קידום ממומן ביוטיוב, גוגל ופייסבוק הם אולי כלי הפרסום החזקים ביותר שיש לעולם הדיגיטלי להציע בשנת 2022 ובמידה ובתור בעלי עסק, אתם לא משתמשים לפחות בחלק מהם, אתם עושים טעות חמורה!
טוב, אולי טיפה הגזמנו בהכרזה הזו כי בסופו של דבר, לכל עסק יש כיוון שונה ואת הדרך שלו לפנות לקהל היעד שלו, אך לא משנה אם הקהל שלכם נמצא יותר בפייסבוק או בגוגל, הוא כמעט בוודאות נמצא ביוטיוב.
כמיליארד שעות ביום מבלים אנשים ביוטיוב, מה שאומר שקידום ממומן ביוטיוב הוא כלי שבהחלט יכול לעזור לעסק שלכם להגיע אל יותר ויותר לקוחות אם עושים זאת בצורה הנכונה וכדי לעשות זאת כמו שצריך, חשוב שתכירו את סוגי המודעות השונות שיש לקידום ממומן ביוטיוב להציע לכם.
אז בואו, הכירו 3 סוגי מודעות יוטיוב שיעזרו לכם לקבל יותר צפיות בכל חודש ולהגיע אל הרבה, אבל הרבה יותר לקוחות פוטנציאליים. בואו נתחיל!
מודעות שניתן לדלג עליהן
סוג המודעות הראשון שנדבר עליו הוא המודעות עליהן ניתן לדלג. אלו המודעות הפופולריות ביותר שכולם
מכירים ואוהבים (או האמת, קצת פחות אוהבים).
מודעות אלו מופיעות בדרך כלל בתחילתו של הסרטון ולעיתים גם בנקודות מסוימות במהלכו.
2 יתרונות בולטים של מודעות יוטיוב שניתן לדלג עליהן:
-
- הגולש רואה לפחות את 5 השניות הראשונות של הסרטון, כך שיש לכם מספיק זמן לתפוס את תשומת ליבו.
- אתם משלמים על המודעה רק אם הגולש צפה בה במשך 30 שניות לפחות או לחץ עליה או אם סרטון המודעה קצר מ-30 שניות אז אתם משלמים רק אם הצופה ראה את כולה. לדוגמא: אם סרטון המודעה שלכם באורך 20 שניות אז, אם צפו בסרטון 20 שניות בלבד המפרסם עדיין ישלם על צפייה זו, למרות שצפו בפחות מ-30 שניות, כי פשוט לא היה אפשרי לצפות בשלושים שניות כי הסרטון באורך 20 שניות.
מודעות אלו הן בדרך כלל באורך של 15 שניות ועד 3 דקות אך מחקרים הראו שאם לא תפסתם את תשומת ליבו של הגולש ב – 5 שניות הראשונות בהן הוא "מחוייב" לצפות, הסיכויים להמרה יורדים משמעותית.
דרך מעולה לתפוס במהירות את תשומת ליבו של הגולש במודעות אלו, הוא להשתמש במשהו מעט יוצא דופן, כזה שהגולש לא רואה בדרך כלל, כמו למשל סרטון אנימציה המציג את המסר שלכם בצורה מעניינת ומושכת.
יתרון נוסף של סוג מודעות זה הוא שבנוסף לסרטון הפרסומי שלכם שרץ טרם הסרטון עליו הגולש לחץ, המודעה שלכם מופיעה כבאנר בתפריט הצד או מתחת לסרטון בנייד, כך שגם כאשר הגולש צופה בסרטון המבוקש(לא סרטון הפרסומת שלכם), הוא עדיין רואה את המודעה שלכם.
מודעות שאי אפשר לדלג עליהן
מודעות אלה למרות שהן מציקות, גם אם הגולש לא יצפה בהן, עצם העובדה שהוא ישמע אותן, יכולה לעשות את ההבדל ולהוביל אותו לבצע את הפעולה הרצויה לכם.
מודעות אלו מופיעות בתחילת הסרטון ובמהלכו ואי אפשר לדלג עליהן!
האורך המרבי של מודעות כאלה במחשב ובנייד יכול להיות באורך 15-20 שניות. בגרסה למחשב, ייתכן שתוצג גם מודעה קטנה יותר בגודל 300×60 פיקסלים לצד סרטוני YouTube שכוללים מודעות וידאו אלה.
מחקרים הראו שגולשים נוטים לדלג על המודעות ב – 76% מהמקרים ומודעות מסוג זה בהחלט יכולות לעשות את ההבדל.
מודעות מסוג זה טובות להעלאת מודעות למותג או לפעילות חדשה שאתם עושים והתשלום מתבצע על כל 1,000 צפיות. מודעות וידאו אלה יכולות להגיע למחירים גבוהים יותר לאלף חשיפות מפורמטים אחרים של מודעות ב-YouTube.
מודעות וידאו בגוף הפיד – Discovery
מודעות אלו לוקחות פרמטר של יוטיוב שנדחק לשוליים הרבה פעמים ומנצלת את היכולות של פרמטר זה במטרה לעזור לכם, בעלי העסקים, להעביר את המסר שלכם לקהל היעד הרלוונטי. פרמטר זה הוא היותו של יוטיוב מנוע חיפוש לכל דבר ועניין.
מודעות אלו נראות ממש כמו מודעות גוגל רגילות, אבל הן מופיעות ביוטיוב. הגולש יוכל למצוא אותן כבאנרים לצד הסרטון בוא הוא צופה, בעמוד הבית של יוטיוב, או בתוצאות החיפוש שלו מה שנותן להן חשיפה גבוהה במיוחד.
מודעות וידאו בגוף הפיד כוללות תמונה ממוזערת, כותרת ועד 2 שורות טקסט (בהתאם למיקום שבו מוצגת המודעה). כשהצופים יוצרים אינטראקציה עם התמונה הממוזערת, הם עוברים לדף הצפייה של המודעה ב-YouTube.
היתרונות
- המודעות שלכם יכולות להופיע כשהצופים גולשים בסרטונים קשורים, גוללים בפיד הבית של YouTube באפליקציה או מחפשים תוכן.
- המידע מוצג לצופים שצורכים כרגע בפועל תוכן רלוונטי.
- המודעות מגדילות את הסבירות שהמשתמשים יירשמו כמנויים, ישתפו את הסרטונים שלכם ויצפו בסרטונים נוספים של המותג שלכם.
לסיכום
קידום ממומן ביוטיוב הוא כלי חשוב וחזק במיוחד עבור המפרסמים בעולם של היום וכל מי שעוסק בדיגיטל בצורה כזו אחרת חשוב שיכיר את אופציית הפרסום הזו.
במודעות שניתנות לדילוג יש לכם רק 5 שניות לתפוס את תשומת ליבו של הגולש ולכן אתם חייבים לעשות משהו יוצא דופן כמו להשתמש בסרטוני אנימציה. במודעות מסוג זה אתם תשלמו רק אם הגולש צפה לפחות ב-30 שניות מהמודעה או שהוא לחץ עליה.
במודעות שלא ניתן לדלג עליהן אתם תשלמו על כל 1,000 צפיות והן טובות בעיקר להעלאת מודעות למותג שלכם.
מודעות מסוג Discovery יכולות להופיע במגוון מקומות ביוטיוב כך שאחוזי החשיפה שלהן גבוה במיוחד.
שיווקנט הוקמה במטרה לעזור לבעלי עסקים לקדם את העסק שלהם בצורה נכונה. בשנים האחרונות, עם עלייתה המטאורית של יוטיוב בתחום הקידום הממומן, יותר ויותר עסקים מפרסמים ביוטיוב ואם גם אתם מעוניינים להתחיל לפרסם ביוטיוב, דברו איתנו, אנו מציעים שירות הקמת קמפיין פרסום וניהולו או לחליפין יכולים להקים את הקמפיין יחד איתכם וללמד אתכם לתחזק אותו באופן עצמאי.