...

חברת אנימציה: איך לבחור חברת הפקות אנימציה(סטודיו לאנימציה) לעסק?

חברת אנימציה - איך לבחור חברת אנימציה

תוכן עניינים

חברת אנימציה עסקית צריכה לשים דגש על תוצאות עסקיות!

בחירה בחברת אנימציה נכונה, כזו שתבין אתכם ואת המטרות העסקיות שלכם תוביל לכך שהעסק שלכם יפרח!

שימוש נכון באנימציות יגדיל את המכירות וישדרג את תהליכי השיווק והמכירה של העסק שלכם, יחסוך לכם המון זמן וכסף וייעל את העסק שלכם.

בחירה בחברת אנימציה לא נכונה תוביל לנזקים כספיים! במקרה ה-"טוב" תשלמו יותר על פרסום עקב יחסי המרה נמוכים ובמקרה הרע הקמפיינים הפרסומיים שלכם לא ימירו ואף יגרמו לנזק תדמיתי לעסק שלכם!

במאמר זה נסביר לכם איך לבחור חברת אנימציה, אז בואו נתחיל…

אם לא בא לכם לקרוא, ניתן לצפות בסרטון זה:

למה לשים לב כשאתם בוחרים חברת אנימציה?

 איזון בין איכות הסרטון למחיר הסרטון
 ישנם שני מדדי איכות שחשוב שתבדילו ביניהם:
  1. איכות האנימציה לדוגמה, אנימציה תלת מימדית נחשבת ליותר איכותית מאנימציה דו מימדית.
  2. איכות הסרטון בהיבט השיווקי – לדוגמה, בעת צפיה בסרטון האם המסרים בסרטון יהיו ברורים ללקוחות פוטנציאליים או שלא.

כשאתם בוחרים חברת אנימציה אתם קודם כל צריכים להגיע לאיזון בין איכות האנימציה לבין איכות הסרטון בהיבט השיווקי, זכרו המטרה של הסרטונים שתפיקו היא להגדיל את יחסי ההמרה ובשורה התחתונה להגדיל את המכירות שלכם, לכן אל תתפשרו על איכות אנימציה ירודה, אבל גם אל תשתוללו ואל תמהרו להשקיע באנימציה מהסוג היקר ביותר כי המטרה שלכם היא לא לזכות באוסקר אלא להגדיל מכירות.

לרוב עדיף שתשקיעו כסף בכמות, לדוגמא, לרוב עדיף לכם ליצור כמה סרטונים דו מימדיים(2D) מאשר להשקיע את אותו הכסף באנימציה אחת תלת מימדית(3D) שלא תצדיק את ההשקעה אם הייתם יכולים להגיע לאותם יחסי ההמרה בקמפיין השיווקי עם אנימציה דו מימדית.

אם תפיקו כמה סרטונים דו מימדיים שיעלו לכם במצטבר את אותו המחיר שהייתם משלמים על סרטון תלת מימדי אחד, תקבלו החזר השקעה גבוה בהרבה על אותו סכום השקעה, פשוט כי עם כמה סרטונים דו מימדיים תוכלו ליצור כמה קמפיינים שיווקיים, בין אם מדובר על לקדם את הסרטונים האלה קידום אורגני ביוטיוב ובגוגל לבין אם מדובר בהקמת קמפיינים ממומנים ביוטיוב ובפייסבוק.

בחברת אנימציה עסקית חייב להיות מומחה בשיווק דיגיטלי שידע לכוון אתכם איך לעשות את השימוש הנכון ביותר בתקציב שיעדתם להפקת סרטוני אנימציה, יועץ שמבין היטב את עולם השיווק הדיגיטלי, שידע להבין איזה שימוש תעשו בסרטונים ויראה את התמונה השיווקית המלאה.

זכרו, כל הסרטונים שתפיקו בסטודיו לאנימציה, גם אם מדובר בסרטוני הדרכה והסברה, הם בסופו של דבר סרטונים שיווקיים ולכן חשוב שהפקת סרטונים תנוהל על ידי מומחה שיווק באינטרנט!

למה אתם צריכים לשים לב כשאתם צופים בדוגמאות הפקה של חברת האנימציה?

כשאתם צופים בדוגמאות הפקה של חברת הפקות אנימציה, כמובן שחשוב שתשימו לב איך נראים הסרטונים, אך אל תשימו את עיקר המיקוד באפקטים המגניבים של האנימציה אלא שימו לב האם המסרים בסרטון ברורים לכם או לא? 

זכרו, המטרה הכי חשובה של הסרטונים שלכם היא להפיל אסימון, כלומר שהלקוחות הפוטנציאליים שיצפו בסרטון יבינו בדיוק את מה שתכננתם מראש שהם אמורים להבין!

ושוב אנחנו חוזרים על חשיבות ניהול ההפקה על ידי איש מקצוע שהוא גם מומחה בהפקת סרטוני אנימציה וגם מומחה בשיווק דיגיטלי.

למה את צריכים לשים לב כשאתם בוחרים את התסריטאי?

לב ליבו של סרטון אנימציה איכותי הוא התסריט, התסריטאי אחראי על מה שיראו בסרטון ולטקסט שישמעו בסרטון.

  • תסריטאי איכותי אמור לכתוב מתוך הבנה ואמור לתחקר את מזמין הסרטון.
  • תסריטאי איכותי אמור לדעת לעשות אופטימיזציה לטקסט ולמתרחש בסצינות כדי להקטין את כמות המאמץ המחשבתי שהצופה יצטרך להשקיע כדי להבין את המסרים בסרטון, למשל הוא חייב לדעת איפה לקצר במילים ואיפה חשוב להרחיב.
  • תסריטאי איכותי אמור לדעת להשתמש במושגים שבוודאות יהיו ברורים לקהל היעד שהולך לצפות בסרטון, לדוגמא: אם קהל היעד של הסרטון שלכם הם דייגים, ניתן לעשות שימוש במושגים מעולם הדיג ואין צורך לפרש אותם ועדיין התסריטאי אמור לחדד ולוודא מולכם האם קהל היעד הם למשל דייגים מתחילים או דייגים ותיקים? אם קהל היעד הם דייגים מתחילים סביר להניח שהם לא מכירים מושגים שדייגים ותיקים כן מכירים והוא אמור לקחת את זה בחשבון בעת כתיבת התסריט.
  • תסריטאי איכותי אמור להבין לעומק את עולם השיווק הדיגיטלי והוא אמור להבין את סוג הקמפיין השיווקי שבו אתם מתכננים לעשות שימוש בסרטון ואת הדקויות שבו.
  • תסריטאי איכותי אמור לשאול אתכם באיזה שלב במשפך השיווקי אתם מתכננים לעשות שימוש בסרטון ואמורה להיות לו היכולת להבין את כל השלבים של המשפך השיווקי שלכם.

האם עדיף שחברת אנימציה תתמחה גם בשיווק באמצעות סרטונים?

חד משמעית כן, יותר מזה, עדיף שלחברת האנימציה שתבחרו יהיה נסיון עשיר בשיווק באמצעות סרטונים. הרבה פעמים אנשים מפרידים בין חברת אנימציה לחברה שעושה עבורם את השיווק הדיגיטלי, וחשוב שתדעו שאם תעשו שיווק באמצעות סרטונים בחברה שגם מפיקה את הסרטונים עבורכם ויש לחברה זו נסיון עשיר בשיווק באמצעות וידאו, אתם הולכים לקבל את הלידים האיכותיים ביותר וליצור פאר שלמתחרים שלכם יהיה קשה מאוד לסגור.

מהם הסוגים העיקריים של אנימציה?

סרטוני אנימציה מתחלקים לשני סוגים עיקריים, סרטונים דו מימדיים(2D) וסרטונים תלת מימדיים(3D).

 

אילו סוגים של סרטונים חברת אנימציה יכולה להפיק לעסקים?

מהו תהליך הפקת סרטון אנימציה שאמור להיות בחברת אנימציה?

חברת אנימציה עוברת יחד איתכם תהליך המתחיל בבריף, הבנת והגדרת המטרות והמסרים, פילוח קהל היעד הרלוונטי וזה עוד לפני שהגענו לחלק של הפקת הסרטון.

תהליך הפקת סרטון אנימציה דו מימדית(2D) כולל:

  • כתיבת תסריט
  • יצירת סטוריבורד
  • הקלטת קריינות או דיבוב
  • הוספת אפקטים קוליים
  • יצירת האנימציה
  • איבוד מוזיקלי או התאמת מנגינה ממאגר עם זכויות שימוש מלאות

תהליך הפקת סרטון אנימציית תלת מימדית(3D) מורכב יותר ונסביר עליו לעומק במאמר אחר.

 

לסיכום

  1. חברת אנימציה אמורה לכוון אתכם לאיזון נכון בין איכות הסרטון למחיר הסרטון.
  2. צפו בדוגמאות הפקה של חברת אנימציה ושימו לב האם המסרים בסרטונים ברורים לכם או לא.
  3. בחרו בחברת אנימציה עם תסריטאי איכותי שכותב מתוך הבנה עמוקה בעסקים ובשיווק ומתחקר אתכם לפני שהוא מתחיל לכתוב את התסריט.

אז לאחר שהבנתם את כל זה, הגיע הזמן להכיר לכם את חברת האנימציה האידיאלית עבורכם – שיווקנט.

הפקת הסרטון שלכם בשיווקנט תנוהל על ידי מומחה שיווק באינטרנט עם וותק של 19 שנים, ארתור קלנדרוב שבנוסף לנסיון העשיר שלו בשיווק דיגיטלי הפיק מאות סרטונים לעסקים בישראל בשבע השנים האחרונות.

שיווקנט מתמחה בהפקת סרטוני אנימציה ושיווק עסקים באמצעות וידאו, קידום סרטונים אורגני בגוגל וביוטיוב, קידום ממומן בוידאו וקידום אתרים באמצעות סרטונים! 

שימו לב, בניגוד לכל מה שסיפרו לכם עד היום על קידום אורגני, אנחנו יודעים לתת לכם תוצאות קידום אורגני באופן מיידי!

לתאום שיחת ייעוץ ללא עלות עם מומחה שיווק באינטרנט ארתור קלנדרוב, לחצו כאן >>

שאלות ותשובות

כמה שיותר יותר טוב! אבל גם אם יש לכם רק סרטון אחד אתם יכולים להשתמש בו למשלוח בווטסאפ, להעלאה ליוטיוב, לקמפיין ממומן ביוטיוב ולקמפיין ממומן בפייסבוק, להטמעה באתר ועוד הרבה שימושים שיעזרו לכם לייעל את שיווק העסק שלכם פלאים. ההמלצה שלנו היא לעשות שימוש בסרטון בכל דף באתר האינטרנט שלכם, ואם לא בכל דף אז בכמה שיותר דפים. תשאלו אותנו על חבילות וידאו לקידום אורגני, אנו יודעים לתת פתרונות הפקת סרטונים לכל צורך ולכל כיס.

כמובן שהנראות של העסק שלכם תהיה טובה יותר אם סרטונים שהופקו בהפקה מקצועית, אך אין זה צריך לעצור אתכם מיצירת תוכן וידאו באופן עצמאי, אך חשוב שהתוכן יהיה בעל ערך לצופים שלכם שיהיו מוכנים להתפשר על איכות הסרטון בגלל הערך שהם מקבלים.

אם אתם לא רוצים להיחשף למצלמה ולא יודעים ליצור סרטוני אנימציה או לערוך סרטונים בכל דרך אחרת באופן עצמאי, דברו איתנו ואנו ניתן לכם הצעה שתתאים לצורך ולתקציב שלכם.

אם ההפקה שלכם מורכבת מצריכה שימוש בצוות של אנשים שאין לכם ותצטרכו לשלם לכל המשתתפים בהפקה ואם יש צורך בהשכרת ציוד יקר למימוש הפקת הוידאו שלכם ואין לכם תקציב אז כמובן שהפקת סרטון אנימציה עדיפה במקרה זה. ואם אתם מעוניינים ליצור סדרה של סרטונים ותקציבכם נמוך, כאן לרוב יהיה זול יותר לצלם כמה סרטונים ביום צילום אחד למרות שבשיווקנט יש לנו אפשרות גם להפיק סרטוני אנימציה במחירים זולים יותר מהמחירים המופיעים במחירון סרטוני אנימציה באתר שלנו. אנו יודעים להפיק את הסרטון הכי טוב לכל תקציב.

שתפו פוסט זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מחירי חבילות קידום אתרים

נגן וידאו אודות קידום אתרים אורגני בגוגל - חבילות קידום אתרים אורגני בגוגל של ארתור קלנדרוב מומחה קידום אתרים עם 20 שנות נסיון SEO 2024

קורס שיווק דיגיטלי פרונטלי

נגן וידאו אודות קורס שיווק דיגיטלי פרונטלי של ארתור קלנדרוב - מומחה שיווק באינטרנט עם נסיון של 20 שנה.

לקוחות שיווקנט מספרים

Yaron ShwartzYaron Shwartz
13:18 03 Aug 23
עבודה מדהימה , תוצאה מצויינת , סרטון אנימציה ברמה גבוה. ממליץ בחום.תודה רבה ארתור
NetaNeta
15:39 23 Jul 23
עשינו סרטון אנימציה אצל ארתור אין ספק שהבחור מקצועי מאוד . מומלץ בחום.
Tani AharoniTani Aharoni
07:56 23 Mar 23
מדובר בהבנת הצורך ויישום באופן מקיף וחכם.
לירון מנצורלירון מנצור
18:06 18 Mar 23
חייבת לכתוב ביקורת חיובית ביותר על שיווק נט, ועל ארתור היקר באופן אישי , ראשית רמה סופר מקצועית , עמידת בלתי רגילה בזמנים, תוך הקפדה על איכות, כמות, שביעות רצון הלקוח, ארתור בעל סבר פנים נעימות, שלא מתפשר על מקצועיות ויחס ללקוח !המצגת שלי כמו גם הסרטון היו מושלמים!!מומלץ ביותר! אני בהחלט אעבוד עם שיווק נט בעתיד !!!
yaron lionyaron lion
10:16 12 Mar 23
ארתור הפיק עבורנו סרטון אנימציה. תודה רבה
claudia Nimtsovitchclaudia Nimtsovitch
18:19 13 Feb 23
מהדקות הראשונות של עבודה עם ארתור הבנתי שיש לי עסק עם מישהו מתחשב,מיקצועי,,עם תהליך עבודה מאוד מסודר,שמתחיל בהבנת הנושה וצרכים של הלקוח. הסרטון שלי יצא ממש יפה!אני ממליצה בחום.
ציון חזניציון חזני
12:42 06 Nov 22
ממליצה בחום!!! בלי לחשוב פעמיים!ארתור מקצועי מאוד, זמין לשאלות, לתיקונים ופתוח להצעות! תיקתק לנו את הסרטון והכין לנו תוצר מושלם!
js_loader
מאמרים נוספים

חברת קידום אתרים בגוגל

חברת קידום אתרים בגוגל – יתרונות ואיך לבחור חברת קידום אתרים בגוגל? קידום אתרים אורגני (SEO) בגוגל הוא אחת הדרכים האפקטיביות ביותר להגדלת התנועה והמכירות באתר. על מנת להפיק את

מה זה טקסט עוגן(אנקור טקסט – Anchor Text)?

הסבר קצר של ארתור קלנדרוב על טקסט עוגן טקסט עוגן – עיקרי דברים נושא תובנה עיקרית חשיבות טקסט עוגן טקסט עוגן הוא סימן מרכזי המשמש מנועי חיפוש להבנת נושא ורלוונטיות

קידום אתרים SEO

תובנות מרכזיות על קידום אתרים SEO נושא תובנה מרכזית חשיבות קידום אורגני SEO הוא כלי אפקטיבי וחיוני לכל עסק שרוצה להגדיל תנועה, לידים ומכירות מהאתר On-Site מול Off-Site יש לבצע

קידום אתרים ושיווק באינטרנט

נקודות מפתח תובנות עיקריות חשיבות קידום אתרים קידום אתרים הוא קריטי להגדלת החשיפה, משיכת לקוחות, בניית מוניטין והשגת יתרון תחרותי בשוק הדיגיטלי. קידום אורגני מול ממומן בעוד שקידום אורגני הוא

מהו סרטון תדמית ולמה הפקת סרטון תדמית לעסק זה חובה ולא מותרות

סרטון תדמית הוא כלי שיווקי חיוני לכל עסק המעוניין להציג את עצמו בצורה מקצועית, אמינה ומרשימה בפני קהל היעד שלו. הוא מהווה דרך אפקטיבית להעביר את המסרים החשובים על החברה, המוצרים או השירותים שהיא מציעה, תוך יצירת חיבור רגשי עם הצופים. למה

קידום אתרי אינטרנט

קידום אתרים בגוגל (SEO) הוא התהליך של שיפור דירוג האתר שלך בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל, על מנת למשוך יותר תנועת גולשים איכותית לאתר. במאמר זה נסקור את השלבים המרכזיים

מה זה YMYL ולמה זה חשוב לקידום אתרים?

YMYL או בשמו המלא "Your Money or Your Life" הוא אחד המושגים החשובים ביותר בתחום קידום האתרים. הבנה מעמיקה של מושג זה חיונית לכל מי שרוצה לקדם את האתר שלו בצורה

תוכנות אנימציה – הספר: חלק 2 | שנה:2024 | מחיר:חינם

חלק 1(רשימת תוכנות אנימציה) | חלק 3 פרק 34: אנימציה ל-E-Learning וקורסים מקוונים בחינת היתרונות של אנימציה ב-E-Learning יצירת סרטוני הדרכה מונפשים ומודולים אינטראקטיביים אופטימיזציה של אנימציות עבור סגנונות למידה

יצירת קשר