למה עסקים בוחרים לשווק את העסק באמצעות סרטוני אנימציה?
אם החלטתם לשווק את העסק שלכם באמצעות סרטונים זו כבר החלטה נבונה אבל מה מניע עסקים לבחור לשווק דווקא באמצעות סרטוני אנימציה?
תוכן העניינים
Toggleהנה 3 סיבות לכך שבעלי עסקים בוחרים באנימציות ולא בצילום ועריכה של סרטוני וידאו:
פחד להצטלם בוידאו(Video-Phobia)
חלק גדול מבעלי העסקים פשוט פוחדים להצטלם בעיקר בגלל חוסר וודאות, הם לא עשו את זה אף פעם ולא יודעים למה לצפות, לא יודעים האם הם יראו מספיק טוב, האם ידברו מספיק טוב.
על המאזניים ההצלחה העסקית שלהם, ולא מספיק שהם צריכים להראות ולדבר מספיק טוב, הוידאו שיופק הוא זה שיקבע האם ועד כמה הקמפיין השיווקי שלהם יצליח או לא יצליח!
וזה מוסיף עוד יותר לחץ ואם הם לא מקבלים את הביטחון בכך שהם גם יראו טוב וגם ידברו טוב וגם שהסרטון שלהם ימיר ויביא להם לידים איכותיים, הם פשוט לא הולכים על זה. הם מבינים את חשיבות הסרטונים כחלק מהצלחת השיווק העסקי שלהם ולכן הם בוחרים ללכת על האופציה של הפקת סרטוני אנימציה לשיווק העסק שלהם.
חיסכון בעלויות
הפקות וידאו מורכבות לרוב יקרות יותר מהפקות אנימציה. מה זה הפקות מורכבות? אם התסריט שלכם שלכם מצריך צילום במספר לוקיישנים ושימוש בשחקנים וניצבים, הפקה כזו תעלה לכם הרבה מאוד כסף.
הפקת סרטון אנימציה עבור אותו התסריט תהיה זולה משמעותית ובחירה באנימציה תחסוך לכם אלפי ואף עשרות אלפי שקלים.
סרטוני המחשה למוצרים שעדיין לא קיימים
חברות סטארט-אפ שרוצות להמחיש איך יראה המוצר שלהם ובאיזה סיטואציות ניתן יהיה לעשות בו שימוש כמובן שיבחרו באנימציה להמחשה מיטבית, זאת כמובן כי פשוט עדיין אין להם את המוצר שאפשר לצלם.