שאלות נפוצות

תהליך הפקת הסרטון שלנו מתחיל בכתיבת תסריט(רואים|שומעים), החלק של שומעים הוא בעצם הטקסט שהקריין יקריין ולרוב כאורך הקריינות אורך הסרטון. לסרטון באורך 30 שניות אנו ממליצים על טקסט באורך של עד 50-60 מילים ולסרטון באורך דקה אנו ממליצים על טקסט באורך של 100-120 מילים וכך הלאה לפי אורך הסרטון הרצוי. 

את אורך הסרטון ניתן להאריך לאחר כתיבת התסריט ולדעת בוודאות אחרי שקובץ הקריינות הוקלט, בסרטונים עלילתיים יש לקחת בחשבון גם עצירות. חשוב לעשות את השיקול בין אורך הסרטון לבין עלות הסרטון בצורה מסודרת כי הסרטון הוא כנראה המרכיב החשוב ביותר במשפך השיווקי שלכם וצריך להתייחס אליו בהתאם עם ראיה לטווח ארוך.

העבר אלינו את הפרטים הבאים (בשיחת טלפון או בכתב):

  1. איזה שימוש אתה מתכנן לעשות בסרטון (הטמעה באתר אינטרנט, העלאה ליוטיוב, העלאה לפייסבוק, קמפיין בפייסבוק, קמפיין ביוטיוב…)
  2. מטרת הסרטון
  3. קהל יעד
  4. יתרונות השירות או המוצר שלך ביחס למתחרים
  5. מה הבעיה שהשירות או המוצר שלך פותר
  6. אם מדובר בסרטון הסבר – הסבר מסודר, מפורט ומדויק על תהליך העבודה
  7. לוגו (אם יש)
  8. כתובת אתר (אם יש)
  9. טלפון

ככל שנבין את המסרים והרעיונות אשר אתה מעוניין להעביר בסרטון כך יהיה לנו קל יותר לכתוב את הטקסט (תסריט) בצורה אופטימלית, מה שיגדיל את הסיכויים לכך שהמטרה לשמה יופק הסרטון תושג! כל שעליכם לעשות זה למלא את הפרטים בטופס הבא:

לחצו כאן למעבר לטופס הזמנת סרטון >>

אם אתם אוהבים שהדברים נעשים בדיוק לפי ההוראות שלכם: 

  1. בנוסף למתואר למעלה …
  2. העבירו אלינו הוראות מדוייקות בכתב – אתם יכולים להעביר אלינו את התסריט ואת ההוראות המדוייקות של מה שחשוב לכם שיופיע בסרטון עצמו. ככל שתדייקו יותר בשלב התכנון כך התוצאה תהיה קרובה יותר למה שאתם מצפים לקבל.

    כל שעליכם לעשות זה למלא את הפרטים בטופס הבא:

    לחצו כאן למעבר לטופס הזמנת סרטון >>

רב הסרטונים שאנו מפיקים עבור לקוחותינו מתחלקים לשתי קטגוריות:

  1. סרטונים שיווקיים – האורך המומלץ לסרטונים שיווקיים עד דקה וחצי.
  2. סרטוני הסבר על שירות או מוצר – רב סרטוני ההסבר שהפקנו עד כה הינם באורך 2-3 דקות.