מה זה סרטון אנימציה הסברתי(אקספליינר) – Explainer Animation

הפקת סרטון הסברה

תוכן עניינים

מה זה סרטון אנימציה הסברתי?

סרטון אנימציה הסברתי הוא סרטון קצר המסביר מושג או רעיון בצורה פשוטה ומרתקת. אנימציות הסברתיות משמשות לעתים קרובות כדי להסביר רעיונות מורכבים בצורה קלה להבנה, והן משמשות לעתים קרובות בהקשרים שיווקיים וחינוכיים. ניתן ליצור הסברים באמצעות מגוון סגנונות אנימציה, מגרפיקה דו-ממדית פשוטה ועד להנפשות תלת-ממדיות מורכבות יותר. אנימציות הסברה בדרך כלל באורך של 2-3 דקות ומשתמשים בהן בשילוב של אנימציה, קריינות מקצועית, מוזיקה ואפקטים קוליים כדי להעביר מידע בצורה מושכת ויעילה.

מדוע אנימציות הסברתיות יעילות להסבר רעיונות מורכבים?

סרטי אנימציה הסברתיים יעילים בלהסביר רעיונות מורכבים מכיוון שנעשה בהן שימוש בשילוב של אלמנטים חזותיים, קריינותאיכותית  ומוזיקה כדי למשוך את הצופה ולהפוך את המידע לקל להבנה. השימוש באנימציה מאפשר ליוצר להמחיש מושגים ורעיונות מופשטים בצורה מושכת ויזואלית וקל לעקוב אחריהם. בנוסף, אנימציות מסבירות יכולות לפרק רעיונות מורכבים לפיסות מידע קטנות יותר וניתנות לניהול, מה שמקל על הצופה לקלוט ולהבין את המידע. אנימציות מסבירות הן כלי רב עוצמה להפשטה והסבר של רעיונות מורכבים בצורה מרתקת וקלה להבנה.

כמה זמן לוקח ליצור אנימציית הסברה?

משך הזמן שלוקח ליצור סרטון אנימציה הסברתי מתשנה ותלוי במספר גורמים:

  • מורכבות הקונספט המוסבר
  • סגנון האנימציה
  • ואורך הסרטון

בממוצע, הפקת סרטון הסבר באנימציה יכול לקחת בין שבוע עד חודש ימים להפקת אנימציה דו מימדית ובין שישה לעשרה שבועות להפקת סרטון אנימציה תלת מימדי באיכות גבוהה. עם זאת, משך הזמן המדויק שיידרש יהיה תלוי בפרויקט הספציפי ובמשאבים הזמינים. באופן כללי, חשוב לאפשר מספיק זמן לתהליך היצירתי הכולל:

  • כתיבת תסריט
  • עיצוב סטוריבורד
  • הפקת אנימציה
  • פוסט-פרודקשן.

תהליך כזה יבטיח שהאנימציה ההסברתית תהיה יעילה ומושכת.

מהם הדברים שחשוב שיהיו בסרטון אנימציה הסברתי מוצלח?

להלן רשימה של דברים שחשוב שיהיו בסרטון אנימציה הסברתי מוצלח:

  1. תסריט ברור ותמציתי – התסריט הוא הבסיס לסרטון ההסברה, לכן חשוב להקדיש זמן לכתיבת תסריט ברור ותמציתי שמסביר ביעילות את הרעיון והמסרים המוצגים.
  2. גרפיקה מעניינת ומושכת – הגרפיקה בסרטון אנימציה מסביר צריכה להיות מושכת לעין ולעזור לחזק את המידע המוצג. האלמנטים המוצגים בסרטון צריכים להיות ברורים וקלים להבנה, וצריכים לתמוך במידעהמקוריין על ידי הקריין בסרטון, סנכרון בין המתרחש על המסך ולבין הנשמע מגדיל את הסיכוי שהצופה בסרטון יביב את המוסבר בו יותר טוב.
  3. פשטות הסרטון – חשוב להימנע מלהציף את הצופה במידע רב מדי שמוסבר לא בצורה מסודרת. חשוב לדאוג שהסרטון ההסברת יהיה ממוקד בנושא, ולא יכלול פרטים מיותרים.
  4. סגנון הנפשה עקבי – סגנון האנימציה צריך להיות עקבי לאורך כל הסרטון. זה יעזור ליצור חוויה מגובשת ומושכת עבור הצופה.
  5. קריינות מקצועית – קריינות מקצועית יכולה להוסיף אמינות ובהירות לאנימציית הסברה. בחר קול קל להבנה ומרתק, וודא שהוא מוקלט באודיו באיכות גבוהה.
  6. קריאה לפעולה – סטון הסבר הוא אולי המקום האיכותי ביותר להנעה לפעולה, חלק מהצופים יבחרו לבצע את המוסבר באופן עצמאיף חלק אחר יבחר בעסק שיצר את הסרטון לבצע את המוסבר בו כי תהיה לו וודאות ביכולת של העסק לבצע את המוסבר בסרטון.

כמה עולה הפקת סרטון הסבר באנימציה?

העלות של הפקת סרטון אנימציה הסברתי משתנה בהתאם לשלושה גורמים עיקריים:

  1. אורך הסרטון
  2. מורכבות הקונספט המוסבר
  3. סגנון האנימציה

בממוצע, העלות של הפקת סרטון אנימציה הסברתי איכותי יכולה לנוע בין כמה אלפי שקלים לעשרות אלפי שקלים. עם זאת, העלות המדויקת תהיה תלויה בפרויקט הספציפי ובמשאבים הזמינים. לחצו כאן לצפייה במחירון הפקת סרטון אנימציה בשיווקנט >>

מהם הסוגים השונים של אנימציות הסברתיות?

ישנם מספר סוגים שונים של אנימציות לעסקים:

  1. אנימציה דו-ממדית(2D animation): זהו הסוג הנפוץ ביותר של סרטוני אנימציה מסבירים, והיא כוללת יצירת דמויות וסצנות באמצעות גרפיקה דו-ממדית. ניתן ליצור אנימציה דו מימדית באמצעות מגוון טכניקות, כגון אנימציה וייטבורד ואנימציה בגרפיקה ממומחשבת.
  2. אנימציה תלת מימדית(3D Animation): סוג זה של סרטוני הסבר באנימציה משתמש בגרפיקה תלת מימדית כדי ליצור דמויות וסצנות מציאותיות יותר. אנימציה תלת מימדית דורשת תוכנות מיוחדות, מחשבים חזקים וואנימטורים עם רמה גבוהה של מיומנות טכנית.
  3. גרפיקה בתנועה(Motion Graphics): סוג זה של סרטי אנימציה הסברתיים משתמש בגרפיקה ובטקסט מונפשים כדי להסביר מושגים ורעיונות. לעתים קרובות נעשה שימוש בגרפיקה בתנועה כדי ליצור אנימציות מופשטות או מושגיות יותר המתמקדות במידע ולא בסיפור מבוסס דמויות.
  4. אנימציית לוח לבן(Whiteboard Animation): בסוג זה של סרטון אנימציה הסברתי רואים יד מאיירת על לוח לבן, מכאן גם השם של סוג זה של סרטונים.
  5. מצוייר ביד ובקריינות כדי להדריך את הצופה דרך המידע.
  6. שילוב של קטעי וידאו עם אנימציה: סוג זה של אנימציית הסברתית משלב קטעי וידאו עם אנימציה כדי ליצור חוויה דינמית ומרתקת יותר.

מהם היתרונות של שימוש בסרטוני אנימציה הסברתיים?

להלן רשימה של יתרונות לשימוש בסרטוני אנימציה הסברתיים:

  1. מרתק ומשעשע: אנימציות הסבר יכולות להיות מרתקות ומשעשעות, מה שהופך אותן לכלי רב עוצמה ללכידת תשומת הלב של הצופה.
  2. קל להבנה: אנימציות הסברה יכולות להפוך רעיונות מורכבים לקלים להבנה על ידי פירוקם לפיסות מידע קטנות שניתן להבין בקלות רבה יותר.
  3. רב תכליתי: ניתן להשתמש באנימציות מסבירות במגוון רחב של הקשרים, משיווק ופרסום ועד לחינוך והדרכה.
  4. בלתי נשכח: אנימציות מסבירות הן לרוב בלתי נשכחות, הודות לאופי המרתק והמשעשע שלהן. סרטוני אנימציה הסברתיים יכולים לעזור להגביר את המודעות למותג וזיכרון המידע המוצג.
  5. חסכוני: בהשוואה לצורות אחרות של תקשורת חזותית, אנימציות מסבירות יכולות להיות חסכוניות יחסית להפקה.
  6. ניתנים לשיתוף: סרטוני אנימציה הסברתיים ניתנים לשיתוף בקלות, מה שיכול לעזור להגדיל את טווח ההגעה והחשיפה שלהם. זה יכול להיות מועיל במיוחד עבור קמפיינים שיווקיים ופרסומיים.

מהם האתגרים הנפוצים ביצירת סרטוני אנימציה הסברתיים?

ישנם מספר אתגרים נפוצים שיכולים להתעורר בעת יצירת אנימציות מסבירות, כולל:

  1. פיתוח תסריט ברור ותמציתי: זה יכול להיות מאתגר לפתח תסריט להנפשת מסביר המסביר ביעילות את הקונספט או הרעיון המוצג מבלי להציף את הצופה במידע רב מדי.
  2. יצירת ויז’ואלים מרתקים: יצירת ויז’ואלים מושכים, מושכים ויזואלית וקלים להבנה יכולה להיות אתגר, במיוחד עבור מושגים מורכבים או מופשטים יותר.
  3. שמירה על עקביות: הבטחת סגנון האנימציה והטון יהיו עקביים לאורך הנפשה המסבירה יכולה להיות מאתגרת, במיוחד עבור סרטונים ארוכים או מורכבים יותר.
  4. מציאת האיזון הנכון: זה יכול להיות קשה למצוא את האיזון הנכון בין אספקת מספיק מידע כדי להסביר בצורה מספקת את הרעיון, תוך הימנעות מהצפת הצופה במידע רב מדי.
  5. עמידה בזמנים: יצירת אנימציות מסבירות עשויה לקחת זמן משמעותי, ועמידה בזמנים צפופים יכולה להיות אתגר. חשוב לתכנן ולנהל בקפידה את תהליך הייצור כדי להבטיח שהאנימצית המסביר תושלם בזמן.
  6. עבודה במסגרת תקציב: יצירת אנימציית מסבירים באיכות גבוהה עשויה להיות יקרה, ויכולה להיות מאתגרת להפיק סרטון שהוא גם יעיל וגם במסגרת מגבלות התקציב. חשוב לבחון היטב את התקציב לפרויקט ולעבוד עם צוות מקצועי על מנת להבטיח שהמוצר הסופי יהיה איכותי.

כיצד ניתן להשתמש בסרטוני אקספליינר בשיווק ובמכירות?

סרטוני אקספליינר יכולים להיותכלי רב עוצמה לשיווק ומכירות, מכיוון שהן מרתקות, קלות להבנה וניתנות לשיתוף ברשתות החברתיות. ניתן להשתמש בסרטוני הסבר כדי להציג מוצר או שירות חדש, להסביר את היתרונות של הצעה מסוימת, או לספק הדגמה של אופן הפעולה של המוצר או השירות. בנוסף, אנימציות מסבירות יכולות לשמש לבניית מודעות למותג ולביסוס אמינות, מכיוון שהן יכולות להעביר מידע מורכב בצורה יעילה בצורה מרתקת וקלה להבנה. ניתן להשתמש סרטוני אקספליינר באתר האינטרנט של החברה, בקמפיינים שיווקיים בדוא”ל, במדיה החברתית ובחומרי שיווק ומכירה אחרים כדי לעזור לעורר עניין ופעולה.

דוגמאות של סרטוני אנימציה הסברתיים שהופקו בשיווקנט:

שאלות ותשובות

כמה שיותר יותר טוב! אבל גם אם יש לכם רק סרטון אחד אתם יכולים להשתמש בו למשלוח בווטסאפ, להעלאה ליוטיוב, לקמפיין ממומן ביוטיוב ולקמפיין ממומן בפייסבוק, להטמעה באתר ועוד הרבה שימושים שיעזרו לכם לייעל את שיווק העסק שלכם פלאים. ההמלצה שלנו היא לעשות שימוש בסרטון בכל דף באתר האינטרנט שלכם, ואם לא בכל דף אז בכמה שיותר דפים. תשאלו אותנו על חבילות וידאו לקידום אורגני, אנו יודעים לתת פתרונות הפקת סרטונים לכל צורך ולכל כיס.

כמובן שהנראות של העסק שלכם תהיה טובה יותר אם סרטונים שהופקו בהפקה מקצועית, אך אין זה צריך לעצור אתכם מיצירת תוכן וידאו באופן עצמאי, אך חשוב שהתוכן יהיה בעל ערך לצופים שלכם שיהיו מוכנים להתפשר על איכות הסרטון בגלל הערך שהם מקבלים.

אם אתם לא רוצים להיחשף למצלמה ולא יודעים ליצור סרטוני אנימציה או לערוך סרטונים בכל דרך אחרת באופן עצמאי, דברו איתנו ואנו ניתן לכם הצעה שתתאים לצורך ולתקציב שלכם.

אם ההפקה שלכם מורכבת מצריכה שימוש בצוות של אנשים שאין לכם ותצטרכו לשלם לכל המשתתפים בהפקה ואם יש צורך בהשכרת ציוד יקר למימוש הפקת הוידאו שלכם ואין לכם תקציב אז כמובן שהפקת סרטון אנימציה עדיפה במקרה זה. ואם אתם מעוניינים ליצור סדרה של סרטונים ותקציבכם נמוך, כאן לרוב יהיה זול יותר לצלם כמה סרטונים ביום צילום אחד למרות שבשיווקנט יש לנו אפשרות גם להפיק סרטוני אנימציה במחירים זולים יותר מהמחירים המופיעים במחירון סרטוני אנימציה באתר שלנו. אנו יודעים להפיק את הסרטון הכי טוב לכל תקציב.

שתפו פוסט זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מחירי חבילות קידום אתרים

נגן וידאו אודות קידום אתרים אורגני בגוגל - חבילות קידום אתרים אורגני בגוגל של ארתור קלנדרוב מומחה קידום אתרים עם 20 שנות נסיון SEO 2024

קורס שיווק דיגיטלי פרונטלי

נגן וידאו אודות קורס שיווק דיגיטלי פרונטלי של ארתור קלנדרוב - מומחה שיווק באינטרנט עם נסיון של 20 שנה.

לקוחות שיווקנט מספרים

Yaron ShwartzYaron Shwartz
13:18 03 Aug 23
עבודה מדהימה , תוצאה מצויינת , סרטון אנימציה ברמה גבוה. ממליץ בחום.תודה רבה ארתור
NetaNeta
15:39 23 Jul 23
עשינו סרטון אנימציה אצל ארתור אין ספק שהבחור מקצועי מאוד . מומלץ בחום.
Tani AharoniTani Aharoni
07:56 23 Mar 23
מדובר בהבנת הצורך ויישום באופן מקיף וחכם.
לירון מנצורלירון מנצור
18:06 18 Mar 23
חייבת לכתוב ביקורת חיובית ביותר על שיווק נט, ועל ארתור היקר באופן אישי , ראשית רמה סופר מקצועית , עמידת בלתי רגילה בזמנים, תוך הקפדה על איכות, כמות, שביעות רצון הלקוח, ארתור בעל סבר פנים נעימות, שלא מתפשר על מקצועיות ויחס ללקוח !המצגת שלי כמו גם הסרטון היו מושלמים!!מומלץ ביותר! אני בהחלט אעבוד עם שיווק נט בעתיד !!!
yaron lionyaron lion
10:16 12 Mar 23
ארתור הפיק עבורנו סרטון אנימציה. תודה רבה
claudia Nimtsovitchclaudia Nimtsovitch
18:19 13 Feb 23
מהדקות הראשונות של עבודה עם ארתור הבנתי שיש לי עסק עם מישהו מתחשב,מיקצועי,,עם תהליך עבודה מאוד מסודר,שמתחיל בהבנת הנושה וצרכים של הלקוח. הסרטון שלי יצא ממש יפה!אני ממליצה בחום.
ציון חזניציון חזני
12:42 06 Nov 22
ממליצה בחום!!! בלי לחשוב פעמיים!ארתור מקצועי מאוד, זמין לשאלות, לתיקונים ופתוח להצעות! תיקתק לנו את הסרטון והכין לנו תוצר מושלם!
js_loader
מאמרים נוספים

מומחה קידום אתרים

מומחה קידום אתרים עם 20 שנות נסיון, ארתור קלנדרוב מסביר על חבילות קידום אורגני בגוגל עם תוצאות בעמוד ראשון בגוגל כבר בחודש הראשון: מבוא קידום אתרים אורגני (SEO) הוא אחד הכלים החשובים

בניית אתר תדמית מחיר

מחיר בניית אתר אינטרנט – מחירון ממוצע(כמה עולה לבנות אתר אינטרנט) לפי נתוני השוק העדכניים לשנת 2024, מחיר ממוצע לבניית אתר תדמית נע בין הטווחים הבאים: סוג אתר מחיר משוער אתר

הגדילו את יחסי ההמרה באתר שלכם בעזרת וידאו!

הגדילו את יחסי ההמרה(היחס בין כמות המבקרים באתר לכמות המכירות או הלידים) באתר שלכם בעזרת וידאו! עבור הלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלך, הסביבה הדיגיטלית מלאה ברעש. באנרים, מודעות ופרסומים אונליין!

זמן שהייה באתר – Dwell Time

למה זמן שהייה חשוב? איך למדוד זמן שהייה נכון? טקטיקות להגדלת זמן שהייה מעיד על איכות תוכן ורלוונטיות יש בעיות במדידת גוגל אנליטיקס שילוב תוכן איכותי ומרתק נותן תובנות על

איך לבחור בונה אתרים לבניית אתר וורדפרס לעסק?

אם אתם רוצים להצליח בעולם הדיגיטלי של ימינו, אתר אינטרנט מקצועי ומושך זה חובה! אבל איך בוחרים את הפלטפורמה הנכונה ומתחילים לבנות את האתר? התשובה פשוטה, הולכים על וורדפרס – מערכת

שירותי קידום אתרים

הבנת חשיבותם של שירותי קידום אתרים בנוף הדיגיטלי של היום, שירותי קידום אתרים הפכו לכלי חיוני עבור עסקים השואפים לבסס נוכחות אינטרנטית חזקה. בין אם אתה מפעיל עסק מקומי קטן

האם סרטון תדמית הוא מודעה?

סרטון תדמית הוא סוג של פרסום המשתמש בוידאו כאמצעי לקידום מוצר, שירות או מותג. מטרת סרטון תדמית היא להגביר את המודעות וליצור עניין במוצר או בשירות המקודמים. סרטוני תדמית יכולים

עדכון ליבה של גוגל – עדכון מרץ 2024 באלגוריתם של גוגל

בחודש מרץ 2024, חברת הענק גוגל הכריזה על עדכון ליבה משמעותי ביותר לאלגוריתם החיפוש שלה. עדכון אלגוריתם זה, המכונה “עדכון מרץ 2024“, צפוי לחולל מהפכה של ממש בעולם קידום האתרים ולהשפיע באופן ניכר על דירוג האתרים בתוצאות החיפוש.

קידום אתרים SEO

תובנות מרכזיות על קידום אתרים SEO נושא תובנה מרכזית חשיבות קידום אורגני SEO הוא כלי אפקטיבי וחיוני לכל עסק שרוצה להגדיל תנועה, לידים ומכירות מהאתר On-Site מול Off-Site יש לבצע

יצירת קשר