שיווק עסקים באינטרנט הפך בעשור וחצי האחרון לדרך המרכזית בה בעלי עסקים מנסים לשכנע את קהל היעד הרלוונטי לבחור בשירות שלהם על פני זה של המתחרים.
בעקבות ההיצע הגדול הפרוש בפני הגולשים באינטרנט, בעלי עסקים צריכים להיות יצירתיים בדרכם לליבם של קהל לקוחות פוטנציאליים ובמטרה לעשות זאת, יש לבחור באסטרטגיית השיווק המתאימה ביותר לעסק שלכם.
במאמר זה, נכיר לכם 3 אסטרטגיות לשיווק עסקים באינטרנט שיכולות לעזור לכם להגיע אל יעדכם.
הפקת סרטוני וידאו וסרטוני אנימציה
לא משנה איך אתם משווקים את העסק שלכם ואפילו אם עדיין אין לעסק שלכם שום נוכחות אינטרנטית, אתם יכולים לעשות שימוש בסרטונים כחלק מכל דרך שיווק מסורתית, לדוגמה לשלוח את הסרטון בווטסאפ אחרי פגישה, להציג אותו באמצע הפגישה, הנציגים שלכם יכולים לשלוח סרטוני הסברה והדרכה ובכך להקל על שירות לקוחות(שירות לקוחות טוב יוצר שיווק מפה לאוזן) ועוד הרבה דרכים לשילוב סרטונים בשיווק המסורתי.
אין זה סוד שבעולם של היום, הפן הוויזואלי משחק תפקיד מרכזי – תמונות מושכות את תשומת ליבנו הרבה יותר מאשר טקסט כתוב וסרטונים.
סרטונים יכולים להעביר את המסר בדרך ויזואלית ושמיעתית כאחד מה שעושה לנו את החיים קלים. לכן, בתור בעלי עסק, חשוב שתשקלו לשווק את העסק שלכם באמצעות סרטונים.
סרטוני שיווק תדמיתיים אינם זרים לנו, כולנו ראינו אותם בטלוויזיה בעבר וכיום ברשתות החברתיות השונות אך בין כל הים הגדול הזה, עדיין אתם צריכים למצוא את הדרך לבלוט. הדרך לעשות זאת בצורה נכונה היא באמצעות הפקת סרטון אנימציה.
סרטוני אנימציה יכולים להעביר את המסרים שלכם בדרכים שונות וכאמור, לעזור לכם לבלוט בעיני קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
ומה לגבי עלויות של הפקת סרטונים?
היתרון המרכזי של סרטוני אנימציה בגמישותם מבחינת מגוון הסצינות שניתן להמחיש באמצעותם בעלויות נמוכות יחסית להפקות וידאו שהיו מערבות לוקיישן, ציוד, במאי, שחקנים, ניצבים וכו' והיו עולות עשרות אלפי שקלים.
ישנם גם מקרים שבהם דווקא שימוש בצילום ועריכת וידאו יעלה לכם פחות ויביא לכם תוצאות מעולות.
אז אם אתם רוצים להסביר דברים מורכבים ו\או להמחיש סיטואציות מהחיים לרב יעלה לכם פחות להפיק סרטוני אנימציה ואם אתם מעוניינים בצילום ועריכת וידאו שלא מצריכה השקעה בהשכרת ציוד יקר, לוקיישן וניצבים אז לרוב יעלה לכם פחות להפיק וידאו אם אתם מתכננים להפיק כמה סרטונים באותו יום הצילומים.
קידום אורגני בגוגל וביוטיוב
קידום אורגני הוא אחד הכלים החזקים ביותר בכל הנוגע לשיווק עסקים באינטרנט. אסטרטגיה זו מתבצעת בין היתר על ידי שימוש נכון במילות מפתח רלוונטיות בדפי האתר שלכם ובעיקר במאמרים בדפיי הבלוג.
המטרה היא לקלוע לכוונת החיפוש של הגולש וככל שתצליחו לקלוע באופן יותר מדויק, תוצגו גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל. קידום אורגני לא מתמקד אך ורק במאמרים בבלוג אלא גם בסרטונים ברשתות החברתיות וביוטיוב עליהם דיברנו קודם.
סרטונים יכולים גם כן להיות מקודמים באופן אורגני באמצעות האסטרטגיה הנכונה. בעזרת שימוש במילות מפתח נכונות, תוויות נכונות וכמובן – תוכן איכותי ובעל ערך, תוכלו לקדם את הסרטונים שלכם בגוגל וביוטיוב ובכך להגיע אל יותר ויותר לקוחות פוטנציאליים.
היתרון המרכזי באסטרטגיה זו הוא בתועלתה לעסק לטווח הארוך, אסטרגיית קידום אורגני ומימושה בצורה אופטימלית תניב פירות ויציבות לעסק לאורך זמן.
קידום ממומן
קידום ממומן, הדרך המוכרת ביותר לשיווק עסקים באינטרנט וככל הנראה גם המצליחה ביותר בטווח הקצר היא אסטרטגיית השיווק האחרונה עליה נדבר במאמר זה.
קידום ממומן היא בעצם שיטה של תשלום תמורת קליקים או צפיות או לידים וכמה פלטפורמות פופולריות מאפשרות לכם לקדם את העסק שלכם בצורה הזו ובמרכזן גוגל ופייסבוק.
אולי תופתעו לגלות שאת הסרטונים שלכם, עליהם דיברנו באסטרטגיית השיווק הראשונה במאמר תוכלו לקדם גם באמצעות קידום ממומן ביוטיוב ואת זה תוכלו לעשות בפלטפורמת הפרסום של גוגל – גוגל אדס.
לסיכום
שלוש אסטרטגיות מעולות לשיווק עסקים באינטרנט הן שיווק באמצעות סרטונים, קידום אורגני וקידום ממומן.
שיווק באמצעות סרטונים היא הדרך המועדפת עלינו כיוון שאנו יודעים את כוחם של סרטונים ומשלבים סרטונים בשיווק שלנו ובשיווק שאנו עושים ללקוחותינו ואנו משלווים שימוש בסרטונים בין אם מדובר בקידום אורגני או קידום ממומן.
שיווקנט עוסקת בהפקת סרטוני תדמית וסרטוני אנימציה ומבצעת שיווק ביוטיוב וקידום אורגני בגוגל וביוטיוב של הסרטונים וקידום אתרים אורגני באמצעות סרטונים.
איתנו אתם מקבלים את הטוב מכל העולמות – גם הפקת סרטונים איכותיים במחירים שפויים, גם קידום אורגני ביוטיוב ובגוגל וגם קידום ממומן ביוטיוב. אצלנו, אתם מקבלים את החבילה המלאה במקום אחד.