קידום ממומן ביוטיוב – 3 סוגי מודעות שיעזרו לכם לקבל יותר צפיות

קידום ביוטיוב,קידום סרטונים ביוטיוב,קידום ממומן ביוטיוב,קידום ערוץ יוטיוב,פרסום ממומן ביוטיוב,קידום אורגני ביוטיוב,קידום יוטיוב,קידום שיר ביוטיוב,קידום ביוטיוב פרסום,קידום סרטוני יוטיוב,קידום ביוטיוב מחיר,קידום אורגני יוטיוב,קידום סרטוני יוטיוב בגוגל

תוכן עניינים

קידום ממומן ביוטיוב, גוגל ופייסבוק הם אולי כלי הפרסום החזקים ביותר שיש לעולם הדיגיטלי להציע בשנת 2022 ובמידה ובתור בעלי עסק, אתם לא משתמשים לפחות בחלק מהם, אתם עושים טעות חמורה!

טוב, אולי טיפה הגזמנו בהכרזה הזו כי בסופו של דבר, לכל עסק יש כיוון שונה ואת הדרך שלו לפנות לקהל היעד שלו, אך לא משנה אם הקהל שלכם נמצא יותר בפייסבוק או בגוגל, הוא כמעט בוודאות נמצא ביוטיוב.

כמיליארד שעות ביום מבלים אנשים ביוטיוב, מה שאומר שקידום ממומן ביוטיוב הוא כלי שבהחלט יכול לעזור לעסק שלכם להגיע אל יותר ויותר לקוחות אם עושים זאת בצורה הנכונה וכדי לעשות זאת כמו שצריך, חשוב שתכירו את סוגי המודעות השונות שיש לקידום ממומן ביוטיוב להציע לכם.

אז בואו, הכירו 3 סוגי מודעות יוטיוב שיעזרו לכם לקבל יותר צפיות בכל חודש ולהגיע אל הרבה, אבל הרבה יותר לקוחות פוטנציאליים. בואו נתחיל!

מודעות שניתן לדלג עליהן

סוג המודעות הראשון שנדבר עליו הוא המודעות עליהן ניתן לדלג. אלו המודעות הפופולריות ביותר שכולם
מכירים ואוהבים (או האמת, קצת פחות אוהבים).
מודעות אלו מופיעות בדרך כלל בתחילתו של הסרטון ולעיתים גם בנקודות מסוימות במהלכו.

2 יתרונות בולטים של מודעות יוטיוב שניתן לדלג עליהן:

    1. הגולש רואה לפחות את 5 השניות הראשונות של הסרטון, כך שיש לכם מספיק זמן לתפוס את תשומת ליבו.
    2. אתם משלמים על המודעה רק אם הגולש צפה בה במשך 30 שניות לפחות או לחץ עליה או אם סרטון המודעה קצר מ-30 שניות אז אתם משלמים רק אם הצופה ראה את כולה. לדוגמא: אם סרטון המודעה שלכם באורך 20 שניות אז, אם צפו בסרטון 20 שניות בלבד המפרסם עדיין ישלם על צפייה זו, למרות שצפו בפחות מ-30 שניות, כי פשוט לא היה אפשרי לצפות בשלושים שניות כי הסרטון באורך 20 שניות.

מודעות אלו הן בדרך כלל באורך של 15 שניות ועד 3 דקות אך מחקרים הראו שאם לא תפסתם את תשומת ליבו של הגולש ב – 5 שניות הראשונות בהן הוא “מחוייב” לצפות, הסיכויים להמרה יורדים משמעותית.

דרך מעולה לתפוס במהירות את תשומת ליבו של הגולש במודעות אלו, הוא להשתמש במשהו מעט יוצא דופן, כזה שהגולש לא רואה בדרך כלל, כמו למשל סרטון אנימציה המציג את המסר שלכם בצורה מעניינת ומושכת.

יתרון נוסף של סוג מודעות זה הוא שבנוסף לסרטון הפרסומי שלכם שרץ טרם הסרטון עליו הגולש לחץ, המודעה שלכם מופיעה כבאנר בתפריט הצד או מתחת לסרטון בנייד, כך שגם כאשר הגולש צופה בסרטון המבוקש(לא סרטון הפרסומת שלכם), הוא עדיין רואה את המודעה שלכם.

מודעות שאי אפשר לדלג עליהן

מודעות אלה למרות שהן מציקות, גם אם הגולש לא יצפה בהן, עצם העובדה שהוא ישמע אותן, יכולה לעשות את  ההבדל ולהוביל אותו לבצע את הפעולה הרצויה לכם.

מודעות אלו מופיעות בתחילת הסרטון ובמהלכו ואי אפשר לדלג עליהן!

האורך המרבי של מודעות כאלה במחשב ובנייד יכול להיות באורך 15-20 שניות. בגרסה למחשב, ייתכן שתוצג גם מודעה קטנה יותר בגודל 300×60 פיקסלים לצד סרטוני YouTube שכוללים מודעות וידאו אלה. 

מחקרים הראו שגולשים נוטים לדלג על המודעות ב – 76% מהמקרים ומודעות מסוג זה בהחלט יכולות לעשות את ההבדל.

מודעות מסוג זה טובות להעלאת מודעות למותג או לפעילות חדשה שאתם עושים והתשלום מתבצע על כל 1,000 צפיות. מודעות וידאו אלה יכולות להגיע למחירים גבוהים יותר לאלף חשיפות מפורמטים אחרים של מודעות ב-YouTube.

מודעות וידאו בגוף הפיד – Discovery

מודעות אלו לוקחות פרמטר של יוטיוב שנדחק לשוליים הרבה פעמים ומנצלת את היכולות של פרמטר זה במטרה לעזור לכם, בעלי העסקים, להעביר את המסר שלכם לקהל היעד הרלוונטי. פרמטר זה הוא היותו של יוטיוב מנוע חיפוש לכל דבר ועניין.

מודעות אלו נראות ממש כמו מודעות גוגל רגילות, אבל הן מופיעות ביוטיוב. הגולש יוכל למצוא אותן כבאנרים לצד הסרטון בוא הוא צופה, בעמוד הבית של יוטיוב, או בתוצאות החיפוש שלו מה שנותן להן חשיפה גבוהה במיוחד.

מודעות וידאו בגוף הפיד כוללות תמונה ממוזערת, כותרת ועד 2 שורות טקסט (בהתאם למיקום שבו מוצגת המודעה). כשהצופים יוצרים אינטראקציה עם התמונה הממוזערת, הם עוברים לדף הצפייה של המודעה ב-YouTube.

היתרונות

  • המודעות שלכם יכולות להופיע כשהצופים גולשים בסרטונים קשורים, גוללים בפיד הבית של YouTube באפליקציה או מחפשים תוכן.
  • המידע מוצג לצופים שצורכים כרגע בפועל תוכן רלוונטי.
  • המודעות מגדילות את הסבירות שהמשתמשים יירשמו כמנויים, ישתפו את הסרטונים שלכם ויצפו בסרטונים נוספים של המותג שלכם.

 

לסיכום

קידום ממומן ביוטיוב הוא כלי חשוב וחזק במיוחד עבור המפרסמים בעולם של היום וכל מי שעוסק בדיגיטל בצורה כזו אחרת חשוב שיכיר את אופציית הפרסום הזו.

במודעות שניתנות לדילוג יש לכם רק 5 שניות לתפוס את תשומת ליבו של הגולש ולכן אתם חייבים לעשות משהו יוצא דופן כמו להשתמש בסרטוני אנימציה. במודעות מסוג זה אתם תשלמו רק אם הגולש צפה לפחות ב-30 שניות מהמודעה או שהוא לחץ עליה.

במודעות שלא ניתן לדלג עליהן אתם תשלמו על כל 1,000 צפיות והן טובות בעיקר להעלאת מודעות למותג שלכם.

מודעות מסוג Discovery יכולות להופיע במגוון מקומות ביוטיוב כך שאחוזי החשיפה שלהן גבוה במיוחד.

שיווקנט הוקמה במטרה לעזור לבעלי עסקים לקדם את העסק שלהם בצורה נכונה. בשנים האחרונות, עם עלייתה המטאורית של יוטיוב בתחום הקידום הממומן, יותר ויותר עסקים מפרסמים ביוטיוב ואם גם אתם מעוניינים להתחיל לפרסם ביוטיוב, דברו איתנו, אנו מציעים שירות הקמת קמפיין פרסום וניהולו או לחליפין יכולים להקים את הקמפיין יחד איתכם וללמד אתכם לתחזק אותו באופן עצמאי.

לפרטים על חבילות שיווק ביוטיוב של שיווקנט לחצו כאן >>

שאלות ותשובות

כמה שיותר יותר טוב! אבל גם אם יש לכם רק סרטון אחד אתם יכולים להשתמש בו למשלוח בווטסאפ, להעלאה ליוטיוב, לקמפיין ממומן ביוטיוב ולקמפיין ממומן בפייסבוק, להטמעה באתר ועוד הרבה שימושים שיעזרו לכם לייעל את שיווק העסק שלכם פלאים. ההמלצה שלנו היא לעשות שימוש בסרטון בכל דף באתר האינטרנט שלכם, ואם לא בכל דף אז בכמה שיותר דפים. תשאלו אותנו על חבילות וידאו לקידום אורגני, אנו יודעים לתת פתרונות הפקת סרטונים לכל צורך ולכל כיס.

כמובן שהנראות של העסק שלכם תהיה טובה יותר אם סרטונים שהופקו בהפקה מקצועית, אך אין זה צריך לעצור אתכם מיצירת תוכן וידאו באופן עצמאי, אך חשוב שהתוכן יהיה בעל ערך לצופים שלכם שיהיו מוכנים להתפשר על איכות הסרטון בגלל הערך שהם מקבלים.

אם אתם לא רוצים להיחשף למצלמה ולא יודעים ליצור סרטוני אנימציה או לערוך סרטונים בכל דרך אחרת באופן עצמאי, דברו איתנו ואנו ניתן לכם הצעה שתתאים לתקציב שלכם.

אם ההפקה שלכם מורכבת מצריכה שימוש בצוות של אנשים שאין לכם ותצטרכו לשלם לכל המשתתפים בהפקה ואם יש צורך בהשכרת ציוד יקר למימוש הפקת הוידאו שלכם ואין לכם תקציב אז כמובן שהפקת סרטון אנימציה עדיפה במקרה זה. ואם אתם מעוניינים ליצור סדרה של סרטונים ותקציבכם נמוך, כאן לרוב יהיה זול יותר לצלם כמה סרטונים ביום צילום אחד למרות שבשיווקנט יש לנו אפשרות גם להפיק סרטוני אנימציה במחירים זולים יותר מהמחירים המופיעים במחירון סרטוני אנימציה באתר שלנו. אנו יודעים להפיק את הסרטון הכי טוב לכל תקציב.

שתפו פוסט זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מחירי חבילות קידום אתרים

נגן וידאו אודות קידום אתרים אורגני בגוגל - חבילות קידום אתרים אורגני בגוגל של ארתור קלנדרוב מומחה קידום אתרים עם 20 שנות נסיון SEO 2024

קורס שיווק דיגיטלי פרונטלי

נגן וידאו אודות קורס שיווק דיגיטלי פרונטלי של ארתור קלנדרוב - מומחה שיווק באינטרנט עם נסיון של 20 שנה.

לקוחות שיווקנט מספרים

Yaron ShwartzYaron Shwartz
13:18 03 Aug 23
עבודה מדהימה , תוצאה מצויינת , סרטון אנימציה ברמה גבוה. ממליץ בחום.תודה רבה ארתור
NetaNeta
15:39 23 Jul 23
עשינו סרטון אנימציה אצל ארתור אין ספק שהבחור מקצועי מאוד . מומלץ בחום.
Tani AharoniTani Aharoni
07:56 23 Mar 23
מדובר בהבנת הצורך ויישום באופן מקיף וחכם.
לירון מנצורלירון מנצור
18:06 18 Mar 23
חייבת לכתוב ביקורת חיובית ביותר על שיווק נט, ועל ארתור היקר באופן אישי , ראשית רמה סופר מקצועית , עמידת בלתי רגילה בזמנים, תוך הקפדה על איכות, כמות, שביעות רצון הלקוח, ארתור בעל סבר פנים נעימות, שלא מתפשר על מקצועיות ויחס ללקוח !המצגת שלי כמו גם הסרטון היו מושלמים!!מומלץ ביותר! אני בהחלט אעבוד עם שיווק נט בעתיד !!!
yaron lionyaron lion
10:16 12 Mar 23
ארתור הפיק עבורנו סרטון אנימציה. תודה רבה
claudia Nimtsovitchclaudia Nimtsovitch
18:19 13 Feb 23
מהדקות הראשונות של עבודה עם ארתור הבנתי שיש לי עסק עם מישהו מתחשב,מיקצועי,,עם תהליך עבודה מאוד מסודר,שמתחיל בהבנת הנושה וצרכים של הלקוח. הסרטון שלי יצא ממש יפה!אני ממליצה בחום.
ציון חזניציון חזני
12:42 06 Nov 22
ממליצה בחום!!! בלי לחשוב פעמיים!ארתור מקצועי מאוד, זמין לשאלות, לתיקונים ופתוח להצעות! תיקתק לנו את הסרטון והכין לנו תוצר מושלם!
js_loader
מאמרים נוספים

קידום אתרים הצעות מחיר

מבוא קידום אתרים הוא תהליך חשוב עבור כל עסק שרוצה להגדיל את החשיפה והנראות שלו באינטרנט. אך כמה באמת עולה קידום אתר? מה הם הגורמים המשפיעים על המחיר? ואיך בוחרים את החברה המתאימה ביותר? במדריך המקיף הזה נענה על כל השאלות האלו ועוד, תוך שימת דגש על הצעות המחיר והתמחור

סקירה של שירותי ענקית האנימציה לעסקים – שיווקנט

אנימציות – כלים רבי עוצמה ליצירת המחשה מושכת וסיפורים מרתקים(סטוריטלינג-Storytelling). מהמחשת מוצרים ועד לאופטימיזציית דפי נחיתה של אתרים, אנימציה יכולה לעזור להביא רעיונות לחיים עם תנועה וקול. בשיווקנט, אנו מתמחים

תוכנות אנימציה – הספר: חלק 3 | שנה:2024 | מחיר:חינם

חלק 1(רשימת תוכנות אנימציה) | חלק 2 תוכן עניינים פרק 66: אנימציה למשחקים ניידים ואפליקציות אינטראקטיביות הבנת תפקידה של אנימציה בפיתוח משחקים ניידים ויישומים אינטראקטיביים יצירת דמויות מונפשות, נכסים ואפקטים

איך ולמה סרטון שיווקי למוצר עונתי ממנף את המכירות של המוצר ומגדיל את החשיפה של החנות האינטרנטית של חברת “אקלים 365”?

בעלים של חנות פיזית ו\או חנות אינטרנטית? צפה בסרטון אנימציה שיווקי למוצר עונתי שהפקנו עבור חברת “אקלים 365” ובהמשך נסביר איך הסרטון השיווקי הזה ממנף את המכירות של המוצר ומגדיל

מה זה E-E-A-T?

אחד המושגים החשובים ביותר ב-SEO הוא E-E-A-T, ראשי תיבות של Experience (ניסיון), Expertise (מומחיות), Authoritativeness (סמכותיות) ו-Trustworthiness (אמינות). במאמר זה נסביר לעומק מהו E-E-A-T, למה הוא כל כך חשוב ואיך תוכלו

קידום אתרים בישראל

הבנת החשיבות של קידום אתרים (SEO) בישראל בעידן הדיגיטלי של היום, לקידום אתרים (SEO) יש חשיבות מכרעת להצלחתו של כל עסק מקוון. זה נכון במיוחד לעסקים שפועלים בישראל, שבה השוק

מהו סרטון תדמית ולמה הפקת סרטון תדמית לעסק זה חובה ולא מותרות

סרטון תדמית הוא כלי שיווקי חיוני לכל עסק המעוניין להציג את עצמו בצורה מקצועית, אמינה ומרשימה בפני קהל היעד שלו. הוא מהווה דרך אפקטיבית להעביר את המסרים החשובים על החברה, המוצרים או השירותים שהיא מציעה, תוך יצירת חיבור רגשי עם הצופים. למה

הגדילו את יחסי ההמרה באתר שלכם בעזרת וידאו!

הגדילו את יחסי ההמרה(היחס בין כמות המבקרים באתר לכמות המכירות או הלידים) באתר שלכם בעזרת וידאו! עבור הלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלך, הסביבה הדיגיטלית מלאה ברעש. באנרים, מודעות ופרסומים אונליין!

יצירת קשר