיה בעל ערך לצופים שלכם שיהיו מוכנים להתפשר על איכות הסרטון בגלל הערך שהם מקבלים. לחצו כאן ליצירת קשר >>

אם אתם לא רוצים להיחשף למצלמה ולא יודעים ליצור סרטוני אנימציה או לערוך סרטונים בכל דרך אחרת באופן עצמאי, דברו איתנו ואנו ניתן לכם הצעה שתתאים לתקציב שלכם. לחצו כאן ליצירת קשר >>

אם ההפקה שלכם מורכבת מצריכה שימוש בצוות של אנשים שאין לכם ותצטרכו לשלם לכל המשתתפים בהפקה ואם יש צורך בהשכרת ציוד יקר למימוש הפקת הוידאו שלכם ואין לכם תקציב אז כמובן שהפקת סרטון אנימציה עדיפה במקרה זה.

ואם אתם מעוניינים ליצור סדרה של סרטונים ותקציבכם נמוך, כאן לרוב יהיה זול יותר לצלם כמה סרטונים ביום צילום אחד למרות שבשיווקנט יש לנו אפשרות גם להפיק סרטוני אנימציה במחירים זולים יותר מהמחירים המופיעים במחירון סרטוני אנימציה באתר שלנו. אנו יודעים להפיק את הסרטון הכי טוב לכל תקציב. לחצו כאן ליצירת קשר >>

שתפו פוסט זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מחירי חבילות קידום אתרים

נגן וידאו אודות קידום אתרים אורגני בגוגל - חבילות קידום אתרים אורגני בגוגל של ארתור קלנדרוב מומחה קידום אתרים עם 20 שנות נסיון SEO 2024

קורס שיווק דיגיטלי פרונטלי

נגן וידאו אודות קורס שיווק דיגיטלי פרונטלי של ארתור קלנדרוב - מומחה שיווק באינטרנט עם נסיון של 20 שנה.

לקוחות שיווקנט מספרים

Yaron ShwartzYaron Shwartz
13:18 03 Aug 23
עבודה מדהימה , תוצאה מצויינת , סרטון אנימציה ברמה גבוה. ממליץ בחום.תודה רבה ארתור
NetaNeta
15:39 23 Jul 23
עשינו סרטון אנימציה אצל ארתור אין ספק שהבחור מקצועי מאוד . מומלץ בחום.
Tani AharoniTani Aharoni
07:56 23 Mar 23
מדובר בהבנת הצורך ויישום באופן מקיף וחכם.
לירון מנצורלירון מנצור
18:06 18 Mar 23
חייבת לכתוב ביקורת חיובית ביותר על שיווק נט, ועל ארתור היקר באופן אישי , ראשית רמה סופר מקצועית , עמידת בלתי רגילה בזמנים, תוך הקפדה על איכות, כמות, שביעות רצון הלקוח, ארתור בעל סבר פנים נעימות, שלא מתפשר על מקצועיות ויחס ללקוח !המצגת שלי כמו גם הסרטון היו מושלמים!!מומלץ ביותר! אני בהחלט אעבוד עם שיווק נט בעתיד !!!
yaron lionyaron lion
10:16 12 Mar 23
ארתור הפיק עבורנו סרטון אנימציה. תודה רבה
claudia Nimtsovitchclaudia Nimtsovitch
18:19 13 Feb 23
מהדקות הראשונות של עבודה עם ארתור הבנתי שיש לי עסק עם מישהו מתחשב,מיקצועי,,עם תהליך עבודה מאוד מסודר,שמתחיל בהבנת הנושה וצרכים של הלקוח. הסרטון שלי יצא ממש יפה!אני ממליצה בחום.
ציון חזניציון חזני
12:42 06 Nov 22
ממליצה בחום!!! בלי לחשוב פעמיים!ארתור מקצועי מאוד, זמין לשאלות, לתיקונים ופתוח להצעות! תיקתק לנו את הסרטון והכין לנו תוצר מושלם!
js_loader
מאמרים נוספים

מהו סרטון תדמית ולמה הפקת סרטון תדמית לעסק זה חובה ולא מותרות

סרטון תדמית הוא כלי שיווקי חיוני לכל עסק המעוניין להציג את עצמו בצורה מקצועית, אמינה ומרשימה בפני קהל היעד שלו. הוא מהווה דרך אפקטיבית להעביר את המסרים החשובים על החברה, המוצרים או השירותים שהיא מציעה, תוך יצירת חיבור רגשי עם הצופים. למה

הגדילו את יחסי ההמרה באתר שלכם בעזרת וידאו!

הגדילו את יחסי ההמרה(היחס בין כמות המבקרים באתר לכמות המכירות או הלידים) באתר שלכם בעזרת וידאו! עבור הלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלך, הסביבה הדיגיטלית מלאה ברעש. באנרים, מודעות ופרסומים אונליין!

4 סוגים של סרטוני אנימציה לעסקים שמשדרגים כל עסק

סרטוני אנימציה יכולים להסביר על שירות שעלול להיות קשה להסברה בכתב ועוד יותר קשה להבנה בקריאה. סרטוני אנימציה גם יכולים לעזור לחדד את המסרים השיווקיים. כשמציגים מידע בעזרת אנימציות, הלקוחות שלכם

שירותי קידום אתרים

הבנת חשיבותם של שירותי קידום אתרים בנוף הדיגיטלי של היום, שירותי קידום אתרים הפכו לכלי חיוני עבור עסקים השואפים לבסס נוכחות אינטרנטית חזקה. בין אם אתה מפעיל עסק מקומי קטן

חברת קידום אתרים בגוגל

חברת קידום אתרים בגוגל – יתרונות ואיך לבחור חברת קידום אתרים בגוגל? קידום אתרים אורגני (SEO) בגוגל הוא אחת הדרכים האפקטיביות ביותר להגדלת התנועה והמכירות באתר. על מנת להפיק את

בניית אתר וורדפרס מחיר

בניית אתר וורדפרס מחיר – בניית אתר אינטרנט היא צעד חשוב עבור כל עסק או ארגון. בעידן הדיגיטלי, נוכחות מקוונת איכותית היא הכרחית על מנת לייצר חשיפה ולמשוך לקוחות פוטנציאליים. השאלה הגדולה היא

קידום בגוגל מחיר

קידום אתרים בגוגל הוא תהליך חיוני עבור כל עסק המעוניין לצמוח ולהרחיב את הנוכחות שלו ברשת. עם זאת, המחיר של קידום בגוגל יכול להיות גבוה ומשתנה בהתאם לגורמים רבים. המדריך הזה יסייע לכם להבין טוב יותר

קידום אתרים בישראל

הבנת החשיבות של קידום אתרים (SEO) בישראל בעידן הדיגיטלי של היום, לקידום אתרים (SEO) יש חשיבות מכרעת להצלחתו של כל עסק מקוון. זה נכון במיוחד לעסקים שפועלים בישראל, שבה השוק

יצירת קשר