הגדילו את יחסי ההמרה(היחס בין כמות המבקרים באתר לכמות המכירות או הלידים) באתר שלכם בעזרת וידאו!
תוכן העניינים
Toggleעבור הלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלך, הסביבה הדיגיטלית מלאה ברעש. באנרים, מודעות ופרסומים אונליין! אם מצרפים את השיטות בהן המשתמשים צורכים תוכן: רשתות חברתיות, אפליקציות, אימייל ועוד… איך אתה הולך לוודא שהתוכן שלך מצליח לעקוף את כל הרעש ולשכנע את הלקוחות שלך להקשיב?
אתם בטח יודעים שוידאו הוא המדיום הכי מושך בידי אנשי השיווק. הנה כמה סיבות לכך שגם אתה צריך להתחיל להשתמש בשיווק באמצעות וידאו:
- 50% מהלקוחות באינטרנט מחפשים סרטון שקשור למוצר או לשירות לפני שהם הולכים לחנות.
- וידאו משותף ב-1200% יותר מכל סוג תוכן אחר ברשתות חברתיות.
- הוספת סרטון לאתר שלך מעלה את הסיכוי שלך להיות בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל פי 50.
אי אפשר להתכחש לעליה בחשיפה שתקבל כשתוסיף סרטוני אנימציה לשיטת השיווק הדיגיטלית שלך. אבל הכוח של סרטוני אנימציה שיווקים הוא מעבר לצפיות. אם עושים שימוש נכון בסרטונים, הוא מוביל ללחיצה, למילוי טופס ובסופו של דבר, לרכישה.
- 64% מהלקוחות קונים מוצר באינטרנט לאחר שצפו בסרטון שמשווק אותו או מסביר עליו.
- הטמעת סרטון בעמוד נחיתה של האתר שלך יכולה להעלות את אחוזי ההמרה בדף זה ב-80%.
- 92% מהאנשים שצופים בסרטון בנייד משתפים אותו עם אנשים אחרים.
עם סטטיסטיקה כזאת, הגיע הזמן לנתח מחדש את התקציב השיווקי ואת האסטרטגיה השיווקית שלך. האם סרטוני אנימציה הם המרכז של הקמפיין שלך? אם לא, הגיע הזמן ליצור מקום לכלי החזק הזה. למה סרטונים? כי אם אתה או מי שמנהל עבורך את קמפיין הפרסום הממומן בפייסבוק תעשה שימוש ביותר מסרטון אחד, תוכל לשפר את ביצועי הקמפיין ותשקיע יותר במודעת הסרטון שמביא לך יותר המרות ובכך תשפר את יחס ההמרה ותחסוך הרבה כסף.
המהפכה הדיגיטלית נלחמת על החלק שלה בעולם המדיה המסורתית והורידה מהתקציבים של פרסומות מודפסות, רדיו, וטלוויזיה. עכשיו הגיע זמן סרטוני אנימציה לככב ולהביא את ה-ROI האופטימלי.
צעדים פרקטיים שאתם יכולים לעשות כדי לשפר את מאמצי השיווק באמצעות וידאו:
- השתמשו במילים "וידאו", "צפו בסרטון", "סרטון חדש" במיילים שאתם שולחים וזה יעלה את אחוז הפתיחות של המיילים ב-19% או יותר.
- הוסיפו קישור לסרטון בגוף המייל וראו איך אחוזי הלחיצות במיילים שיווקים מזנקים ב-200% עד 300%.
סיבות נוספות לכך שתעשו שימוש בסרטוני אנימציה באתר שלכם:
סרטון באורך דקה שווה ערך ל-1.8 מיליון מילים ו-95% מהצופים זוכרים את מידע שהם מקבלים מהסרטון, הוספת סרטון באתר או דף נחיתה שלכם זה צעד הכרחי כדי להשיג עוד לקוחות ולעלות את יחסי ההמרה באתר. עדיין לא משוכנעים? על פי מחקר ויסטה, אנשים מבלים בממוצע פי 2.6 יותר זמן בעמודי אינטרנט שמכילים סרטונים מאשר בכאלה שלא. כבר אמרנו לכם שהוספת סרטונים בעמודי נחיתה יכולה להעלות את יחסי ההמרה בדף זה ב-80% אבל שווה לחזור על העובדה הזו שוב!
אז למה אתם מחכים? פנו עכשיו לשיווקנט והזמינו סרטון אנימציה שיווקי שיקפיץ לכם את העסק!
להזמנת סרטון התקשרו או כתבו בווטסאפ למספר 054-2383789 או מלאו פרטים בטופס בקשה להצעת מחיר >> וקבלו הצעת מחיר למייל תוך שעה!
קידום אתרי איקומרס: המדריך המקיף לשנת 2025
קידום אתרי איקומרס: המדריך המקיף לשנת 2025 בעולם המסחר האלקטרוני המתפתח במהירות, קידום אתרי איקומרס הפך להיות אחד הנושאים החשובים ביותר עבור בעלי עסקים מקוונים.
קידום חנות אינטרנטית: המדריך המקיף לשנת 2025
קידום חנות אינטרנטית: המדריך המקיף לשנת 2025 קידום חנות אינטרנטית הפך להיות אחד האתגרים המרכזיים העומדים בפני בעלי אתרי סחר אלקטרוני\עסקים מקוונים. עם התפתחות הטכנולוגיה
תהליך הפקת סרטון אנימציה – המדריך המלא
5 נקודות מפתח על תהליך הפקת סרטון אנימציה נקודה מרכזית הסבר הגדרת מטרות ברורות בסיס ההצלחה של כל סרטון הוא הגדרה מדויקת של המטרות השיווקיות
מה זה טקסט עוגן(אנקור טקסט – Anchor Text)?
הסבר קצר של ארתור קלנדרוב על טקסט עוגן טקסט עוגן – עיקרי דברים נושא תובנה עיקרית חשיבות טקסט עוגן טקסט עוגן הוא סימן מרכזי המשמש
בניית אתר תדמית לעסק
בניית אתר תדמית לעסק – טבלת אבני יסוד: מפתח להצלחה של אתר תדמית צעדים חיוניים בבניית אתר תדמית עיצוב ויזואלי מרשים ומותאם למותג אפיון צרכים
מה זה גוגל אנליטיקס(Google Analytics)?
מה זה גוגל אנליטיקס? גוגל אנליטיקס (Google Analytics) הוא כלי חינמי ורב עוצמה לניתוח אתרי אינטרנט המוצע על ידי חברת גוגל. הוא מספק מגוון רחב